integrale45 Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 2 hours ago, more said: Евала дай повече подробности, електроника, дюзи, турбо ... ? Що, искаш да му шитнеш евтино една котва ли. Много ще му отива а и ти си човек винаги готов да подпомогне човека в начинанието му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 9 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 Тръц ше слага човека явно и хитър като тебе... оставам с впечатление че го е взел вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rocky77 Публикувано 9 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 Всичко от 1.8Т 225к.с. Ауди ТТ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 9 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 Преди 2 часа, rocky77 написа: Всичко от 1.8Т 225к.с. Ауди ТТ. Доста неподходящ избор... Глава с малки портове, колектор с тесни рънъри - резултати не се гонят така. 1.8Т моторите за тЮнинг са AEB(надлъжен) и AGU(напречен) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rocky77 Публикувано 9 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 23 minutes ago, GTX3071R said: Доста неподходящ избор... Глава с малки портове, колектор с тесни рънъри - резултати не се гонят така. 1.8Т моторите за тЮнинг са AEB(надлъжен) и AGU(напречен) Благодаря за отговора колега. За такива изчерпателни мнения се интересувам. Идиотите без мнение по въпроса да си траят ,че се излагат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 9 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 (Редактирано) 32 minutes ago, GTX3071R said: Доста неподходящ избор... Глава с малки портове, колектор с тесни рънъри - резултати не се гонят така. 1.8Т моторите за тЮнинг са AEB(надлъжен) и AGU(напречен) Зависи какви резултати се гонят, не подценявайте "малките" портове и рънъри Редактирано 9 Юли 2016 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 9 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 Факт е, че не са за подценяване, както каза колегата @vermeer и зависи от това какви резултати се гонят... До към 400 коня на мотор мисля че се справят, вече нагоре си трябва глава/колектор с големи/широки портове/рънъри, по-голям дросел и т.н. Целите/резултатите и бюджета са важни, варианти колкото иска човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rocky77 Публикувано 9 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 (Редактирано) Ще вида за по - напред едно 225к.с. 1.8т от тт да слапна.. За сега ще движа с ДЗ-та. Редактирано 9 Юли 2016 от rocky77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 Направо слагай мотора с кутията, че е за мощен двигател. Малко е по широка от твоята, но с голямо усилие и воля, може да я сложиш. Другият вариант е направо да поставиш двигателя с кутията в твоя кош. Ще е първото В2 със завъртян двигател Преди 7 часа, GTX3071R написа: Доста неподходящ избор... Глава с малки портове, колектор с тесни рънъри - резултати не се гонят така. 1.8Т моторите за тЮнинг са AEB(надлъжен) и AGU(напречен) Тук вече ме озадачи. Не знаех че главите са различни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 9 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 преди 37 минути, integrale45 написа: Тук вече ме озадачи. Не знаех че главите са различни Всеизвестен факт е, че 1.8Т има с 2 вида глави - с големи портове и съответно колектор с по-широки рънъри и с малки портове и съответно колектор с по-тесни рънъри. Това на 100% важи за напречните мотори и единствено 150 к.с. са с големи портове, всичко останало 180,210 и 225 са с малки портове + ел.обтегач(vvt) на веригата. При надлъжните нямам представа дали е същото с главите/колекторите. Ето и 2 снимки на които може да се види за какво говоря и каква всъщност е разликата: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 При надлъжните, главите на AEB 150 кс и AJL 180 кс са еднакви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 Това е един и същ двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 17 hours ago, GTX3071R said: При надлъжните нямам представа дали е същото с главите/колекторите. И при надлъжните е така, първите мотори са с големи портове, по-новите са с малки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване