Jump to content

След пълно осблужване, А3 се дави


Samuel

Recommended Posts

  Здравейте!

Преди 3 дена купих въпросната А3 1998г., 1.9TDI 90к.с. за жена ми и днес минах през бокса, т.е. смених:

ангренаж Гейтс + 4 ролки СКФ

пистов Гейтс + 2 ролки СКФ

водна помпа Валео

масло двигателно Репсол 10/40

горивен

въздушен

купе

 

Та, проблема дойде веднага след 10км. от излизането ми от сервиза.

Карам колата и от 1-ва на 2-ра, ми се дави, глъхне една такава и това докато влезе в обороти около 2500-3000

От 3-та или 4-та предвака на 2-ра, няма проблем, само от 1-ва на 2-ра.

Обадих се веднага в сервиза и ми казаха, че може да е след предишна смяна на горивната помпа и трябва да отида за да проверат пак ангренажа, че му направил впечатление при слагането, че старите белези не отговаряли на неговите и така. Аз утре ще отида да видя какво ще кажат, но някой ако някой има идея за какво иде реч, да сподели!

Благодаря предварително и дано се отстрани това.

 

п.п. преди да сменя горепосоченото нямах проблем!

Edited by Samuel
Link to comment
Share on other sites

Добре, в крайна сметка какво е правилното решение?

Трябва ли да се дозацепва правилно или четох, че с диагностика настройват помпите спрямо новия ремък?

Link to comment
Share on other sites

Здравейте!

Сега се връщам от диагностиката, но според майсторите и Бошовата им програма всичко е наред. Центровката е както трябва, всички параметри са нормални, но пък турбината беше забила и ми препоръчаха да направят профилактика.

Иначе проблема с придърпването си остава.

От сервиза пък в който сменях ремъците и ролките ми казаха, да отида при тях и да дадат малко аванс за да се види дали ще остане това придърпване.

Съвети?

Link to comment
Share on other sites

Моя съвет е да кажеш от кой град си, за да могат хората тук да ти препоръчат явно кадърни майстори :)

Link to comment
Share on other sites

Твоята предвид годината на производство , ме съмнява да е 90 к.с. , 1.9  с променлива геометрия на турбината ,така че не знам какво имат предвид майсторите с тая "забила" турбина и кво точно и забива на турбината без променлива геометрия ,че да и правиш профилактика .Много е вероятно да са омазали работата със зацепването и ся да ти приказват глупости .Сменяй ги...."майсторите" имам предвид .

Link to comment
Share on other sites

От Пазарджик съм.

Ако някой има наблюдение от към майстори, да пише и да видим какво ще стане!



Твоята предвид годината на производство , ме съмнява да е 90 к.с. , 1.9  с променлива геометрия на турбината ,така че не знам какво имат предвид майсторите с тая "забила" турбина и кво точно и забива на турбината без променлива геометрия ,че да и правиш профилактика .Много е вероятно да са омазали работата със зацепването и ся да ти приказват глупости .Сменяй ги...."майсторите" имам предвид .

 

Забила аз така го написах. Казаха ми, че имаше грешка в турбината. Гледаха нещо и ми каза за някакъв палец на турбината не зацепвал и от там било хубаво ако колата ще се кара и извънградско да се свалила турбината и да се почистила.

Link to comment
Share on other sites

Bosch и vag автолобил не е мн добра комбинация. Никъв аванс ва не пипат, да зацепват наново! Турбото ако е заминало, колата ще вдига обороти без да прекъсва и какво ли още не. А проблема ти става след нечия нямеса...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...