Strong Публикувано 27 Март 2014 Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Да не пускам нова тема и аз имам същия въпрос само че моята е 2.4 quattro ръчка AML и на две три места в Търново искат да ми сложат BSM.Та някой има ли отзиви от нея.Каква бихте ми препоръчали и ако някой знае кадърен газаджия в В.Търново щото от много специалисти ни един кадърен няма.Добри отзиви чувам за Милен,помещава се в СБА то и работи с ЛАНДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivcho-b4 Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Така като гледам май Стефан (зад авто къщитена ДЗС-то) ще я слага , сам си правел всичко нямал гайкаджий . НО първо трябва малко ремонт. Открих проблеми:17930 - настройка на разпределителен вал банка 2 17967 - контролен модул за газта 17973 - активатор газ нисък стоп недостигнато положение16486 -маса или обем на въздушния поток слаб вход 17924-променлив смукателен колектор - прекъсва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 (Редактирано) Виж ТУК Например първата: 17930/P1522 - Camshaft Adjustment; Bank 2: Malfunction Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ONPossible Causes Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Position Sensor (G163)Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Adjuster Unit (N208)Mechanical failure of Camshaft Adjuster Unit (N208)Failing Engine Control Module (ECM)Possible Solutions Check Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Position Sensor (G163)Check/Replace Camshaft Adjustment Valve Bank 1 (N208)Perform Output Test/Basic SettingCheck Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Adjuster Unit (N208)Check chain guides of Camshaft Adjuster Unit (N208) for wearCategory:Fault Codes Редактирано 28 Март 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 (Редактирано) Здр.Аз съм с 2.4 AGA на предно с газово БСМ за 1100лв. вече от 2 години.Като цяло съм доволен от уредбата,разхода ми е смесено 12,само градско в Пловдив 13-15 газ с климатик и нормално си каране,вече съм минал над 30 000 хил.км. До тук добре,но сега започвам с проблемите и въпросите.Смениха ми филтрите в друг сервиз и ми казаха ,че настройките не били добре и направиха нови и ми вързаха ламба сондата ,която до тогава не била вързана,но от тогава колата стана доста по спъната,а разхода си остана същия.Естествено след това навестих още 2 пъти сервиза,но нищо не се променяше,освен ,че ми взимаха по 15лв за нова настройка.Сега си взех кабел и за газова и чета в нета как мога сам да си направя центровка.От изчетеното разбрах ,че това трябва да стане в движение с изчертаване на карта,което в нито един сервиз не са го правили,а си ми правиха на место центровката.Ще сложа снимки от програмата,като до момента не съм променял нищо и искам добре да се запозная преди да почна да я бърникам.За това помагайте и казвайте как да си направя най-точно центровка,четох дори ,че за по-голяма точност се правила лятна и зимна настройка Редактирано 29 Март 2014 от valioboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Най-просто и най-точно обяснение е че "центровката" на газовата ти е най-добра когато бенз.инж.време и газо.инж.време са най-близко и еднакви! Това при вързана л-сонда. Понеже ако е отвързана мотора няма от къде да разбира на какво работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Не е много точно . Гледа се бензиновото време,когато колата е на бензин и после се сравнява бензиновото време,когато работи на газ.При едно и също натоварване,трябва да не се променя бензиновото време.Дали сондата е подвързана,при тази уредба конкретно,няма отношение към работата на мотора.Служи единствено за помощ при настройката,за да се вижда как е сместа. Редактирано 31 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 А така на пръв прочит как ви се виждат настройките в този си вид,как мога да си изчертая графика на бензиновите времена и да изравня газовите спрямо тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 30 Март 2014 Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 С този вариант на уредбата никак. Снимките са недостатъчни за каквато и да било насока. От тях се вижда само, че една кола работи на газ с малко ниско наляга( незнам с какъв размер дюзи си) има неустойчиви бензинови времена на празен ход.Sent from my HTC Desire using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 30 Март 2014 Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 Еми ок де, кажете какво да снимам ,обяснете каквото може да се направи и така нататък............... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 30 Март 2014 Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 (Редактирано) Настройката на ГИ е комбинация от налягане на изпарителя, размер на калибриращите дюзи / предполагам, че си с клапани Валтек/ и времената на дюзите. Ламбда сондата на тези системи е чисто информативна и не се чете от компютъра на ГИ-то. Не е в нея проблема. По-скоро вторите майстори при настройката са ти намалили налягането в изпарителя. Това е довело и до високите коефициенти на които работи сега. Вдигна го малко от врътката с шестограм на самия изпарител. След това направи калибрация и снимай картата, която изглежда по подобен начин. И я пусни тук. http://s89.photobucket.com/user/jamesv6cdx/media/map.jpg.html Редактирано 30 Март 2014 от doncecone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 30 Март 2014 Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 Ок ,утре ще опитам и ще снимам ,до каква стойност трябва да вдигна налягането ?Самата карта в движение ли трябва да се получи или може и на място ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Не успях да вдигна налягането,понеже нямах такъв шестограм,а за моите няма достатъчно място.Направих автоматична настройка и сега колата върви по-добре,но предполагам и разхода ще се вдигне.Ето и няколко снимки и видео клип,ако може някой да помогне с напътствия и да ми обясни как да си направя точна настройка в движение със снемане на карта.Мерси! Линк за видеото - http://tinypic.com/player.php?v=14tn4eu&s=8#.UzmgIKh_vK0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Първо наясно ли си какво е снемане на карта и този софтуер може ли го?Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Май тази система няма МАР. Нищо де, все пак е бюджетно изпълнение. Вдигни налягането до 1,3-35, направи нова настройка и би трябвало всичко да е ок. Ако върви по-добре, значи разхода ще е идеален. Това не е АГУ с плочка Даже обеднена кола с ГИ харчи повече от добре настроена. Най-вероятно и твоята е работила така преди настройката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 (Редактирано) Има мап, това е старото бардолини, В3 или там как му казват. Но пък софтуера няма корекции по мап. Редактирано 1 Април 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 До колегата doncecone: Мерси за информацията,ще опита и ще пиша как е разхода и вървежа. До колегата RaDi_b4: Наясно съм до толкова колкото съм прочел в нета(не достатъчно) и затова питам,а за софта също не знам дали го поддържа или не и ако няма да помагаш недей да спамиш по темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Скара ли ми се? Постът ми беше достатъчно подробен. Способностите на точно този вид бардолини са много малко и няма много опции. Има мап сензор, обаче. Имам такъв софтуер, имам кабел, имам и такъв ГИ инсталиран, мислех да ти помогна в петък да ти я настроя като хората, но мисля, че не го заслужаваш. Жив и здрав, срещу пари всеки би ти го направил, малцина от тях обаче кадърно.Като искаш съвети, не се карай на хората и приеми това, което ти казват, не го мисли за спам.Лека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Не се карам бе човек,просто от 2-та ти поста нищо не ми стана ясно,освен,че не знам как да си настроя инжекциона ,което ми е ясно.А относно плащането казах вече ,че съм съгласен да си платя ,но колата да ми харесва ,като вървеж и разход.Останалото си твой избор,лека вечер и на теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Щом искаш да си платиш - звъниш на Николай Колев - 0888231292.Пловдив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Ок ,ще го посетя ,но се надявам да направи колата ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Той това работи, колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 Сега се сетих ,че човека който ми монтира газовия инжекцион я настройва в движение ,следователно го поддържа..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Април 2014 Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 Кое поддържа?Настройката се прави в движение, за да може при различни натоварвания, да се редактират ръчно коефициентите, сметнати от автоматичната настройка. Бъркаш се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 5 Април 2014 Доклад Share Публикувано 5 Април 2014 Точно това което казваш имах в предвид.При този вид настройка си ми беше най-добре колата,откъм вървеж и разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Април 2014 Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 Ами то така трябва да се направи, това с автоматичните настройки си е само за регулиране в най-груби граници, в н кикой случай не е коректно. Но настройката на ръка в никой случай не значи задължително настройка по таблица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване