Fan of Audi Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 (Редактирано) Здравейте, Надявам се да няма вече такава тема, поне аз не намерих. Обмислям покупка на Ауди А8 (D3,4E) 2005-2007, като съм се спрял на дизеловите агрегати.Запознат съм, че единия е с 2 цилиндъра повече, т.е. повече к.с. и по-голям въртящ момент => по-голям разход. На теория добре. Интересува ме обаче, как стоят нещата на практика. Какви са плюсовете и минусите на единия и на другия мотор.Ще се радвам да чуя мнението на хора с опит и практика. Благодаря! Редактирано 14 Февруари 2014 от Fan of Audi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 (Редактирано) Относно евентуални повреди не мога да ти дам инфо. Това за разхода не е задължително да е така. На едно и също купе, ако се кара разумно големият двигател може да бъде по-икономичен от малкия. Относно разходи за осмака предполагам ти е ясно, че цените за данък, каско и застраховка ще са по-солени. В цените за обслужване не би трябвало да има фрапиращи разлики освен в официалните сервизи, където са на мотото "Караш мазна кола -> копаеш парите с лопата". Лични мое мнение е ако не те притесняват цените за разходи за осмака, той е правилният избор, но естествено много зависи и от моментното състояние на колите, екстри и такива. Успех и да се похвалиш. П.С. Ако разбираш английски, не че ще караш така но все пак. Редактирано 14 Февруари 2014 от Golf-hater Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fan of Audi Публикувано 14 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 П.С. Ако разбираш английски, не че ще караш така но все пак. Благодаря ти за мнението. Относно клипчето, има го и с БГ превод във vbox7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Сега се сетих - преди няколко години един познат имаше такова ауди с 8 цилиндров дизел. От това което си спомням беше много доволен от към вървеж и разгръщане на мощност (след това си купи GL пак 8 цилиндров дизел и не беше толкова доволен). Другото е, че той сменяше накладки, ако не се лъжа и дискове на 20 и малко хил. км., но той си кара като душманин, така че ако си караш нормално при теб ще искарват повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorov_24 Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 В цените за обслужване не би трябвало да има фрапиращи разлики освен в официалните сервизи, където са на мотото "Караш мазна кола -> копаеш парите с лопата" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Клипчето е на 4.0 тди - съвета ми е да не закупуваш автомобил с такъв двигател!Иначе за 4.2тди само хубави неща малко повече масло събира и има втори въздушен филтър.Дюзите са му по-здрави от на 3.0тди, относно разхода е повече гори както и да го караш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ст. Чанев Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Предимствата на 4.2 мотора са безброй, а и при нормално извънградско каране със 120-130 км/ч разходът на гориво е м/у 7,5 - 8л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BIKE Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Аз съм за 4.2.Истината е,че с 3.0 ще минаваш много по-евтино във всяко отношение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Предимствата на 4.2 мотора са безброй, а и при нормално извънградско каране със 120-130 км/ч разходът на гориво е м/у 7,5 - 8л.Аз имам над 20000км с q7 4.2tdi и разход 7.5 не съм видял няма и да видя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Естествено, че няма да ти гори толкова. Не сравнявай Q7 с А8. Редактирано 26 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepi0940 Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 a 4.2 бензин или газаз се двуомя между 3,0тди или 4,2 бензин мисля да му сложа газ???????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Смяташ си разходите пич. За бензиновия мотор не съм чувал сериозни оплаквания, но истината е в него. Боботенето на бензиновия осмак го няма никъде другаде. Бензинов осмак + автоматична кутия + барната генерация за мен е = на душевен оргазъм. :D С ГИ разхода е поносим и предполагам стъпква колкото дизела в пари, а може и по-малко, нз. Редактирано 9 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fan of Audi Публикувано 31 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Благодаря отново на всички, които писаха по темата. В крайна сметка взех A8 4.2 TDI - 12.2006 г. Сега разбира се изкачат още въпроси: какво масло използвате, трябва ли да сменя и маслото на скоростната кутия?Накладките са за смяна - има ли нещо по-специфично, освен че се обучават? и т.н. Може би тези въпроси трябва да ги пусна в нова тема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Да, пусни си нова тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts