Jump to content

A6 2.4 AGA ГИ или обикновенна газова


Recommended Posts

Да не пускам нова тема и аз имам същия въпрос само че моята е 2.4 quattro ръчка AML и на две три места в Търново искат да ми сложат BSM.

Та някой има ли отзиви от нея.

Каква бихте ми препоръчали и ако някой знае кадърен газаджия в В.Търново щото от много специалисти ни един кадърен няма.

Добри отзиви чувам за Милен,помещава се в СБА то и работи с ЛАНДИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Така като гледам май Стефан (зад авто къщитена ДЗС-то) ще я слага  , сам си правел всичко нямал гайкаджий  . НО първо трябва малко ;) ремонт. Открих проблеми:

17930 - настройка на разпределителен вал банка 2 

17967 - контролен модул за газта 

17973 - активатор газ нисък стоп недостигнато положение

16486 -маса или обем на въздушния поток слаб вход 

17924-променлив смукателен колектор - прекъсва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ТУК

 

Например първата:

 

17930/P1522 - Camshaft Adjustment; Bank 2: Malfunction Possible Symptoms
  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Possible Causes
  • Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Position Sensor (G163)
  • Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Adjuster Unit (N208)
  • Mechanical failure of Camshaft Adjuster Unit (N208)
  • Failing Engine Control Module (ECM)
Possible Solutions
  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Position Sensor (G163)
  • Check/Replace Camshaft Adjustment Valve Bank 1 (N208)
    • Perform Output Test/Basic Setting
  • Check Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Adjuster Unit (N208)
  • Check chain guides of Camshaft Adjuster Unit (N208) for wear

 

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр.Аз съм с 2.4 AGA на предно с газово БСМ за 1100лв. вече от 2 години.Като цяло съм доволен от уредбата,разхода ми е смесено 12,само градско в Пловдив 13-15 газ с климатик и нормално си каране,вече съм минал над 30 000 хил.км. До тук добре,но сега започвам с проблемите и въпросите.Смениха ми филтрите в друг сервиз и ми казаха ,че настройките не били добре и направиха нови и ми вързаха ламба сондата ,която до тогава не била вързана,но от тогава колата стана доста по спъната,а разхода си остана същия.Естествено след това навестих още 2 пъти сервиза,но нищо не се променяше,освен ,че ми взимаха по 15лв за нова настройка.Сега си взех кабел и за газова и чета в нета как мога сам да си направя центровка.От изчетеното разбрах ,че това трябва да стане в движение с изчертаване на карта,което в нито един сервиз не са го правили,а си ми правиха на место центровката.Ще сложа снимки от програмата,като до момента не съм променял нищо и искам добре да се запозная преди да почна да я бърникам.За това помагайте и казвайте как да си направя най-точно центровка,четох дори ,че за по-голяма точност се правила лятна и зимна настройка :)

post-73040-0-89849700-1396106525_thumb.j

post-73040-0-79647900-1396106526_thumb.j

post-73040-0-33296900-1396106527_thumb.j

post-73040-0-47480300-1396106528_thumb.j

Редактирано от valioboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-просто и най-точно обяснение е че "центровката" на газовата ти е най-добра когато бенз.инж.време и газо.инж.време са най-близко и еднакви! Това при вързана л-сонда. Понеже ако е отвързана мотора няма от къде да разбира на какво работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Не е много точно :) . Гледа се бензиновото време,когато колата е на бензин и после се сравнява бензиновото време,когато работи на газ.

При едно и също натоварване,трябва да не се променя бензиновото време.Дали сондата е подвързана,при тази уредба конкретно,няма отношение към работата на мотора.Служи единствено за помощ при настройката,за да се вижда как е сместа.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така на пръв прочит как ви се виждат настройките в този си вид,как мога да си изчертая графика на бензиновите времена и да изравня газовите спрямо тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този вариант на уредбата никак. Снимките са недостатъчни за каквато и да било насока. От тях се вижда само, че една кола работи на газ с малко ниско наляга( незнам с какъв размер дюзи си) има неустойчиви бензинови времена на празен ход.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройката на ГИ е комбинация от налягане на изпарителя, размер на калибриращите дюзи / предполагам, че си с клапани Валтек/ и времената на дюзите. 

