Nakata877 Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 (Редактирано) Здравейте, преди около месец карах няколко дена стабилно в дъжда и гадината почна да гасне на свободна, губи обороти и гасне. В един момент спря и да пали, завъртам на контакт и след това дори и стартера не въртеше. Реших че след толкова вода нещо се е намокрило и я оставих да изсъхне. След около седмица почна да върти стартера. Преди малко слязох, бутнах ключа и пак същата работа, дори не завъртя стартера, а тия дни си е доволно топло и няма помен от дъжд. Какво може да прави проблем, защото така и до сервиза не мога да стигна. Двигателя е 1.6 ADA ако има значение в случая Редактирано 23 Март 2014 от Nakata877 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VAZ 21013 Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Ако беше по-студено бих предположил, че е от температурния датчик. Все пак може да пробваш - изключи му буксата и ако запали е от него. По спомени става дума за синия, а не сивия.Ако обаче ти гасне в движение вероятно не е от температурен датчик, а някой друг - на Хол и др.. Диагностика най-добре да се направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2pic Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Извади буксата от делкото и ще запали.Но стартера няма общо с това,прегледаи да не е от ключа.Премери отива ли ток до електромагнита като въртиш на стартер.Ако запали с извадена букса ознаяава датчик на хол.Да не си сменял ремък или друго по двигателя свързано със центровката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nakata877 Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Абсолютно нищо не съм сменял, вървеше си пушка. 2 часа карах на полу съединител на Хемус, не мръдна. Минах задръстването без проблем, след това за секунди минах на свободна и изгасна. Предположих че е от дъжда защото стабилно валеше и аз настъпвах. На скорост никакъв проблем не прави. Пробвах и с резервния ключ, реших че може имобилайзера да прави проблем - и с него нищо не става. Другата седмица ще я закарам на една диагностика ако благоволи да запали, но ми е интересно от какво може да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Лампите на таблото нормално ли светят докато се опитваш да завъртиш на стартер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nakata877 Публикувано 25 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Да, всичко си свети Редактирано 27 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Единия вариант е да имаш проблеми със стартера. Другия вариант е да имаш проблеми с инсталация или контактния ключ. Стартера можеш да провериш като подадеш +12V на шалтера. Ако завърти имаш проблем с инсталация или контактен ключ. ако не завърти, вероятно е самия стартер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2pic Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Виж под волана реле номер 30 отвори и го презапои. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ванко2 Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 въпрос: На газ ли си? И ако да, едно и също ли е и в двата режима? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nakata877 Публикувано 7 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Колеги, оказа се клеморед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 10 Април 2014 Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Колега какво му беше на клемореда ? Редактирано 10 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Април 2014 Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 (Редактирано) Повреден и затова не пали - не дава добър контакт всеки път и не завърта стартера. Често се спуква отгоре, където влиз езичето от патрона. Редактирано 10 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 10 Април 2014 Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 Или по-лошия вариант,както се случи на мен,да запецне на положение "стартер" и двг да вземе да запали......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 10 Април 2014 Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 Питам защото на бащата едно време му се беше пукнало точно там където влиза езичето и даваше трудно контакта да запали ,на моята сега чат пат ми прави проблем и като почна да въртя пуска по-рано и сигурно се е пукнало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Април 2014 Доклад Share Публикувано 11 Април 2014 Ако се е пукнало - сменяй го, не отлагай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 11 Април 2014 Доклад Share Публикувано 11 Април 2014 Изобщо не чакай. Ако се е повредил клемореда, може да ти пострада и опашката на патронника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nakata877 Публикувано 11 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2014 Беше се пукнал, но вече е сменен. Сложих нов, дръпна ме малко назад, но се надявам да няма проблем, не съм привърженик на 2-та употреба части. В интерес на истината от известно време имах проблем с фаровете, светеше само габарит, а къси когато си искат. От сервиза казаха че проблема е идвал от клемореда, което ми е доста странно. Въпреки това контактите са почистени и сега всичко е наред. Иначе колата е '95, лостечтата са различни от Б4 '94 примерно, защото сменят стандарта. В България се продават само оригинални ( няколко различни източника ми го казаха) и си е страшна цифра. Малко офтопик, но информацията може да е полезна за някого. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване