kuli_at Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Сега да напиша по подробно какво съм направил до сега .Проверка дюзи ,тампони двигател ,обслужване на главата от до,проби с още 2 гнп и проблема си стои,компресията е 29атм .Като развия щуцера на 4 цилиндър няма промяна в работата на мотора това се усеща много когато мотора загрее,за това попитах просто дали може нещо маховика че не знам вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! тук 4ети http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=47969 Редактирано 3 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuli_at Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Прочетох и пак до гнп стигнах но защо само на 4 цилиндър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! е гнп но нали си пробвал с други две и проблема си седи.Нещо не те разбрах за развиването на щуцера. Тази е умната дюза и изправната и работа е от голямо зна4ение. импулсите от нея и от датчика на коляновия вал отиват в компа и там се регулира работата на помпата. Ако можеш сложи за проба обикновена дюза ,мотора няма да има тяга но ако проблема е от дюзата ще се разбере. А може и просто да откачиш куплунга евентуално да няма грешни импулси към компа. Добре е и да се пробва и дат4ика на коляновия вал. А и ако можеш на ВАГ ком я закачи, той ги хваща проблемите с дюзата и датчика на вала. Редактирано 3 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuli_at Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Грешки на Ваг няма пробвах с друга дюза умна промяна няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! не поясни какво означава развих щтуцера и промяна няма, аз го разбирам все едно 4 цилиндър не работи, дето се казва и с него и без него Редактирано 3 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuli_at Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Да не работи цилиндъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Щом си мерил компресия не е от клапани. Щом си пробвал с друга помпа и от нея не е.Писал си, че и с друга дюза си пробвал на неработещия. Аз освен за тръбичката от помпата до дюзата не се сещам за друго. А като развиеш на някой друг щуцера променя ли се работата на мотора. Вземи с ваг ком виж какво дава за горивото на цилиндрите, май на канал 13 беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuli_at Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 С друга тръбичка не съм пробвал а като развия на друг цилиндър има промяна в работата на мотора за ваг ще видя на 13 канал казваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 на 4-ри цилиндъра ако ти работи мотора,би трябвало много яко да тресе...направо не става за каране.Имал съм такъв случай и се оказа счупена пружина на всмукателния клапан на пети цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Човекът твърди, че като развие тръбичката няма разлика, значи сигурно не работи. Вземи пробвай с друга тръбичка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuli_at Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 друга тръбичка днес не можах да намеря но като развия на 4 цилиндър хвърля нафта но го няма това налягане като на другите цилиндри .Може ли помпата да не може да направи нужното налягане на 4 цилиндър за да отвори дюзата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Нали си пробвал с друга помпа? Възможно - ако е това и не е от тръбичката е от клапана, който е в щуцера на помпата - отваря на налягане. А може и да има запушване.Дай първо с тръбичката че по-лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 (Редактирано) ..значи пак казвам,няма начин да има колебание дали ти работи 4-ти цилиндър,в смисъл трябва да си жена или абсолютен лаик по отношение дизеловите двг.за да не забележиш....той се клати та знае ли се...виж ако е бензинов петак и на три цилиндъра мое да си мислиш, че е ок мотора...Понякога работи ли двигателя нормално според теб,на празен ход? Редактирано 3 Март 2014 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuli_at Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Работи нормално когато е студен.Като загрее над 50гр. и започва да тресе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stakito Публикувано 4 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Колеги ,ще сменям повдигачи тая седмица и ще видим.А центровката в момента не мърда изобщо,днес ходих пак да ми я закачат.явно са бутнали нещо тея шматки когато сваляха дюзите.след като сменя повдигачите и ако няма промяна в чукането.,ще тествам метода на ivajlo petroff. виждам че в почивката съм пропуснал доста от тематаза тресенето на пеазен ход мога да кажа ,че когато ми бяха настроили количеството подавано гориво на 1.6 тресеше така,когато ми го направиха на 2.8 работи перфект и върви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuli_at Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Колега Stakito тази стойност от 2.8 държи ли я стабилно или се мени постоянно нагоре надолу и средно е около 2.8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 (Редактирано) виждам че в почивката съм пропуснал доста от темата за тресенето на пеазен ход мога да кажа ,че когато ми бяха настроили количеството подавано гориво на 1.6 тресеше така,когато ми го направиха на 2.8 работи перфект и върви.да се чуди 4овек на пишман майстори, ми като не знаят, да 4етат из нета , сега поне инфо бол, не е като преди 20 г.Колега Stakito тази стойност от 2.8 държи ли я стабилно или се мени постоянно нагоре надолу и средно е около 2.8при мен играе около 2,5-2,6 ,то за това е играчка да го докараш щото при затягане на болтовете мърда и нищо 4удно на колегата така да е станало, пипкава история с гумения чук . Редактирано 4 Март 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stakito Публикувано 4 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!да с чумения чук си игра,стойноста се мени 2,6-2,8. Редактирано 5 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuli_at Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 Днес поредните проби с трето гнп(тука е момента да изкажа голяма благодарност на колегата Ивайло Петров че ми услужи с помпа за проба) като изключим моята, промяна никаква като е студен мотора 4 цилиндър работи като загрее над 50-60 градуса и цилиндъра отказва. За утре ми обещаха тръбичка за проба и ще видим дали има ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 сваляте капака на клапаните.Охлабвате и стягате петите на вала и се застраховате,че няма да изкочи,а виж земе и утихне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 И смяташ, че има такъв луфт, че да трака? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 (Редактирано) вие май не 4етете какво казва колегата, колата не трака като ярномелка като загрее, а е ритмично тъпо притризане на мотора след 60 градуса.Тогава 4 ти цилинрър работи не ефективно .т.е разхлабва се щуцера и двигатела не реагира или по то4но е някакво минимално и то по скоро понеже о4акваш да се полу4и нещо ако не гледаш какво се прави по мотора няма и да го усетиш.Развиването на който и да е друг щуцер води до видимо притрисане на мотора.Кгато мотора не е стоплил и при 4 та дюза реакцията е като на вс останали.Лично мнение , вози ме ,слушах я на място, в движение . Редактирано 11 Март 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 Нещо не можах да те разбера, а прочетох няколко пъти.Можеш ли по-ясно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 11 Март 2014 Доклад Share Публикувано 11 Март 2014 (Редактирано) Тук се разискват два различни случая и май стават недоразумения! Редактирано 11 Март 2014 от PAVEL MARINOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване