Sign in to follow this  
Samuel

А3 се дави на ниски обороти и само на 2-ра

Recommended Posts

  Здравейте!

Преди 20 дена купих А3 1998г., 1.9TDI 90к.с. за жена ми и три дена след покупката й, минах през бокса, т.е. смених:

ангренаж Гейтс + 4 ролки СКФ

пистов Гейтс + 2 ролки СКФ

водна помпа Валео

масло двигателно Репсол 10/40

горивен

въздушен

купе

и по предницата разни неща

 

Та, проблема дойде веднага след излизането ми от сервиза (3 дена преди да сменя описаните по-горе неща я карах и нямаше проблем).

Карам колата и от 1-ва на 2-ра 1200-2000об., се дави, глъхне една такава и това докато влезе в обороти.

От 3-та или 4-та предвака на 2-ра, няма проблем, само от 1-ва на 2-ра.

Обадих се веднага в сервиза и ме насочиха за диагностика в Тойота (Пазарджик) там имало кадърен майстор. Отидох, оставих колата и след обяд като отидох да я взема, майстора ми каза, че наистина на 2-ра стойностите трябвало да са от 0 до 4мг/сек., а тя била на -2. Уж правил какво правил, каза да карам 3-4 дена така и да видим дали се оправило (пари не ми е взимал). Но уви - проблема си го има пак. Обадих се в Тойота, говорих с въпросният майстор и каза, че искал да я качи на подемника и да провери пак всичко дали е наред със зацепването на ангренажа и някаква си втулка на коляновия вал, но за целта трябвало да се освободи място за мен в сервиза. И още чакам де, вече 10 дена. Ако някой има идея от какво може да е и да даде инфо и да ме насочи евентулано към кого да се обърна!

Един мой познат ми каза, че може да се оправи и с почистване на горивната помпа и смяна на комплекта гарнитури към нея, разбира се и настройване след това. Друг ми каза за някакъв ЕГР... (нямам си и идея за това какво е).

Благодаря предварително и дано се отстрани това.

Edited by Samuel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вероятно не е зацепена правилно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отивай обратно при ония дето са ти зацепвали рамъка, да си оправят бакиите. И не им обръщай внимание ако почнат да ти говорят тъпотии от сорта на заминало турбо, помпа, егр, дросел и прочие. Проблема е 99% в зацепването.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цитиране на предходен пост!

Ами утре имам час за 9 в сервиза, където сменяха ремъците и ролките (по тяхна инициатива) и искат да проверят какво се случва!

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

братле,в краина сметка ако не я управят,като се видим ще те заведа в Плевен при Дарин и ще стане,вярваи ми!!

Edited by lubolalev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цитиране на предходен пост!

Любчо, ами надявам се, че утре ще се реши проблема, че не ми се пътува до Ловеч така, като знам, че й има нещо на колата!

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега се върнах от сервиза, където сменяха ангренажа с ролките, гледаха, свалиха и вакум-помпата, но всичко си е по белези и както трябва. Ще трябва да търся по-кадърен майстор откъм диагностиката!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сами напълно си прав за по кадърен маистор откъм диагностика! Колеги предложете някои маистор около Пазаржик които знае кво прави! Сега се прибрах от Плевен,в новия мол бях,има сходство с тия в UK,както и да е,дано някои колега даде насока около вашия регион...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Двигателя се центрова по колянов вал с белег на маховика, и канала който движи вакум помпата. Обаче ГНП-то има "финна" центровка! Тя се прави или с диагностична апаратура, или с индикатор! 

-На АФН се върти помпата

-На твоя мисля че центровката на ГНП-то ставаше от самото ангренажно колело посредством 3 те болчета на него. 

 

Търси някой който знае какво прави. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цитиране на предходен пост!

 

Мерси!

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема е отстранен!

Ходих при Професора в Пазарджик и след направената диагностика се разбра, че колата е настроена на автоматична скоростна кутия. Човека направи всичко и сега Ауди-то върви без грешка!

Благодаря на всички!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е добре, за това не се сетих. Но кой и кога го е пренастроил? Като са пипали интервала за смяна?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цитиране на предходен пост!

Кой и кога... това е неясно! Но ще знам да не се доверявам на всеки, който има компютър и пише "диагностика"! :)

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.