Jump to content

Въпрос за датчик-колянов вал


sak1

Recommended Posts

Здр. колеги извинявам се предварително ако има друга подобна тема но не можах да намеря.

Тече  доста масло от датчика,може ли да му сменя само О-пръстенът или трябва да си купуван друг(при положение че моя си роботи) Благодаря предварително.

Редактирано от sak1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Колеги моля за помощ,та с въпросният датчик свалих го смених му О-пръстена и си го монтирах отново и затегнах

Качих се запали си нормално обаче като трагнах по4на да придърпва над 2 хил. оборота и не върви както трябва.

На следващия ден пак го свалих  и завих на ръка ,и колата трагна пак,обаче като не е стегнат и пак тече масло.

Та въпросът ми е има ли значение колко е стегнат въпросният датчик,да търся ли специални ключове?

Редактирано от sak1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да така е обаче незнам вече какво става,това забиване се появи след като свалих датчика.

Днес я закачих на ваг ком и грешка излезе само н75 (но преди това ми бяха казали едни майсторчета че клапана ми бил сменян и бил сложен от друга кола и затова излизало като грешка иначе работел там на тест от ваг кома цъка и незнам си кво)

преди пак си излизаше като грешка и си варвеше ок трагваше от 1700 оборота а пак сега .......

някой ако може да ми каже дали тоя датчик на коляновия вал го играе някаква роля във варвежа :flehan:

Редактирано от sak1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моят когато се прецака колега го измерихме с мулти-  на омове на 1 и 3 или на 1и2 нз ште те излажа - краче трябва да дава стоиност междо 480 ома ништо не ти пречи да го замериш и да има роля за варвежа ако не работи правилно .

Редактирано от mrdemon
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако си беше отишал колата нямаше да запали изобщо. моят като си беше отишал не запали изобщо нямаше и ток кам бобината смених датчика на вала и се оправи с  тока  имаше кам всяка свещ но остана проблема с предарпването смених и този на делкото и се оправи колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да дава между 1 и 2 пин от 480 до 1000 ома.

Между 2 и 3 няма съпротивление, както и между 1 и 3.

 

VAG № 050906433

 

Същия се слага на ADA, AEB, ADR, APU, ANB, ARK, AFY, AJL, APT, ARG.

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мерси колега тъкмо щях да питам дали става от други двигатели,а за пиновете може да съм ги объркал щото ги мерих вечерта

Тази събота ще сваля от на един приятел неговия за проба да видим дали ще се оправи .

Редактирано от sak1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз малко ще спамя в темата, но само да попитам от къде взима ток бобината при 1.8 126к.с АДР щот и аз сменях бобина лули кабели и пак има нещо като предърпване и затъване все едно няма достатъчен приток на гориво.....възможно ли е да е от някой датчик мерсаж предварително :respekt: :respekt: :respekt: :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сложил по дебел о-пристен

 

Колеги моля за помощ,та с въпросният датчик свалих го смених му О-пръстена и си го монтирах отново и затегнах

Качих се запали си нормално обаче като трагнах по4на да придърпва над 2 хил. оборота и не върви както трябва.

На следващия ден пак го свалих  и завих на ръка ,и колата трагна пак,обаче като не е стегнат и пак тече масло.

Та въпросът ми е има ли значение колко е стегнат въпросният датчик,да търся ли специални ключове?

Ако си сложил по дебел о-пръстен,то си отдалечил датчика от кодиращия ринг на коляновия вал и затова ти прекъсва.Разстоянието трябва да е от 0,8 до 1,5 мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...