Jump to content

6 степенна кутия на АСЕ А6


bat ves

Recommended Posts

Може ли да се сложи 6 степенна скоростна кутия на АСЕ А6?

На 4000 оборота се движа с 140 км/ч на 5 скорост, с гуми 235/45/17

Струва ми се, че иска 6 скорост...

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма голям смисъл, колега. Тази кутия е създадена за твоя двигател, сложил ли 6 степенна ще загубиш много от динамиката и удоволствието от шофирането.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ти е верен километража,сложи 20ки и може и на 120 да ти падне

Некси не ми стана ясно кво искаш да кажеш, след като тоя размер отговаря на 215/55/16 !?! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Некси не ми стана ясно кво искаш да кажеш, след като тоя размер отговаря на 215/55/16 !?! 

кой размер,имах пред вид по големи гуми показва по малка скорост от колкото всъщност е,това го казвам защото ми се струва 140км при 4к оборота малка скорост за друга ск кутия там вече е по сложно не е само да набухаш друга всичко трябва да е прецизно изчислено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростната кутия на А6 ACE наистина е ужасно къса. Нищо ти няма на размера на гумите, защото почти се препокрива с оригиналните. Както и doncecone по-горе ти каза, сложиш ли 6-степенна кутия, колата няма да има добро ускорение. Има вариант да се сменят кутия и диференциал с по-подходящо предавателно отношение и да се постигне добър резултат. Същото и за кутията-трябва да се сравнят предавателните отношения на новата и старата кутия и да се подбере вариан който да върши работа. Но е абсолютен факт, че петата предавка късее много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорите наизуст...Шест степенна с 5 като сега с какво ще е различна? 

 

Аз съм сложил най-дългата 5-та с най-бавния диф който се монтират на 01Е куатро(мисля такава беше). Освен че 2-ра от 2.8 е мноооого дълга(около 100км/ч на 6200об.мин) всичко друго е чудесно! Ако обаче някой си прави илюзия че тъпкане на ниски обороти значи нисък разход, ще има изненада. Колата (АЦЕ) трябва да се кара поне от 1800 об/мин, нагоре иначе разхода расте. Сега по-лесно разхода става висок, и по-трудно нисък. Но пък извънградско преди 4 дни даде 8,7 газ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Освен че 2-ра от 2.8 е мноооого дълга(около 100км/ч на 6200об.мин)

искаш да кажеш че ускорението е ок,това ми звучи като оная реклама ОТ 20 ГОДИНИ ПИЕТЕ СОда и ТВЪРДИТЕ че ПОМАГА? :hilezh:

Редактирано от Mitaka madafaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорите наизуст...Шест степенна с 5 като сега с какво ще е различна? 

 

Аз съм сложил най-дългата 5-та с най-бавния диф който се монтират на 01Е куатро(мисля такава беше). Освен че 2-ра от 2.8 е мноооого дълга(около 100км/ч на 6200об.мин) всичко друго е чудесно! Ако обаче някой си прави илюзия че тъпкане на ниски обороти значи нисък разход, ще има изненада. Колата (АЦЕ) трябва да се кара поне от 1800 об/мин, нагоре иначе разхода расте. Сега по-лесно разхода става висок, и по-трудно нисък. Но пък извънградско преди 4 дни даде 8,7 газ :)

Може ли по-подробно описание на този монтаж, като цяло? Заинтересован съм..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се сложи 6 степенна скоростна кутия на АСЕ А6?

На 4000 оборота се движа с 140 км/ч на 5 скорост, с гуми 235/45/17

Струва ми се, че иска 6 скорост...

Благодаря!

То може...ама ти какъв резултат гониш ? С колко искаш да я смъкнеш ? Щото 6ск имат еС-ките и дизеляците. Първия вариант ще е скъп, а втория ще е тегав за колата.

Колата куатро ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли по-подробно описание на този монтаж, като цяло? Заинтересован съм..

Всичко по 5 степенните е ЕДНАКВО! Само заради по-големите предни вътрешни карета съм сменил целите полуоски! Не може да се прави комбинация от големи карета с малки! За това се сменят целите полуоски комплект с всички карета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искаш да кажеш че ускорението е ок,това ми звучи като оная реклама ОТ 20 ГОДИНИ ПИЕТЕ СОда и ТВЪРДИТЕ че ПОМАГА? :hilezh:

 

Ми виж сега ускорението преди беше нещо не виждано! Докато заваря педала на първа и почти е ударила прекъсвач на 40км/ч, на втора в червеното мисля беше около 70-80км/ч(което пак се случваше доста бързо)....Правилно си се ориентирал че ускорението намалява на теория...Като реално усещане сега на втора се набира повече време, но пък в 7200об/мин може би ще е на около 120-130км/ч. Разликата и да я има е малка, по-малка от колкото си мислех :)

 

Сега е така: 5-та 3000об.мин 115км/ч...4200об.мин ~160км/ч и това за куатро!

 

На кола на предно бих сложил кутия 5-та 3000об.мин 125/130км/ч спокойно! Това ще рече 01Е кутия с диф 3,78(или 3,87 беше не помня)

 

Ако може нека някой помогне на колегата и каже кутиите при нас 01Е и 01А ли бяха като модел??? Не помня а и снимките не си намирам. 

 

Друго което забравих за автора на темата беше че 6 степенната трябва да се вземе с лоста и избирача, и всички щанги, и предни полуоски...иначе може и да увисне работата :)

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кола на предно бих сложил кутия 5-та 3000об.мин 125/130км/ч спокойно! Това ще рече 01Е кутия с диф 3,78(или 3,87 беше не помня)

Това го бях замислил на един ААР....с кутия от 100-ца 2.4Д.....5та Х дифф = 2.93....

Редактирано от Blagoy Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ААР-а е още по-подходящ заради още по-тежкия маховик(нали е по-голям съединител)...Но темата е за АЦЕ

 

Но ако все пак колегата се чуди...Смисъл има! Има и то голям, но ако поне 60% от карането ти е извън града и над поне 80км/ч!

 

Аз близо 5 години сутрин газя Своге-София след смяна на кутията не разхода, а шума е най-позитивното подобрение. Сега не реве и със 160(от вятъра не се чува  :hilezh: ). Преди 120км/ч ги познавах по шума на мотора.  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте, Чувал съм че на някои скоростни кутии е възможно да се постави 5-та скорост от дизелова скоростна кутия тогава от първа до четвърта динамиката си я има а след това на 5-та не се усеща почти никаква разлика не знам дали този вариант е рпиложим за АСЕ и то при куятрото понезе там скоростите са изклюотелно къси 100км на 5-та си над 3000 об/мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз преди време бях подхванал същата тема, но се отказах http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=132237#entry1928178 Стори ми се сериозна инвестиция и отделяне на доста време! Иначе АБКто също плаче за една 6та, но... няма! :D И весто да сменям кутията, накрая може да сменя колата! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвай ми не плаче...таМън си му е сега! Не питай от къде знам  :hilezh:

 

Аз съм ръгнал кутия само с 15км/ч повече до 100км/ч и 30км/ч повече до 200км/ч. Някой колеги слагат кутии над 40км/ч повече над 100км/ч което не знам как е възможно да е добре като вариант?!?! Е вярно на 8-ман може би му е малко  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна, колко излеза тази инвестиция и заслужава ли си средствата за кола на 15-20 години? Специално за АБКа мотора! :)

Редактирано от Lup40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полуоски 100лв предни

Диф и ск.кутия 400лв

 

Всичко за тая цена беше супер! ОБАЧЕ ремонт скорости +400лв. ме накара да съжалявам! 

 

След смяната на ск.кутия с диф от 4,5 към диф с 4,1 колата почна да се усеща "голяма". Не е оня кораб дето "реско" се реже и 1-ва му е 30км/ч в прекъсвач. На 160км/ч се усеща като А6, 5-ца, Е-класа. Преди бучи-трещи-не върви! Не че сега е по-бърза, но е по-тиха, от там се усеща като +1 за комфорта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...