 

Ламбда сондата на тези системи е чисто информативна и не се чете от компютъра на ГИ-то. Не е в нея проблема. По-скоро вторите майстори при настройката са ти намалили налягането в изпарителя. Това е довело и до високите коефициенти на които работи сега. Вдигна го малко от врътката с шестограм на самия изпарител.

 

След това направи калибрация и снимай картата, която изглежда по подобен начин. И я пусни тук. 

 

http://s89.photobucket.com/user/jamesv6cdx/media/map.jpg.html

Редактирано от doncecone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок ,утре ще опитам и ще снимам ,до каква стойност трябва да вдигна налягането ?Самата карта в движение ли трябва да се получи или може и на място ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не успях да вдигна налягането,понеже нямах такъв шестограм,а за моите няма достатъчно място.Направих автоматична настройка и сега колата върви по-добре,но предполагам и разхода ще се вдигне.Ето и няколко снимки и видео клип,ако може някой да помогне с напътствия и да ми обясни как да си направя точна настройка в движение със снемане на карта.Мерси!

 

Линк за видеото -  http://tinypic.com/player.php?v=14tn4eu&s=8#.UzmgIKh_vK0

 

 

post-73040-0-66857800-1396285219_thumb.j

post-73040-0-48168400-1396285224_thumb.j

post-73040-0-96017100-1396285225_thumb.j

post-73040-0-04497100-1396285227_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май тази система няма МАР. Нищо де, все пак е бюджетно изпълнение. Вдигни налягането до 1,3-35, направи нова настройка и би трябвало всичко да е ок. Ако върви по-добре, значи разхода ще е идеален. Това не е АГУ с плочка ;)

 

Даже обеднена кола с ГИ харчи повече от добре настроена. Най-вероятно и твоята е работила така преди настройката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има мап, това е старото бардолини, В3 или там как му казват. Но пък софтуера няма корекции по мап.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата doncecone: Мерси за информацията,ще опита и ще пиша как е разхода и вървежа.

 

До колегата RaDi_b4: Наясно съм до толкова колкото съм прочел в нета(не достатъчно) и затова питам,а за софта също не знам дали го поддържа или не и ако няма да помагаш недей да спамиш по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скара ли ми се?  Постът ми беше достатъчно подробен. Способностите на точно този вид бардолини са много малко и няма много опции. Има мап сензор, обаче. Имам такъв софтуер, имам кабел, имам и такъв ГИ инсталиран, мислех да ти помогна в петък да ти я настроя като хората, но мисля, че не го заслужаваш. Жив и здрав, срещу пари всеки би ти го направил, малцина от тях обаче кадърно.

Като искаш съвети, не се карай на хората и приеми това, което ти казват, не го мисли за спам.

Лека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се карам бе човек,просто от 2-та ти поста нищо не ми стана ясно,освен,че не знам как да си настроя инжекциона ,което ми е ясно.А относно плащането казах вече ,че съм съгласен да си платя ,но колата да ми харесва ,като вървеж и разход.Останалото си твой избор,лека вечер и на теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих ,че човека който ми монтира газовия инжекцион я настройва в движение ,следователно го поддържа.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое поддържа?

Настройката се прави в движение, за да може при различни натоварвания, да се редактират ръчно коефициентите, сметнати от автоматичната настройка. Бъркаш се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това което казваш имах в предвид.При този вид настройка си ми беше най-добре колата,откъм вървеж и разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то така трябва да се направи, това с автоматичните настройки си е само за регулиране в най-груби граници, в н кикой случай не е коректно. Но настройката на ръка в никой случай не значи задължително настройка по таблица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...