Jump to content

с4 2.5 tdi AEL тресе на празен ход


stakito

Recommended Posts

колеги,относно моя случай с тракането:-) че наистина много случаи станаха:-) уговорих смяна на повдигачи за събота най накрая:-) обаче искам да вметна един въпрос за да не отварям нова тема,виждам че тук има достатъчно опитни хора за да си кажат мнението.Вчера след работа като опитах да паля колата,запали страшно трудно.не се включи подгрева и от първото яко въртене не запали.пробвах втори път и чак тогава много трудно успя да запали сред мъгли от бяла пушилка.този номер ми го е правила още 2-3 пъти но беше преди нова година.Мисълта ми е следната,след като центровката е перфект вече ,сменени свещи и без никакъв въздух в системата,от какво може да е?днес сутринта като подгря запали от един оборот.когато си иска го прави.а съм забелязал че откакто смених свещите преди нова година,подгрева се включва и над 5 градуса,сега и над 10 се включва,а преди само премигваше.кой датчик отговаря за тези температури на включване и може ли да се е прецакал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 144
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Смяната на свещите няма общо с включването на подгряването. 

Зависи от решението на компютъра, който го взима на базата на показанието на двупиновия датчик на главата. Ако той дава по-висока температура от реалната ще прави този номер. Но може да има и друго обяснение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчика е горния на фланеца излизащ отпред в ляво от главата .там са два горния с два извода за подгрева и долния кафевия за таблото в купето. извади му куплунга и му пръсни малко контакт спрей, той ако е прекъснал лампата свети пове4е от 20 сек.Компа си мисли 4е е -40 на вън.. А за центровката какво значи перфект не можем да гадаем.    обикновено за по лесно студено палене е с пове4ко предварение, а и горивото ако е оставено над 3,2 пак гледам се появяат тез сиво бели облаци при първо палене. А имай на редвид 4е дърпа въздух помпата и от семеринга на вала и.И това бяха първите симтоми при мен, от време на време ги правеше тез магарий с паленето и пушеците. След време започва и по 4ести4ко да го прави докато протече видимо от там . двете втулки на вала се износват с годините и до един момент семеринга успява да уплътнява. Нов семеринг е 15 лева и спасява временно.

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

ами да , нови втулки като и вала се мери и ако има износване се правят втулките по него.Просто дадох помпата за ремонт . все пак не е за всеки работа. старите втулки бяха едностранно износени, видимо им ли4еше. За това трябва да се внимава с ремъка колко да се натяга от ролката.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми 140 лева във Варна МОТОР КОНСУЛТ - ДИЗЕЛОВИ ГОРИВНИ СИСТЕМИ , помпата им я занесох от тях втулките и смяна на вси4ко о-пръстени и гарнитури. за 3 дни ми я върнаха. Ако трябваше те да я снемат и поставят още 80 ще6е поне да се дигне цената.Семеринга аз им го дадох да не ми сложат някое италиан4е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За центровката ,разисквахме въпроса още когато започнах тази тема.За това не изпадам в подробности,по горе съм обяснил на колко градуса предварение и на колко гориво работи колата,а именно:(3-4 градуса предварение и гориво 2,6-2,8)Така че за мен е перфект,и както казах това с паленето си го прави когато си иска.Иначе пали и върви добре.Датчика за свещите ще го сменя да кажем,друго какво може да е?Има ли друг някакъв датчик,да проверя и него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срещнах някъде из форумите за подобен проблем: датчик на разпределителния вал или датчик за ъгъла на незнам си кво...има ли такова нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на тези втулки и семеринга оправиха ли се нещата?

супер е сега,ама гледам колегата много не обръща внимние на това а дири датчици,

в допълнение и празния и ход се крепна щото преди това си плаваше по малко.

За центровката ,разисквахме въпроса още когато започнах тази тема.За това не изпадам в подробности,по горе съм обяснил на колко градуса предварение и на колко гориво работи колата,а именно:(3-4 градуса предварение и гориво 2,6-2,8)Така че за мен е перфект,и както казах това с паленето си го прави когато си иска.Иначе пали и върви добре.Датчика за свещите ще го сменя да кажем,друго какво може да е?Има ли друг някакъв датчик,да проверя и него?

датчици да искаш, умна дюза, датчик на колянов вал, датчик за температура на въздуха на входа на дебитомера, датчик за темп. на горивото вътре в помпата.

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми да,диря първо да изключа електрониката,после ще търся семеринги,а и в момента не ми тече нафта от никъде!но явно не можете да ми помогнете!въпросът е прост,нещо друго участва ли в паленето.и защо като не включва свещите и е топло нвън не пали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се занимавай с тез датчици закачи я на ВАГ а и ще ти каже има ли проблем с някой. Така са АЕЛ от 5 до 12 градуса без подгрева малко тегаво пали а не както ти се иска от раз .Ако ти дадеш малко предварение сигурно ще по4не да пали както ти се иска но работи по твърдо мотора.А щом мислиш 4е не ти помагаме иди във фв форума, ама там не са толкова словоохотливи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако винаги с подгрявне пали лесно, а без - трудно, значи не е от връщане на нафтата.

и аз така мисля,но от какво е...,лошото е че се влошава.И това че го прави когато си иска ме наведе на мисълта че може да е електроника.Ще я закачам в събота да видя какво ще излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,относно моят проблем с чукането :смених повдигачите,не е от тях,същата работа:-( а за паленето,на ваг излизат грешки:температурен датчик и умна дюза.Първо ще сменя датчика,защото майсторчето ми каза че ако подава грешна информация температурния датчик,може да бърка центровката при палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говориш за белия датчик на фланеца на главата....., ако колата е била на контакт и си ги вадил куплунзите на дюзата и дат4ика, се записват грешки, но реално вс е ок.

дай да ги видим тез грешки.

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И момчето в сервиза така каза,изчисти ми ги и ще ходя пак утре да видим дали пак ще са се изписали.а факт е че колата пак пали много трудно без подгряване.скапания датчик на hella е 55лв а брандиран на vw е 136:-(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе6е и дал малко предварение на таз кола за проба, не да хабиш пари за датчици . Помисли 4е ако е проблемен няма да пали на студено щото ще лъже подгрева.Ако пък греши в обратна посока ще има6 подгрев и на температури над 7-8 градуса и тогава трябва да запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко,още не съм купил датчик:)С предварение не върви добре колата,иска си точните настройки.За да пали добре иска 6 градуса предварение,тогава не върви.Сега е идеална,само да пали по добре.И там е работата на датчика,че когато си иска включва над 5 градуса подгрева,по някога и над 10 градуса,а когато не го включва,трудно пали.Ако и влияе  на  центровката,както ми каза монтьора е напълно възможно да е от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с 6 градуса предварение че върви по малко колата отколкото на 2-3 градуса предварение не съм съгласен от личен опит.Не ангажирам никого, просто мое наблюдение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко,още не съм купил датчик :)С предварение не върви добре колата,иска си точните настройки.За да пали добре иска 6 градуса предварение,тогава не върви.Сега е идеална,само да пали по добре.И там е работата на датчика,че когато си иска включва над 5 градуса подгрева,по някога и над 10 градуса,а когато не го включва,трудно пали.Ако и влияе  на  центровката,както ми каза монтьора е напълно възможно да е от него.

този датчик забрави да трябва да работи над 5-6 градуса температура, новия няма да ти пуска подгрева над таз температура и пак така ще продължи да ти пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 7-8 пуска подгряване при мен.

 

По-добре е да го смениш, защото може да сменя показанията и да бърка постоянно работата на мотора.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...