Samuel Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 (edited) Здравейте!Преди 3 дена купих въпросната А3 1998г., 1.9TDI 90к.с. за жена ми и днес минах през бокса, т.е. смених:ангренаж Гейтс + 4 ролки СКФпистов Гейтс + 2 ролки СКФводна помпа Валеомасло двигателно Репсол 10/40горивенвъздушенкупе Та, проблема дойде веднага след 10км. от излизането ми от сервиза.Карам колата и от 1-ва на 2-ра, ми се дави, глъхне една такава и това докато влезе в обороти около 2500-3000От 3-та или 4-та предвака на 2-ра, няма проблем, само от 1-ва на 2-ра.Обадих се веднага в сервиза и ми казаха, че може да е след предишна смяна на горивната помпа и трябва да отида за да проверат пак ангренажа, че му направил впечатление при слагането, че старите белези не отговаряли на неговите и така. Аз утре ще отида да видя какво ще кажат, но някой ако някой има идея за какво иде реч, да сподели!Благодаря предварително и дано се отстрани това. п.п. преди да сменя горепосоченото нямах проблем! Edited March 20, 2014 by Samuel Link to comment Share on other sites More sharing options...
buzzi Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Сменяй сервиза ,бързо Link to comment Share on other sites More sharing options...
pufa Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 Не са го зацепили както трябва и разбира се се оправдават, че предишните белези не отговарят... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samuel Posted March 20, 2014 Author Report Share Posted March 20, 2014 Добре, в крайна сметка какво е правилното решение?Трябва ли да се дозацепва правилно или четох, че с диагностика настройват помпите спрямо новия ремък? Link to comment Share on other sites More sharing options...
baha Posted March 20, 2014 Report Share Posted March 20, 2014 С диагностика, няма как да настроиш валовете... капиш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samuel Posted March 21, 2014 Author Report Share Posted March 21, 2014 Здравейте!Сега се връщам от диагностиката, но според майсторите и Бошовата им програма всичко е наред. Центровката е както трябва, всички параметри са нормални, но пък турбината беше забила и ми препоръчаха да направят профилактика.Иначе проблема с придърпването си остава.От сервиза пък в който сменях ремъците и ролките ми казаха, да отида при тях и да дадат малко аванс за да се види дали ще остане това придърпване.Съвети? Link to comment Share on other sites More sharing options...
venkYYY Posted March 21, 2014 Report Share Posted March 21, 2014 Моя съвет е да кажеш от кой град си, за да могат хората тук да ти препоръчат явно кадърни майстори Link to comment Share on other sites More sharing options...
4ring avus Posted March 21, 2014 Report Share Posted March 21, 2014 Твоята предвид годината на производство , ме съмнява да е 90 к.с. , 1.9 с променлива геометрия на турбината ,така че не знам какво имат предвид майсторите с тая "забила" турбина и кво точно и забива на турбината без променлива геометрия ,че да и правиш профилактика .Много е вероятно да са омазали работата със зацепването и ся да ти приказват глупости .Сменяй ги...."майсторите" имам предвид . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samuel Posted March 21, 2014 Author Report Share Posted March 21, 2014 От Пазарджик съм.Ако някой има наблюдение от към майстори, да пише и да видим какво ще стане!Твоята предвид годината на производство , ме съмнява да е 90 к.с. , 1.9 с променлива геометрия на турбината ,така че не знам какво имат предвид майсторите с тая "забила" турбина и кво точно и забива на турбината без променлива геометрия ,че да и правиш профилактика .Много е вероятно да са омазали работата със зацепването и ся да ти приказват глупости .Сменяй ги...."майсторите" имам предвид . Забила аз така го написах. Казаха ми, че имаше грешка в турбината. Гледаха нещо и ми каза за някакъв палец на турбината не зацепвал и от там било хубаво ако колата ще се кара и извънградско да се свалила турбината и да се почистила. Link to comment Share on other sites More sharing options...
baha Posted March 21, 2014 Report Share Posted March 21, 2014 Bosch и vag автолобил не е мн добра комбинация. Никъв аванс ва не пипат, да зацепват наново! Турбото ако е заминало, колата ще вдига обороти без да прекъсва и какво ли още не. А проблема ти става след нечия нямеса... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now