STRIKER15 Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Здравейте колеги , бих искал да ви попитам какво ви е мнението за това изобретение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 При камионите и автобусите съм го виждал това нещо. Не казаха от къде взимат въздуха под налягане явно някъде има компресор и бутилка. Аз лично не бих си го сложил в колата това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 То почти нищо не става ясно от този клип. Как работи, цена, гаранция, параметри на работа и т.н. Само общи приказки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Пълна измама. Показва някакви стойности на налягането в 4-те гуми и до там....Това с пироните е смешка. Всяка гума с пирони в нея минава някакви километри и не изпуска бързо или изведнъж. Естествено като ги извадиш после и хоп няма никой. Защо не дадоха в цял кадър гумата от какво се помпи....ми някой с компресора от ляво дава жега ....Тва е като онази джаджа за икономии....Шарк не знам какво си....дето колата почва да харчи под 3/100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Не се съмнявам, че е имало хорица дето са си купили Шарк...... вервайте.... и от това някой ще си вземе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k r u m Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Тоя тас с тия хай тех свински опашки ми идват в повече . Интересно как определя налягането на гумите според вида настилка ,според карта ли, температура ли или амплитудата на мандахерцането на т.....е на водача ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRIKER15 Публикувано 3 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Тоя тас с тия хай тех свински опашки ми идват в повече . Интересно как определя налягането на гумите според вида настилка ,според карта ли, температура ли или амплитудата на мандахерцането на т.....е на водача ?Ами субтитрите са на английски , ама така като гледам е снимано в BG. , така че "хай тех" опашките са си задължителни за тасове от METRO / ИЛИЕНЦИ и др. А до колкото разбрах налягането си го определя водача , може би по това как усеща колата на пътя. Предполагам че не всичко е изложено в това клипче и наистина за цена не се спомена нищо !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 I Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 (Редактирано) Мислех си, че след шарка по голяма простотия няма да могат да измислят но ей го на... Редактирано 4 Март 2014 от Audi A4 I Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 А тая джиджавка в центъра на таската каква роля играе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Това е (ще си позволя да копирам цитат от друг форум) "трансцедентален протоплазмен мултигенератор" за помпане на гумите, не можа ли да се сетиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRIKER15 Публикувано 4 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 При камионите и автобусите съм го виждал това нещо. Не казаха от къде взимат въздуха под налягане явно някъде има компресор и бутилка. Аз лично не бих си го сложил в колата това.Колега , щом си го виждал , значи все пак се ползва ! Повече от ясно е че не всеки би си го монтирал на колата , но това не означава че не става! То и ксенони се продават на всякъде ама не всички коли са с такива ! Доста се запалих от това клипче и се поразрових малко. Такива или подобни системи се монтират заводски на ХАМАР и на МЕРЦЕДЕС също го има , и доколкото разбрах масово се ползва на Париж-Дакар ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 (Редактирано) А на живо Джуган ( ЗИЛ-157 ), Зил-131 или ГАЗ-66 виждал ли си?Там е грубо издялкано това, но върши работа. Ааа, и имат и компресори за въздух.Та къде по двигателя може се закачи такъв и къде ще е бутилката за сгъстения въздух?Ей такива неща. Редактирано 4 Март 2014 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Според мен е полезна екстра . Не е иновация , използва се одавна , особено от военните. Може би за конкретият продукт ще трябва да поизчистят дизайна . Направено човешки ще си струва удобството . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRIKER15 Публикувано 4 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 А на живо Джуган ( ЗИЛ-157 ), Зил-131 или ГАЗ-66 виждал ли си?Там е грубо издялкано това, но върши работа. Ааа, и имат и компресори за въздух.Та къде по двигателя може се закачи такъв и къде ще е бутилката за сгъстения въздух?Ей такива нещаАз лично съм виждал и верно са си издялкани ! А като го има при тях , защо да го няма и в автомобилите ? Да , прав си -къде стои компресора , ама какво ти пука, стига да върши работа е без значение! А щом се монтират 40 ,50 и повече литрови бутилки за газ , що да не се монтира и една за въздух ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Абе хора...... един истински професионалист...... създал истински, надежден и качествен продукт, такава постна реклама ли ще му направи.....едно клипче с пирони и хоп......действа! Разбира се че на зиловете го има..... ама там не става с магия а с въздух.... Щом някои от вас след гледането на това клипче смятат, че "върши работа" нека си го купят, тъкмо ще има да се хвалят послеТа....докато има шарани, ще има и въдичари.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masurev Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 (Редактирано) ... да се изкажа и аз вещо гледах клипчето и - "трансцеденталНИЯ протоплазмен мултигенератор" закрепен на таса на гумата най-вероятно е малко компресорче на батерии постоянно вързано към винтила + датчик за налягането на гумата + една платка за управление (надувай/ОТдувай) и предване на данните до "слушалката" (устройството с дисплея) остава само да възкликнем - "Егати компресорчето, егати батериите!!!!!!!!!!" Редактирано 6 Март 2014 от masurev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! За това не бях помислил Аз се чудя дали да не си настроя турбината да може да достига 3 бара при 6К оборота и да вържа един тройник с клапан на изхода и и да отведа въздуха до гумите с меки връзки за тоалетно казанче.Така като ми спадне гумата ще натискам предварително изведен бутон на таблото, който да отваря клапанчето и като дам газ гумата ще се помпи.Ще сложа един клапан да отваря на 2.4 бара, за да не ги пренадуя и пръсна .Ех на тия с Мерцедесите с компресор как им завиждам само Петък не е дошъл още ужас Редактирано 6 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masurev Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Аз се чудя дали да не си настроя турбината да може да достига 3 бара при 6К оборота и да вържа един тройник с клапан на изхода и и да отведа въздуха до гумите с меки връзки за тоалетно казанче.Може и четворник да туриш - да има и за въздушното окачване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване