Marto7777 Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 Някой може ли да сподели къде в София може дасе извърши смяната напълно както си му е реда с уред да се източи цялото и да взимат нормални пари ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 24 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 В Джемини доколкото знам. Ще ти идат към 12л масло+ другата карантия и едни 350-400лв са си нормални(ако не ползваш отстъпки). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Литрите по-скоро са 10, като 1л е за промивка и 9 за кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 (Редактирано) По скоро зависи от това каква е машината и как е зададена промивката/преливането. Освен това всяка машина се промива преди смяната на маслото заради различните типове масло и реално при необходими литри 9 може да превърти 13-15л и ако сметнем масло от по 60-90 лв литъра става интересно. Само да вметна нещо по въпроса защото явно още има хора заблудени и/или не знаещи! Смяната на маслото с машина реално се прави с цел улеснение и то в 90% от случайте се прилага когато не се сменя филтъра. Процедурата за смяна без машина протича така; Източва се маслото и се демонтира картера, демонтира се филтъра, измива се картер + магнити, монтират се новите компоненти, пълни се картера с новото масло, пали се и се допълва до протичане. Загрява се според процедурите на всеки конкретен производител се прави ниво. При ползването на машина тя се монтира като байпас на автомата на-често на щуцерите на радиатора, машината прекарва определен обем загрято масло като в процеса на "преточване" старото и новото масло се смесват в картера на трансмисията и реално бозата си остава дори в по голяма степен. Това е когато не се сменя филтъра, когато обаче се сменя се прави процедура като тази за смяна без машина, след което се налива ръчно и чак тогава се закача машината за да "изчисти" останалото в хидрото масло. Машината обаче не прави ниво и реално пак се налага това да стане ръчно. Освен това отлаганията от фрикционен марериал и полепите по соленоидите си остават и при двата типа смяна, единствения начин да се промият е с добавка в старото масло и то по време на шофиране. За да стане още по ясно процедурата е подобна на тази: Развивате пробката на картера докато започне да тече и при работещ двигател; започвате да доливате ново масло. В момента в който сте сипали 4-5-6 л масло (според вместимостта на конкретния двигател) завивате пробката и готово маслото Ви е сменено на 100% Редактирано 28 Октомври 2016 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 +1 +2 +10 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване