stakito Публикувано 12 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 колеги,относно моя случай с тракането:-) че наистина много случаи станаха:-) уговорих смяна на повдигачи за събота най накрая:-) обаче искам да вметна един въпрос за да не отварям нова тема,виждам че тук има достатъчно опитни хора за да си кажат мнението.Вчера след работа като опитах да паля колата,запали страшно трудно.не се включи подгрева и от първото яко въртене не запали.пробвах втори път и чак тогава много трудно успя да запали сред мъгли от бяла пушилка.този номер ми го е правила още 2-3 пъти но беше преди нова година.Мисълта ми е следната,след като центровката е перфект вече ,сменени свещи и без никакъв въздух в системата,от какво може да е?днес сутринта като подгря запали от един оборот.когато си иска го прави.а съм забелязал че откакто смених свещите преди нова година,подгрева се включва и над 5 градуса,сега и над 10 се включва,а преди само премигваше.кой датчик отговаря за тези температури на включване и може ли да се е прецакал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 Смяната на свещите няма общо с включването на подгряването. Зависи от решението на компютъра, който го взима на базата на показанието на двупиновия датчик на главата. Ако той дава по-висока температура от реалната ще прави този номер. Но може да има и друго обяснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 (Редактирано) датчика е горния на фланеца излизащ отпред в ляво от главата .там са два горния с два извода за подгрева и долния кафевия за таблото в купето. извади му куплунга и му пръсни малко контакт спрей, той ако е прекъснал лампата свети пове4е от 20 сек.Компа си мисли 4е е -40 на вън.. А за центровката какво значи перфект не можем да гадаем. обикновено за по лесно студено палене е с пове4ко предварение, а и горивото ако е оставено над 3,2 пак гледам се появяат тез сиво бели облаци при първо палене. А имай на редвид 4е дърпа въздух помпата и от семеринга на вала и.И това бяха първите симтоми при мен, от време на време ги правеше тез магарий с паленето и пушеците. След време започва и по 4ести4ко да го прави докато протече видимо от там . двете втулки на вала се износват с годините и до един момент семеринга успява да уплътнява. Нов семеринг е 15 лева и спасява временно. Редактирано 12 Март 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 ..а ако се прави как си трябва,втулките ли се сменят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!ами да , нови втулки като и вала се мери и ако има износване се правят втулките по него.Просто дадох помпата за ремонт . все пак не е за всеки работа. старите втулки бяха едностранно износени, видимо им ли4еше. За това трябва да се внимава с ремъка колко да се натяга от ролката. Редактирано 12 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 Къде ти ремонтирах помпата и колко пари струва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 ми 140 лева във Варна МОТОР КОНСУЛТ - ДИЗЕЛОВИ ГОРИВНИ СИСТЕМИ , помпата им я занесох от тях втулките и смяна на вси4ко о-пръстени и гарнитури. за 3 дни ми я върнаха. Ако трябваше те да я снемат и поставят още 80 ще6е поне да се дигне цената.Семеринга аз им го дадох да не ми сложат някое италиан4е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 След смяната на тези втулки и семеринга оправиха ли се нещата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stakito Публикувано 12 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 За центровката ,разисквахме въпроса още когато започнах тази тема.За това не изпадам в подробности,по горе съм обяснил на колко градуса предварение и на колко гориво работи колата,а именно:(3-4 градуса предварение и гориво 2,6-2,8)Така че за мен е перфект,и както казах това с паленето си го прави когато си иска.Иначе пали и върви добре.Датчика за свещите ще го сменя да кажем,друго какво може да е?Има ли друг някакъв датчик,да проверя и него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stakito Публикувано 12 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 Срещнах някъде из форумите за подобен проблем: датчик на разпределителния вал или датчик за ъгъла на незнам си кво...има ли такова нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 (Редактирано) След смяната на тези втулки и семеринга оправиха ли се нещата?супер е сега,ама гледам колегата много не обръща внимние на това а дири датчици,в допълнение и празния и ход се крепна щото преди това си плаваше по малко.За центровката ,разисквахме въпроса още когато започнах тази тема.За това не изпадам в подробности,по горе съм обяснил на колко градуса предварение и на колко гориво работи колата,а именно:(3-4 градуса предварение и гориво 2,6-2,8)Така че за мен е перфект,и както казах това с паленето си го прави когато си иска.Иначе пали и върви добре.Датчика за свещите ще го сменя да кажем,друго какво може да е?Има ли друг някакъв датчик,да проверя и него?датчици да искаш, умна дюза, датчик на колянов вал, датчик за температура на въздуха на входа на дебитомера, датчик за темп. на горивото вътре в помпата. Редактирано 12 Март 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stakito Публикувано 12 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 ми да,диря първо да изключа електрониката,после ще търся семеринги,а и в момента не ми тече нафта от никъде!но явно не можете да ми помогнете!въпросът е прост,нещо друго участва ли в паленето.и защо като не включва свещите и е топло нвън не пали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 Ако винаги с подгрявне пали лесно, а без - трудно, значи не е от връщане на нафтата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 12 Март 2014 Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 не се занимавай с тез датчици закачи я на ВАГ а и ще ти каже има ли проблем с някой. Така са АЕЛ от 5 до 12 градуса без подгрева малко тегаво пали а не както ти се иска от раз .Ако ти дадеш малко предварение сигурно ще по4не да пали както ти се иска но работи по твърдо мотора.А щом мислиш 4е не ти помагаме иди във фв форума, ама там не са толкова словоохотливи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stakito Публикувано 12 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2014 Ако винаги с подгрявне пали лесно, а без - трудно, значи не е от връщане на нафтата.и аз така мисля,но от какво е...,лошото е че се влошава.И това че го прави когато си иска ме наведе на мисълта че може да е електроника.Ще я закачам в събота да видя какво ще излезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stakito Публикувано 16 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 Колеги,относно моят проблем с чукането :смених повдигачите,не е от тях,същата работа:-( а за паленето,на ваг излизат грешки:температурен датчик и умна дюза.Първо ще сменя датчика,защото майсторчето ми каза че ако подава грешна информация температурния датчик,може да бърка центровката при палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 (Редактирано) говориш за белия датчик на фланеца на главата....., ако колата е била на контакт и си ги вадил куплунзите на дюзата и дат4ика, се записват грешки, но реално вс е ок.дай да ги видим тез грешки. Редактирано 16 Март 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 Ако така си направил изчисти грешките и виж дали пак ще се появят. То по принцип така се прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stakito Публикувано 16 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 И момчето в сервиза така каза,изчисти ми ги и ще ходя пак утре да видим дали пак ще са се изписали.а факт е че колата пак пали много трудно без подгряване.скапания датчик на hella е 55лв а брандиран на vw е 136:-( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 На хела ти стига Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 16 Март 2014 Доклад Share Публикувано 16 Март 2014 да бе6е и дал малко предварение на таз кола за проба, не да хабиш пари за датчици . Помисли 4е ако е проблемен няма да пали на студено щото ще лъже подгрева.Ако пък греши в обратна посока ще има6 подгрев и на температури над 7-8 градуса и тогава трябва да запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stakito Публикувано 17 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2014 Споко,още не съм купил датчикС предварение не върви добре колата,иска си точните настройки.За да пали добре иска 6 градуса предварение,тогава не върви.Сега е идеална,само да пали по добре.И там е работата на датчика,че когато си иска включва над 5 градуса подгрева,по някога и над 10 градуса,а когато не го включва,трудно пали.Ако и влияе на центровката,както ми каза монтьора е напълно възможно да е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuli_at Публикувано 17 Март 2014 Доклад Share Публикувано 17 Март 2014 Това с 6 градуса предварение че върви по малко колата отколкото на 2-3 градуса предварение не съм съгласен от личен опит.Не ангажирам никого, просто мое наблюдение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 17 Март 2014 Доклад Share Публикувано 17 Март 2014 Споко,още не съм купил датчик С предварение не върви добре колата,иска си точните настройки.За да пали добре иска 6 градуса предварение,тогава не върви.Сега е идеална,само да пали по добре.И там е работата на датчика,че когато си иска включва над 5 градуса подгрева,по някога и над 10 градуса,а когато не го включва,трудно пали.Ако и влияе на центровката,както ми каза монтьора е напълно възможно да е от него.този датчик забрави да трябва да работи над 5-6 градуса температура, новия няма да ти пуска подгрева над таз температура и пак така ще продължи да ти пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Март 2014 Доклад Share Публикувано 17 Март 2014 (Редактирано) При 7-8 пуска подгряване при мен. По-добре е да го смениш, защото може да сменя показанията и да бърка постоянно работата на мотора. Редактирано 17 Март 2014 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване