Samuel Report post Posted April 11, 2014 (edited) Здравейте!Преди 20 дена купих А3 1998г., 1.9TDI 90к.с. за жена ми и три дена след покупката й, минах през бокса, т.е. смених:ангренаж Гейтс + 4 ролки СКФпистов Гейтс + 2 ролки СКФводна помпа Валеомасло двигателно Репсол 10/40горивенвъздушенкупеи по предницата разни неща Та, проблема дойде веднага след излизането ми от сервиза (3 дена преди да сменя описаните по-горе неща я карах и нямаше проблем).Карам колата и от 1-ва на 2-ра 1200-2000об., се дави, глъхне една такава и това докато влезе в обороти.От 3-та или 4-та предвака на 2-ра, няма проблем, само от 1-ва на 2-ра.Обадих се веднага в сервиза и ме насочиха за диагностика в Тойота (Пазарджик) там имало кадърен майстор. Отидох, оставих колата и след обяд като отидох да я взема, майстора ми каза, че наистина на 2-ра стойностите трябвало да са от 0 до 4мг/сек., а тя била на -2. Уж правил какво правил, каза да карам 3-4 дена така и да видим дали се оправило (пари не ми е взимал). Но уви - проблема си го има пак. Обадих се в Тойота, говорих с въпросният майстор и каза, че искал да я качи на подемника и да провери пак всичко дали е наред със зацепването на ангренажа и някаква си втулка на коляновия вал, но за целта трябвало да се освободи място за мен в сервиза. И още чакам де, вече 10 дена. Ако някой има идея от какво може да е и да даде инфо и да ме насочи евентулано към кого да се обърна!Един мой познат ми каза, че може да се оправи и с почистване на горивната помпа и смяна на комплекта гарнитури към нея, разбира се и настройване след това. Друг ми каза за някакъв ЕГР... (нямам си и идея за това какво е).Благодаря предварително и дано се отстрани това. Edited April 11, 2014 by Samuel Quote Share this post Link to post Share on other sites
koko76 Report post Posted April 11, 2014 Вероятно не е зацепена правилно. Quote Share this post Link to post Share on other sites
baha Report post Posted April 11, 2014 Отивай обратно при ония дето са ти зацепвали рамъка, да си оправят бакиите. И не им обръщай внимание ако почнат да ти говорят тъпотии от сорта на заминало турбо, помпа, егр, дросел и прочие. Проблема е 99% в зацепването. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Samuel Report post Posted April 11, 2014 (edited) Цитиране на предходен пост!Ами утре имам час за 9 в сервиза, където сменяха ремъците и ролките (по тяхна инициатива) и искат да проверят какво се случва! Edited April 11, 2014 by VBI Quote Share this post Link to post Share on other sites
lubolalev Report post Posted April 11, 2014 (edited) братле,в краина сметка ако не я управят,като се видим ще те заведа в Плевен при Дарин и ще стане,вярваи ми!! Edited April 11, 2014 by lubolalev Quote Share this post Link to post Share on other sites
Samuel Report post Posted April 11, 2014 (edited) Цитиране на предходен пост!Любчо, ами надявам се, че утре ще се реши проблема, че не ми се пътува до Ловеч така, като знам, че й има нещо на колата! Edited April 11, 2014 by VBI Quote Share this post Link to post Share on other sites
lubolalev Report post Posted April 11, 2014 (edited) http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=31757 Edited April 11, 2014 by lubolalev Quote Share this post Link to post Share on other sites
Samuel Report post Posted April 12, 2014 Сега се върнах от сервиза, където сменяха ангренажа с ролките, гледаха, свалиха и вакум-помпата, но всичко си е по белези и както трябва. Ще трябва да търся по-кадърен майстор откъм диагностиката! Quote Share this post Link to post Share on other sites
lubolalev Report post Posted April 12, 2014 Сами напълно си прав за по кадърен маистор откъм диагностика! Колеги предложете някои маистор около Пазаржик които знае кво прави! Сега се прибрах от Плевен,в новия мол бях,има сходство с тия в UK,както и да е,дано някои колега даде насока около вашия регион... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vankata_84 Report post Posted April 12, 2014 Двигателя се центрова по колянов вал с белег на маховика, и канала който движи вакум помпата. Обаче ГНП-то има "финна" центровка! Тя се прави или с диагностична апаратура, или с индикатор! -На АФН се върти помпата-На твоя мисля че центровката на ГНП-то ставаше от самото ангренажно колело посредством 3 те болчета на него. Търси някой който знае какво прави. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Samuel Report post Posted April 14, 2014 (edited) Цитиране на предходен пост! Мерси! Edited April 14, 2014 by VBI Quote Share this post Link to post Share on other sites
Samuel Report post Posted April 14, 2014 Проблема е отстранен!Ходих при Професора в Пазарджик и след направената диагностика се разбра, че колата е настроена на автоматична скоростна кутия. Човека направи всичко и сега Ауди-то върви без грешка!Благодаря на всички! Quote Share this post Link to post Share on other sites
baha Report post Posted April 14, 2014 Е добре, за това не се сетих. Но кой и кога го е пренастроил? Като са пипали интервала за смяна? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Samuel Report post Posted April 15, 2014 (edited) Цитиране на предходен пост!Кой и кога... това е неясно! Но ще знам да не се доверявам на всеки, който има компютър и пише "диагностика"! Edited April 15, 2014 by VBI Quote Share this post Link to post Share on other sites