sak1 Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 (Редактирано) Здр. колеги извинявам се предварително ако има друга подобна тема но не можах да намеря.Тече доста масло от датчика,може ли да му сменя само О-пръстенът или трябва да си купуван друг(при положение че моя си роботи) Благодаря предварително. Редактирано 1 Март 2014 от sak1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Може. Смяната му е много лесна. Семерината струва около 6 лв. Аз я смених преди около 2 месеца. Течеше доста от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sak1 Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 (Редактирано) Колеги моля за помощ,та с въпросният датчик свалих го смених му О-пръстена и си го монтирах отново и затегнахКачих се запали си нормално обаче като трагнах по4на да придърпва над 2 хил. оборота и не върви както трябва.На следващия ден пак го свалих и завих на ръка ,и колата трагна пак,обаче като не е стегнат и пак тече масло.Та въпросът ми е има ли значение колко е стегнат въпросният датчик,да търся ли специални ключове? Редактирано 28 Март 2014 от sak1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mrdemon Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 колега че тои датчика е с шестограм 8мица няма значение колко е стегнат според мен само да не пропуска де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sak1 Публикувано 29 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 (Редактирано) Да така е обаче незнам вече какво става,това забиване се появи след като свалих датчика.Днес я закачих на ваг ком и грешка излезе само н75 (но преди това ми бяха казали едни майсторчета че клапана ми бил сменян и бил сложен от друга кола и затова излизало като грешка иначе работел там на тест от ваг кома цъка и незнам си кво)преди пак си излизаше като грешка и си варвеше ок трагваше от 1700 оборота а пак сега .......някой ако може да ми каже дали тоя датчик на коляновия вал го играе някаква роля във варвежа Редактирано 29 Март 2014 от sak1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mrdemon Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 (Редактирано) моят когато се прецака колега го измерихме с мулти- на омове на 1 и 3 или на 1и2 нз ште те излажа - краче трябва да дава стоиност междо 480 ома ништо не ти пречи да го замериш и да има роля за варвежа ако не работи правилно . Редактирано 29 Март 2014 от mrdemon Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sak1 Публикувано 30 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 Колега еи сега го измерих и даде 543 ома на 2-ро и3-то краче на другите нищо не даде ,това значи ли че си е отишал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mrdemon Публикувано 30 Март 2014 Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 колега ако си беше отишал колата нямаше да запали изобщо. моят като си беше отишал не запали изобщо нямаше и ток кам бобината смених датчика на вала и се оправи с тока имаше кам всяка свещ но остана проблема с предарпването смених и този на делкото и се оправи колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 30 Март 2014 Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 (Редактирано) Трябва да дава между 1 и 2 пин от 480 до 1000 ома.Между 2 и 3 няма съпротивление, както и между 1 и 3. VAG № 050906433 Същия се слага на ADA, AEB, ADR, APU, ANB, ARK, AFY, AJL, APT, ARG. Редактирано 30 Март 2014 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sak1 Публикувано 2 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 (Редактирано) Мерси колега тъкмо щях да питам дали става от други двигатели,а за пиновете може да съм ги объркал щото ги мерих вечертаТази събота ще сваля от на един приятел неговия за проба да видим дали ще се оправи . Редактирано 2 Април 2014 от sak1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morket Публикувано 6 Април 2014 Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 Аз малко ще спамя в темата, но само да попитам от къде взима ток бобината при 1.8 126к.с АДР щот и аз сменях бобина лули кабели и пак има нещо като предърпване и затъване все едно няма достатъчен приток на гориво.....възможно ли е да е от някой датчик мерсаж предварително :respekt: :respekt: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mrdemon Публикувано 6 Април 2014 Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 Колега на ваг я закачи и виж какви грешки ти дава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FGRC Публикувано 13 Април 2014 Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 Ако си сложил по дебел о-пристен Колеги моля за помощ,та с въпросният датчик свалих го смених му О-пръстена и си го монтирах отново и затегнахКачих се запали си нормално обаче като трагнах по4на да придърпва над 2 хил. оборота и не върви както трябва.На следващия ден пак го свалих и завих на ръка ,и колата трагна пак,обаче като не е стегнат и пак тече масло.Та въпросът ми е има ли значение колко е стегнат въпросният датчик,да търся ли специални ключове?Ако си сложил по дебел о-пръстен,то си отдалечил датчика от кодиращия ринг на коляновия вал и затова ти прекъсва.Разстоянието трябва да е от 0,8 до 1,5 мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване