Jump to content

с4 2.5 tdi AEL тресе на празен ход


stakito

Recommended Posts

Сега да напиша по подробно какво съм направил до сега .Проверка дюзи ,тампони двигател ,обслужване на главата от до,проби с още 2 гнп и проблема си стои,компресията е 29атм .Като развия щуцера на 4 цилиндър няма промяна в работата на мотора това се усеща много когато мотора загрее,за това попитах просто дали може нещо маховика че не знам вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 144
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Цитиране на предходен пост!

 

е гнп но нали си пробвал с други две и проблема си седи.Нещо не те разбрах за развиването на щуцера. Тази е умната дюза и изправната и работа е от голямо зна4ение. импулсите от нея и от датчика на коляновия вал отиват в компа и там се регулира работата на помпата. Ако можеш сложи за проба обикновена дюза ,мотора няма да има тяга но ако проблема е от дюзата ще се разбере. А  може и просто да откачиш  куплунга евентуално да няма грешни импулси към компа. Добре е и да се пробва и дат4ика на коляновия вал. А и ако можеш на ВАГ ком я закачи, той ги хваща проблемите с дюзата и датчика на вала.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

не поясни какво означава развих щтуцера и промяна няма, аз го разбирам все едно 4 цилиндър не работи, дето се казва  и с него и без него

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си мерил компресия не е от клапани. 

Щом си пробвал с друга помпа и от нея не е.

Писал си, че и с друга дюза си пробвал на неработещия.

 

Аз освен за тръбичката от помпата до дюзата не се сещам за друго.

 

А като развиеш на някой друг щуцера променя ли се работата на мотора.

 

Вземи с ваг ком виж какво дава за горивото на цилиндрите, май на канал 13 беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 4-ри цилиндъра ако ти работи мотора,би трябвало много яко да тресе...направо не става за каране.

Имал съм такъв случай и се оказа счупена пружина на всмукателния клапан на пети цилиндър. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

друга тръбичка днес не можах да намеря но като развия на 4 цилиндър хвърля нафта но го няма това налягане като на другите цилиндри .Може ли помпата да не може да направи нужното налягане на 4 цилиндър за да отвори дюзата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали си пробвал с друга помпа?

 

Възможно - ако е това и не е от тръбичката е от клапана, който е в щуцера на помпата - отваря на налягане. А може и да има запушване.

Дай първо с тръбичката че по-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..значи пак казвам,няма начин да има колебание дали ти работи 4-ти цилиндър,в смисъл трябва да си жена или абсолютен лаик по отношение дизеловите двг.за да не забележиш....той се клати та знае ли се...виж ако е бензинов петак и на три цилиндъра мое да си мислиш, че е ок мотора...

Понякога работи ли двигателя нормално според теб,на празен ход?

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,ще сменям повдигачи тая седмица и ще видим.А центровката в момента не мърда изобщо,днес ходих пак да ми я закачат.явно са бутнали нещо тея шматки когато сваляха дюзите.след като сменя повдигачите и ако няма промяна в чукането.,ще тествам метода на ivajlo petroff.

виждам че в почивката съм пропуснал доста от темата:)за тресенето на пеазен ход мога да кажа ,че когато ми бяха настроили количеството подавано гориво на 1.6 тресеше така,когато ми го направиха на 2.8 работи перфект и върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виждам че в почивката съм пропуснал доста от темата :)за тресенето на пеазен ход мога да кажа ,че когато ми бяха настроили количеството подавано гориво на 1.6 тресеше така,когато ми го направиха на 2.8 работи перфект и върви.

да се чуди 4овек на пишман майстори, ми  като не знаят, да 4етат из нета , сега поне инфо бол, не е като преди 20 г.



Колега Stakito тази стойност от 2.8 държи ли я стабилно или се мени постоянно нагоре надолу и средно е около 2.8

при мен играе около 2,5-2,6 ,то за това е играчка да го докараш щото при затягане на болтовете мърда и нищо 4удно на колегата така да е станало, пипкава история с гумения чук ;).

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес поредните проби с трето гнп(тука е момента да изкажа голяма благодарност на колегата Ивайло Петров че ми услужи с помпа за проба) като изключим моята, промяна никаква като е студен мотора 4 цилиндър работи като загрее над 50-60  градуса и цилиндъра отказва. За утре ми обещаха тръбичка за проба и ще видим дали има ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сваляте капака на клапаните.Охлабвате и стягате петите на вала и се застраховате,че няма да изкочи,а виж земе и утихне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вие май не 4етете какво казва колегата, колата не трака като ярномелка като загрее, а е ритмично тъпо притризане на мотора след 60 градуса.Тогава 4 ти цилинрър работи не ефективно .т.е разхлабва се щуцера и двигатела не реагира или по то4но е някакво минимално и то по скоро понеже о4акваш да се полу4и нещо ако не гледаш какво се прави по мотора няма и да го усетиш.Развиването на който и да е друг щуцер води до видимо притрисане на мотора.Кгато мотора не е стоплил и при 4 та дюза реакцията е като на вс останали.

Лично мнение , вози ме ,слушах я на място, в движение .

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...