Jump to content

Проблем с охлаждането на двигателя Audi 80 1.9 TDI


meloman

Recommended Posts

Имам питане за термошалтер Топран 103 337. При каква температура на главата се включва първа степен на вентилаторите? Ей така, ориентировъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!  От близо година съм сложил термостат на 84 градуса и вентилаторите не съм ги чувал да се включват, освен при включен климатик, но оригиналният термошалтер "залепна" и се чудех какъв да взема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.06.2014 г. at 12:02, Bukmop19 написа:

И аз съм със същия мотор и при мен вдигаше към 97-98 градуса, но след като смених датчика за перките, който се намира най-долу на водният радиатор колата си държи около 90 градуса температура. Работата е там обаче че при мен хвърля антифриза през капачката ( смених я с нова, но явно не е в капачката проблема). Та се чудя да не е гарнитура на главата.

колега маркучите стават ли прекалено твърди  когато загрее преди да ти изхвърли течност. и долния маркуч топъл ли е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15/04/2016 at 22:41, аутоюнион написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Здравей, поста ми е от 09.06.2014г. и се оказа спукана глава ;) Смяна на глава, шлайфане, пасване на клапани, смяна на сегменти и гарнитури, ревизия на гнп и сега е ток и жица като изключим че имам за смяна семеринг на коляновия вал от страната на скоростната кутия. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коко имам едиин въпрос. На б4ката ми преди охлаждането беше по различно от на кабриолета. Първо се включва лека скорост на перките предполагам "първа" ...до втора така и не се стига ако колата работи на място защото първа явно е достатъчна. Като пусна климатика перките завъртат много силно. Това сигурно е втора. При кабриото е друг филм. Там резисторната плочка е по различна и релетата за перките са съвсем други. При кабриолета е направено да се включва директно силната скорост на 93 градуса. Това нормално ли е и ако му сложа такъв датчик въобще дали ще работи както трябва с тея перки които се пускат на 93гр.?

Sent from my LG-H950 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато си на климатик, друг датчик включва перките, не е този. Даже не знам къде е точно. Имай в предвид следното: Доколкото аз знам, никога не се включва 2-ра скорост директно (фабрично). Винаги тръгва на ниската, може да е за 2 сек, и тогава тръгва 2-ра. Присъствал съм на изгарянето на 3 генератора един след друг на една кола, на която двата вентилатора тръгваха на директна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен винаги двата вентилатора тръгват едновременно на торнадо. Чува се отдалеко. Откакто имам колата е така но след като разбрах че първо уж тряба да тръгва бавна тиха скорост си помислих че имам проблем. Имам 3 сензора за температурата. Един 4 пинов и два 3 пинови. Този за перките е 3 пинов кафяв - пиновете са подредени в колона а не матрично и се намира долу на радиатора....близо до маркуча за отворен термостат

Sent from my LG-H950 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...