Jump to content

с4 2.5 tdi AEL тресе на празен ход


stakito

Recommended Posts

сега ,за да бяга центровка не е шайба /демпферната/ а е зъбното колело зад нея, там има шпонка и кат се разбие зор се оправя, пък да не говорим 4е скъсан вал точно отпред съм виждал и познай какъв мармалад настава.ТАз голямата шайба като вземе да заминава гумата почва да се цепи, но се вижда само лицево, т.е с махната предница.Освен това има и видимо биене. А моята я усетих защото почна едно причукване от пред да се чува като се гаси мотора. В интерес на истината за 70000 км съм сменил две шайби. Таз причукващата и следващата ФЕБИ която се нацепи и се разпадна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 144
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да за това колело ми казаха,не се изразих правилно.Аз демпферната шайба съм я сменял.Значи както чука моя двигател,може ли да е от това колело?Предполагам колега си го чул,по горе го качих на студено как работи.Ако не е това чукане ,сега много добре работи,според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до 1,5 се мени и при мен и то от 3 години. Ако беше разбита шпонката досега да е превъртяла.

Освен това е нормално да мърда, може би не чак 1,5, но 1.

 

При тия не ходи повече. Ще ти измислят някой ремонт, че няма да го направят добре и ще ти измислят и втори и трети.

 

Прекъсването оправи ли се? И как със същата центровка като отиде няма прекъсване, а след сваляне на дюзите изведнъж има при същата центровка, че и да не е от това, което са пипали. Има един период 4-5 минути има прекъсване докато излезе въздуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ти се занимава ти предлагам един способ да оцениш дали проблема е от конкретен цилиндър/ дюза, болт или биелен лагер/

малко нафта ще се разте4е но помага.Стар метод от армията спомен. С ключ 17 докато работи развиваш малко за кратко

щуцера на съответната дюза. Цилиндъра ве4е не е под товар и звука му се сменя т.е ударите в хлабините намалят. Имай в предвид че разбити лагери опорни или биелни тропат тъпо и се усещат в купето както тие крака на педала на газта. Това от опит го знам . Все пак един блок имах нещастието да изхвърля преди 4 годинки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно че при тея повече няма да стъпя,уж най прехваления сервиз за дизел в Бургас:(Единия пробва предната гайка на помпата(тази между щуцерите) дали е затегната,гайката не поддаде но лашна помпата,според мен за това е загубила центровка.Но казваш до 1,5 нормално да варира центровката.Дано е така.Иначе сега не прекъсва.Прави едно микроскопично балонче по прозрачното маркуче за нафта като постои малко.Но не мога да разбера от къде дърпа въздух.Горивния филтър е нов,около него няма теч на нафта,освен клапанчето за обратната нафта нещо ако е?Но не вярвам да е проблем тоя въздух.Наистина като че ли това тропане се усеща в купето,като едно заглушено,но не и по педала на газта.Това за щуцерите наистина е много добра идея,евала колега,съвсем скоро ще го направя:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не е проблем това балонче.

Може и да идва от самата помпа при престой.

 

Стига си се тормозил, защото само пари и нерви ще изхабиш и по-добре няма да стане.

Нашите монтьори не могат да си признаят, че не знаят и винаги ще ти измислят нещо да ти вземат парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го сменял това зъбно колело преди смяната и след нея колата работеше еднакво не мисля, че може от него да чука.Но пък ако е леко разбито е възможно да играе центровката според мен.Скоро сменях ремък и ролка небеше мръднало за 60 хил.

Редактирано от PAVEL MARINOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Центровка се променя и от електрониката на помпата.Твоето почукване обаче не е от това според мен,защото е ритмично,а от центровка ще е на периоди все едно диша.

Редактирано от Т. Златев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

е не е центровка а празен ход обороти,по4ват да играят ама и това е бистрено вече кой ли път.
 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей такова е моето тракане, но не толкова силно. За ей това неравномерното говорех.

 

Ти откъде си сигурен, че това тракане от вакуум помпа?

 

Ти откъде взе вакуум помпа и за колко? Знаеш ли какво точно се разтраква? То някакво тракане може да е нормално, защото има 1 бутало, което натиска едно вътре в помпата.

При мен освен това е наранен и разпределителния вал, където натиска вакуум помпата и не знам колко още ще изкара.

 

Може ли да ми дадеш старата си вакуум помпа да видя дали ще се подобри, щом не е тракала и ще ти я върна или ще се разберем да я купя.

То е ясно че е извън темата,ама да питам,защото явно са голяма болка тия вакум помпи.Възможно ли е да се смени с електрическа и никой ли не се е заигравал да пробва?Много проблеми ще се решат-няма валове,бутала и скъпи помпи.

По темата-днес се видях с ифедик по един тунинг проект и той спомена че на АЕЛ-ите с времето им се разтягали някакви болтове на вала и се разчуквали,че трябвало да се подменят...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е не е центровка а празен ход обороти,по4ват да играят ама и това е бистрено вече кой ли път.

 

 

Аз знам какво е,  ама трябваше да отговори този, който пише глупости.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата-днес се видях с ифедик по един тунинг проект и той спомена че на АЕЛ-ите с времето им се разтягали някакви болтове на вала и се разчуквали,че трябвало да се подменят...?

хмм що за болтове са тез и на кой вал ;)

Не, дразня се като някой пише глупости и обърква хората.

Нямам предвид теб.

:zustimm:

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едни болтове 4 двойки, ако не се лъжа, който държат вала на мястото му - държат едни полукръгове, в които се въртят лагерите на вала - сигурно си имат име. Само тия ще да са.

Като свялахме капака да ги бяхме проверили, ако знаех. Едните ги сваляхме и си бяха стегнати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е не е центровка а празен ход обороти,по4ват да играят ама и това е бистрено вече кой ли път.

 

 

Аз знам какво е,  ама трябваше да отговори този, който пише глупости.

Умнико,за авансатора на помпата става въпрос.Там дето пътечките се изтриват и започва да се мени аванса,като в този момент двигателя започва да чатка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с тез пътечки на авансатора направо ни вкара в шах. Май наричаш авансатор нещо друго ,ей това е ел.авансатор Бош

https://www.google.bg/search?q=%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80+vp37&newwindow=1&client=firefox-a&hs=Hkj&rls=org.mozilla:bg:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=efoSU-qwIdKShQfIyIGQCQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1024&bih=612#facrc=_&imgdii=_&imgrc=FtOqU9uz9xGRIM%253A%3BvEASvMQq6NmDDM%3Bhttp%253A%252F%252Fautommc.narod.ru%252FVP44.files%252Fimage006.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fautommc.narod.ru%252FVP44.htm%3B400%3B484

 по старите помпи наистина имаха графитни плъзгачи но на съвсем друго място в ел.блока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно не е авансатор... :) Беше отдавна и явно бъркам нещата,но смисъла е същия.Показваха ми електрониката на помпата,че е наблъскана с боклуци,някаква черна гняз и май обясняваха за тези пътечки.Факт е че след смяната колата започна да работи по-равномерни и меко.А за авансатора беше друг случай,колата започна да не пали и като запали пушеше и миришеше на неизгоряла нафта.Малко съм ги объркал събитията,ама имам три коли и не ги правя аз,ами слушам майсторите какво говорят и така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно не е авансатор... :) Беше отдавна и явно бъркам нещата,но смисъла е същия.Показваха ми електрониката на помпата,че е наблъскана с боклуци,някаква черна гняз и май обясняваха за тези пътечки.Факт е че след смяната колата започна да работи по-равномерни и меко.А за авансатора беше друг случай,колата започна да не пали и като запали пушеше и миришеше на неизгоряла нафта.Малко съм ги объркал събитията,ама имам три коли и не ги правя аз,ами слушам майсторите какво говорят и така...

тез майстори отдавна спрях да ги слушам,щото само ти наливат лимонада в ушите. На авера ти иво ифидик му броих 150 кинта на времето за уплътнения на помпата , а тя протече след 6 месеца щото точно това уплътнение /семеринг/ не го били сменили щото нямало практика да се сменя. За това сега 4етене и една строшена бошовска помпа за мостра и по метода направи си сам.. Иво ги разбира работите ама вече не пипа много а шеф гледам го раздава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз имам същият проблем на ниски обороти тресе и това е като че ли работи на 4 цилиндъра та въпроса ми е може ли демпферният маховик да прави тези магарии и това е като загрее двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на празен са 760 а над 900 спира да трес

тампони, а ако си на климатик 6е ти паднат пломбите ;)

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...