deliveryman Публикувано 31 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2006 Химика,като дойдеш на някоя среща ме подсети да си поговорим защото изобщо не си в час(не се засягай) и ще ми е много по лесно да ти го обясня за 10мин. на живо отколкото да изпиша 2 станици тук.P.S. 1.8T multitronic не че чупи...чак толкова много де... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 1 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2006 Ми, то, мултитроник не е еднакъв при бензинови и дизелови мотори, освен това издържа около 200 000км., освен това много зависи и начина, по който се кара колата! Справка 2.5ТДИ супер мотор, качества уникални - ама го карат като бензинова бегачка, правят му 300 000км., идва в БГ и се почва: Лелееее къде са ми кобилиците, ами на долния етаж при буталата. Лелееееее ама тоя клапан що е такъв недорасъл, не е недорасъл изгорел е като битълсите. Виииииииииуууу ама са кво и стана на тая кола че с 200 ми се осветка таблото, ми ГНП-то ти е износено защото колата ти е на реални 100 000км., дай 1300лв. да го съживим. и т.н. и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 1 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2006 Химика,като дойдеш на някоя среща ме подсети да си поговорим защото изобщо не си в час(не се засягай) и ще ми е много по лесно да ти го обясня за 10мин. на живо отколкото да изпиша 2 станици тук.P.S. 1.8T multitronic не че чупи...чак толкова много де...Лошото е, че не идвам на срещите у шопско, понеже през weekend-а съм си в Пловдив и развивам там своята клубна дейност... Не знам кое те накара да ми лепнеш такава квалификация, но нямам нищо против да бъда ограмотяван, така че посочи ми с 1-2 думи къде се заблуждавам и дай някакво URL да четем.P.S. На 1.8Т заради по-ниския въртящ момент ли му издържа по-дълго мултитроника? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 1 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2006 Не ми се пише....Живот и здраве като се видим в Пловдив....Казах ти да не се засягаш...Няма къде да ти посоча да четеш....Да,един от проблемите е въртящият момент.Айде с две думи:Audi = Torsen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 2 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2006 Демиреееееей, тоя Торсен да не е футболист на Вердер бе??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 2 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2006 Съкратено от Торик Асенов - футболист на Родопа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apa6o Публикувано 3 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2006 Прав си за мултитрониците ама тоя проблим го има и при Mercedes 6тото просто много лесно си се трошат!!!!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Z Публикувано 21 Март 2007 Доклад Share Публикувано 21 Март 2007 Момчета,Много се радвам да прочета истории около Мултитроник. От скоро карам А4 1.9 131 с такава кутия и съм доста резервиран към нея за момента, и се надявам да не се разочаровам от нея. Моят кола е 8.2004 г. и е на 180 000 км. За момента кутията ми работи безотказно и се надвам да продължи така. По отношение на Концерна АУДИ напълно подкрепям Вашето мнение, че не може така да се губят клиенти. И все пак тези кутии се произвеждат и вграждат в колите и може би нещата не са толкова страшни (поне аз така се надявам). Много четох за тези кутии и си мисля, дефекти в тях биха били доста рядко, просто няма какво да се счупи и според проблема е във въртящият момент, който кутията предава. Така се разтяга веригата. За автомобили с по нисък въртящ момент, акто 1.8 Т или 1.9 ПД не е толкова страшно. Сменяйте маслата и филтрите с оригинални и карайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 21 Март 2007 Доклад Share Публикувано 21 Март 2007 (Редактирано) Мултитроника си има лечение! Ако колата е до 5 годишна й правиш каско в Бустрад като застраховаш и двигателя. За момента мисля само те предлагат тази опция. Ако недай си Боже се прецака Мултитроника, директно ти купуват нов. Онзи за 17те бона... Вече е тествано и работи, пичовете са коректни от всякъде. Редактирано 21 Март 2007 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 22 Март 2007 Доклад Share Публикувано 22 Март 2007 Момчета,Много се радвам да прочета истории около Мултитроник. От скоро карам А4 1.9 131 с такава кутия и съм доста резервиран към нея за момента, и се надявам да не се разочаровам от нея. Моят кола е 8.2004 г. и е на 180 000 км. За момента кутията ми работи безотказно и се надвам да продължи така. По отношение на Концерна АУДИ напълно подкрепям Вашето мнение, че не може така да се губят клиенти. И все пак тези кутии се произвеждат и вграждат в колите и може би нещата не са толкова страшни (поне аз така се надявам). Много четох за тези кутии и си мисля, дефекти в тях биха били доста рядко, просто няма какво да се счупи и според проблема е във въртящият момент, който кутията предава. Така се разтяга веригата. За автомобили с по нисък въртящ момент, акто 1.8 Т или 1.9 ПД не е толкова страшно. Сменяйте маслата и филтрите с оригинални и карайте.При колите 2004 година най-мощния мултитроник е 2.7тди - 380 NM ако не ме лъже паметта - твоя е 310 така че разликата е доста малка. Мисля си че е важна поддръжката и доколко се гони спортно каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgmade Публикувано 13 Август 2007 Доклад Share Публикувано 13 Август 2007 Мултитроника си има лечение! Ако колата е до 5 годишна й правиш каско в Бустрад като застраховаш и двигателя. За момента мисля само те предлагат тази опция. Ако недай си Боже се прецака Мултитроника, директно ти купуват нов. Онзи за 17те бона... Вече е тествано и работи, пичовете са коректни от всякъде.Визка,стар мошеннико...,я разясни малко това...плииз... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване