toniko Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Здравейте, при смяна на горивен филтър A6 3.0 TDI 4F 2007, колата не иска да стартира. Има ли някакви особености при смяната на филтъра или директно, се откача от маркучите и се закача на ново?Благодаря предварително.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bewolf Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Предполагам сте го напълнили с гориво? Редактирано 10 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Е, от първия път няма да запали. Не стига гориво до дюзите, а има и въздух в системата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toniko Публикувано 10 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 Да, напълнихме го с гориво. Мисля, че наистина е останало някъде въздух излиза по-бавно. Благодаря за бързите отговори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 (Редактирано) Яко въртение трябва. Помогнете си като развиеш една тръбичка от рейла към дюзата, за да излезне въздуха по-бързо...Понякога дизеловите А6,ци след смяна на филтър палят така малко е смешно, но е истина Редактирано 10 Март 2014 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване