Jump to content

Б4 1.6 не пали


Nakata877

Recommended Posts

Здравейте,

 

преди около месец карах няколко дена стабилно в дъжда и гадината почна да гасне на свободна, губи обороти и гасне. В един момент спря и да пали, завъртам на контакт и след това дори и стартера не въртеше. Реших че след толкова вода нещо се е намокрило и я оставих да изсъхне. След около седмица почна да върти стартера. Преди малко слязох, бутнах ключа и пак същата работа, дори не завъртя стартера, а тия дни си е доволно топло и няма помен от дъжд. Какво може да прави проблем, защото така и до сервиза не мога да стигна. Двигателя е 1.6 ADA ако има значение в случая :)

Редактирано от Nakata877
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше по-студено бих предположил, че е от температурния датчик. Все пак може да пробваш - изключи му буксата и ако запали е от него. По спомени става дума за синия, а не сивия.

Ако обаче ти гасне в движение вероятно не е от температурен датчик, а някой друг - на Хол и др.. Диагностика най-добре да се направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади буксата от делкото и ще запали.Но стартера няма общо с това,прегледаи да не е от ключа.Премери отива ли ток до електромагнита като въртиш на стартер.Ако запали с извадена букса ознаяава датчик на хол.Да не си сменял ремък или друго по двигателя свързано със центровката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно нищо не съм сменял, вървеше си пушка. 2 часа карах на полу съединител на Хемус, не мръдна. Минах задръстването без проблем, след това за секунди минах на свободна и изгасна. Предположих че е от дъжда защото стабилно валеше и аз настъпвах. На скорост никакъв проблем не прави.  Пробвах и с резервния ключ, реших че може имобилайзера да прави проблем - и с него нищо не става. Другата седмица ще я закарам на една диагностика ако благоволи да запали, но ми е интересно от какво може да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия вариант е да имаш проблеми със стартера. Другия вариант е да имаш проблеми с инсталация или контактния ключ. Стартера можеш да провериш като подадеш +12V на шалтера. Ако завърти имаш проблем с инсталация или контактен ключ. ако не завърти, вероятно е самия стартер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Повреден и затова не пали - не дава добър контакт всеки път и не завърта стартера. Често се спуква отгоре, където влиз езичето от патрона.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам защото на бащата едно време му се беше пукнало точно там където влиза езичето и даваше трудно контакта да запали ,на моята сега чат пат ми прави проблем и като почна да въртя пуска по-рано и сигурно се е пукнало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше се пукнал, но вече е сменен. Сложих нов, дръпна ме малко назад, но се надявам да няма проблем, не съм привърженик на 2-та употреба части. В интерес на истината от известно време имах проблем с фаровете, светеше само габарит, а къси когато си искат. От сервиза казаха че проблема е идвал от клемореда, което ми е доста странно. Въпреки това контактите са почистени и сега всичко е наред. Иначе колата е '95, лостечтата са различни от Б4 '94 примерно, защото сменят стандарта. В България се продават само оригинални ( няколко различни източника ми го казаха) и си е страшна цифра. Малко офтопик, но информацията може да е полезна за някого. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...