Jump to content

Атмосферен тунинг на Ауди 80 1.8DZ 112к.с.


Recommended Posts

  • Отговори 113
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

2 hours ago, more said:

Евала :) дай повече подробности, електроника, дюзи, турбо ... ?

 

Що, искаш да му шитнеш евтино една котва ли. Много ще му отива а и ти си човек винаги готов да подпомогне човека в начинанието му.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, rocky77 написа:

Всичко от 1.8Т 225к.с. Ауди ТТ.

 

Доста неподходящ избор... Глава с малки портове, колектор с тесни рънъри - резултати не се гонят така. 1.8Т моторите за тЮнинг са AEB(надлъжен) и AGU(напречен)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 minutes ago, GTX3071R said:

 

Доста неподходящ избор... Глава с малки портове, колектор с тесни рънъри - резултати не се гонят така. 1.8Т моторите за тЮнинг са AEB(надлъжен) и AGU(напречен)  

Благодаря за отговора колега. За такива изчерпателни мнения се интересувам. Идиотите без мнение по въпроса да си траят ,че се излагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

32 minutes ago, GTX3071R said:

 

Доста неподходящ избор... Глава с малки портове, колектор с тесни рънъри - резултати не се гонят така. 1.8Т моторите за тЮнинг са AEB(надлъжен) и AGU(напречен)  

 

Зависи какви резултати се гонят, не подценявайте

"малките" портове и рънъри ;)

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е, че не са за подценяване, както каза колегата @vermeer и зависи от това какви резултати се гонят... До към 400 коня на мотор мисля че се справят, вече нагоре си трябва глава/колектор с големи/широки портове/рънъри, по-голям дросел и т.н. Целите/резултатите и бюджета са важни, варианти колкото иска човек :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо слагай мотора с кутията, че е за мощен двигател. Малко е по широка от твоята, но с голямо усилие и воля, може да я сложиш. Другият вариант е направо да поставиш двигателя с кутията в твоя кош. Ще е първото В2 със завъртян двигател

Преди 7 часа, GTX3071R написа:

 

Доста неподходящ избор... Глава с малки портове, колектор с тесни рънъри - резултати не се гонят така. 1.8Т моторите за тЮнинг са AEB(надлъжен) и AGU(напречен)  

Тук вече ме озадачи. Не знаех че главите са различни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, integrale45 написа:

Тук вече ме озадачи. Не знаех че главите са различни

Всеизвестен факт е, че 1.8Т има с 2 вида глави - с големи портове и съответно колектор с по-широки рънъри и с малки портове и съответно колектор с по-тесни рънъри. Това на 100% важи за напречните мотори и единствено 150 к.с. са с големи портове, всичко останало 180,210 и 225 са с малки портове + ел.обтегач(vvt) на веригата. При надлъжните нямам представа дали е същото с главите/колекторите. 

 

Ето и 2 снимки на които може да се види за какво говоря и каква всъщност е разликата:

 

heads.jpgintake.jpg 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, GTX3071R said:

 При надлъжните нямам представа дали е същото с главите/колекторите. 

И при надлъжните е така, първите мотори са с големи портове, по-новите са с малки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...