audi A3 200+ Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 На някой правена ли му е такава процедура, и има ли ефект от софтуерното премахване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Не ми е ясно точно какво имаш предвид под "софтуерно премахване". Ако имаш предвид вид "изключване" на втората ламбда сонда (ако въобще имаш такава) - то не знам за такъв филм. Ако има - очевидно изисква изцяло модифициран софтуер на двигателя. Има други начини за залъгване на втората ламбда, най-добрия от които е да сложиш един спортен катализатор и да не си създаваш излишни проблеми и в бъдеще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Ако под софтуерно премахване разбираш изключването на втората ламбда сонда(става на въпрос за колите, които имат 2 - една преди и една след катализатора) се прави с цел именно тази втората след катализатора да не бърка компютъра след премахването на въпросния катализатор... Поне аз за друго "софтуерно премахване на катализатора" не мога да се сетя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Втората сонда така или иначе не "бърка" компютъра. Единствено сигнализира, че смърдиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yu4ka Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 До колкото знам тази процедура се прави само за филтри за твърди частици като DPF софтуерно премахване... То даже на тези старите 1.8т катализаторите нямат нищо общо със софтуера до колкото знам... Извади го да не пречи на газовете да излизат и това е.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Нищо не му пречи докато не се докаже обратното!Абсолютно безсмислено да го маха безпричинно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Втората сонда така или иначе не "бърка" компютъра. Единствено сигнализира, че смърдиш.И това казваш не го бърка на компютъра, че сместа е богата или нещо подобно? Интересно, защо ли като ми махнаха на S3-ката катализатора и след това изключиха втората(тази след него) ламбда сонда... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Втората ламбда няма АБСОЛЮТНО никакво отношение към сместа и за това е (при доста коли) от различен тип! Тя мери единствено концентрацията на въгл. двуокис в изгорелите газове и сигнализира за проблем с катализатора!Единствено първата ламбда определя сместа!!За това и са се погрижили за нея - за да не ти пищи постоянно, че вониш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Ясно значи...аз мислех, че компютърът взима информация и от двете(при наличие на две) за сместа, но явно съм в грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Не, само първата, която поне при по-модерните двигатели е широколентова (за разлика от втората). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 На някой правена ли му е такава процедура, и има ли ефект от софтуерното премахване Правена е. Ефекта е, че не ти записва грешка и не ти светва лампата на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi A3 200+ Публикувано 6 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!и кво точно представлява това софтуерно премахване ? Редактирано 6 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Представлява софтуерно изключване на втората ламбда сонда, както са написали преди мен колегите. Ако питаш кво точно се променя в софтуера - няма как да ти кажа, щото и аз не знам. При мен беше бонус към чипването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6umahera Публикувано 15 Август 2015 Доклад Share Публикувано 15 Август 2015 Извинявам се че ползвам темата на колегата,но да споделя и аз,премахване катализатори и поставяне на тяхно място резонаторни гърнета,колата е А6C5 2,4(170)2002,и от както ги махнаха пак си свети CHECK-а,като от време на време сам гасне,както и светва пак.Няма ли къде в София да има кадърни майстори да отстранят такива неща.(Иначе след махането не съм усетил промяна в вървежа или шума).Махнах ги защото светеше CHECK-а,но полза никаква .Ако някой е минавал през подобен проблем да сподели,Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Август 2015 Доклад Share Публикувано 15 Август 2015 Проблемът ти според мен е бил в ламбдата . Консултирай се с Buzzi. На мен ( по-точно на шефа ми) даде абсолютно точен съвет. Неговото Ауди е същото (с този мотор) и се бяхме насочили към махане на катализатор. Консултирах се с Buzzi и се оказа прав, проблема му бе в ламбдата, не в катализатора. Отиди при него да ти прочете колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване