Jump to content

Мнение за едно Ауди А4 1.8 TQ


Recommended Posts

Това е колата приятели. Някой гледал ли я е ? Дайте мнение за нея. Интересува ме също така, задното окачване пак ли е с алуминиевите носачи ? Какъв разход да очаквам. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11396421219856424&f1=details

Редактирано от Unlikely
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Намерих малко теми за мотора и 4 х 4 системата. Май ще търся на предно и да е 150 коня. По разпространени са. Какво ще кажете за тези 2 ?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395338746332342&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11396527790434233&f1=details

Редактирано от Unlikely
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради дръжките, климатроника, салона и много неща като цяло, 98 е най-вероятно, но има възможно и да е 97. Не вярвам да е читава, но може да се провери все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих малко теми за мотора и 4 х 4 системата. Май ще търся на предно и да е 150 коня. По разпространени са. Какво ще кажете за тези 2 ?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395338746332342&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11396527790434233&f1=details

Ако може да попитам за мотора, по проблемен ли е от този, който е 150 коня? Защото и аз съм се запътил за 1.8Т и от вчера я зяпам тази сливенската и много ми харесва (поне на външен вид).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих малко теми за мотора и 4 х 4 системата. Май ще търся на предно и да е 150 коня. По разпространени са. Какво ще кажете за тези 2 ?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395338746332342&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11396527790434233&f1=details

 

Какво те притесни в 4х4 системата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Ами прочетох, че двигателя е доста по рядък от 150 коня версията. Частите ще са кът. Турбото е едно и на 150 и на 180 коня версията, което говори, че ще се скапе по бързо. А и четох, че са скъпи носачите по задната ос. Това е :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,хем искаш да караш куатро,хем два лева не щеш да заделиш-аз това само не го разбирам.

Всички коли могат да дадат някаква повреда във всеки един момент-гаранция няма.

Но се оправят и пак са в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това търси нисък разход на гориво, ама да е куатро! Айде по-сериозно..... първо разбери какво искаш, и после го търси! Защото както би трябвало добре да знаеш, "неможе хем туй в онуй, хем душата в рая"  :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Пичове, започнахте да ме дразните вече. Във всяка тема, вече, само някой се заяжда.... къде е написал, че търси нисък разход на гориво???

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Ами прочетох, че двигателя е доста по рядък от 150 коня версията. Частите ще са кът. Турбото е едно и на 150 и на 180 коня версията, което говори, че ще се скапе по бързо. А и четох, че са скъпи носачите по задната ос. Това е :)

Двигателя изобщо не е рядък, части има каквито си искаш и цените са съвсем обикновени. Последния фактор за състоянието на турбото ще са фабричните коне, изобщо не го мисли това. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Ами прочетох, че двигателя е доста по рядък от 150 коня версията. Частите ще са кът. Турбото е едно и на 150 и на 180 коня версията, което говори, че ще се скапе по бързо. А и четох, че са скъпи носачите по задната ос. Това е :)

 

За 7 години в които имам Б5 quattro по задната ос съм сменил 2 тампона и 2 лагера на главините :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих малко теми за мотора и 4 х 4 системата. Май ще търся на предно и да е 150 коня. По разпространени са. Какво ще кажете за тези 2 ?

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395338746332342&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11396527790434233&f1=details

Ако така лесно се отказваш от РАЛИ технологията по добре се насочи към друга марка! 

Между AEB и АJL разликата е колкото близнаци родени през 10 мин. разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале какви глупости се леят из форумите и хората вярват. Мотора бил рядък и нямало да има части? И как по-точно като мотора е един и същ 150/180кс. Скъпи били задните носачи? Отзад най-много лагери да смениш в по-редкия случай, по-скоро някви тампони ще излезнат. Турбото няма да му свърши живота с тия 30кс повече, просто зависи как е карана и обслужвана колата.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...