Jump to content

А6 1,9 TDI Multitronic


cefy

Recommended Posts

Уважаеми приятели,

Обръщам се за съвет по отношение на кутията Мултиртроник. Преди 8 месеца си взех А6 с такава кутия, както става обикновено в такива случай - проблем. Появи се тресене в скоростите, при определни обороти, скоростите все едно приплъзват - спред мен някъде между и 3 и 4 предавак. Гледаха я разни "доайени" и всички потвърдиха, че кутията е "тръгнала" и трябва да се ремонтира, но никой не дава гаранции!

Може ли накой да каже в края на краищата всички мултитроници ли правят такива проблеми, дали подлежи на ремонт реално и евнтуално колко би струвало?

Предварително благодаря на всички. И се извинявам ако не съм успял да прочета всички публикувани мнения по темата!

Просто съм си влюбен безумно в колата и не искам ей така бързо да се разделям с нея!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работа :bia: Обърнал ли си внимание дали при всяко изреждане на предавките тресе или само понякога?!И къде си ходил да ти я гледат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в един сервиз в Малинова долин!Момчетата говориха компетентно, но...без гаранции и ...нови части!

Тресенето не е всеки път!Общо взето рядко го прави, но се пристенявам да не стане по зле и / или неспасяемо!Компютъра регистрира понякога грешка, че в някакъв датчик от скоростната кутия няма сигнал!Изчистваме грешката и си карам така!Не мога да намеря зависимост между грешката и проблема, в смисъл, че дали я има грешката или не, пак си тресе!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих с Пловдив - Хари май се казваше, отказа въобще да я гледа!След то ва се консултирах с още двама трима спецове, ама нокйне иска да се хване, ккто разбирам!Упътиха ме да търся в Бояна някакъв доайен, ама още не съм го намерил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам от къде си ,но май за да е сигурна работата ще трябва да се разкараш до софия.Препоръчвам ти да да посетиш .Обади Свържи се и си запиши дата и час.

http://www.gemini4.com/

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори пич, мултитроник не се ремонтира!

Сменя се с нов, като върнеш твоя струва 17 хил. лв. Другия вариант е 2-ра употреба!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за мненията и съветите. Както виждам, на този етап, май ще трябва да излезна от семейството на Ауди!Язък!А каква кола!И тези скорости изцеждат двигателя на макс!То комфорт, то возия, то поведение на пътя, а бе колата на живота ми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм за варианти с смяна на мултитроник с ръчни скорости, що не пробваш нещо такова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за новите какво значи - то мойто е 04.2003???!!!Не знам просто не мога да си обясня как Ауди може да си позволи "лукса" да се получава такъв гаф!А аз и за това питам - егати всички ли мултитроници на Ауди създават грижи???Все се надявам да не е така.

А започна ли да се замислям за смяна с ръчни скорости - ми то не си струва - по добре да си сменя колата в края на краищата или да си купя нави скорости - които обаче както се оказва не се знае дали няма да направят същия проблем!Ушашкал съм се яката, ама пусто да остане - не ми се сменя колата пак!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май на там вървят нещата, пък може и да си я карам докато се сцепи съвсем...то няма гаранции колко ще изкара така, може и 100 х. да я навъртя, може и след 5 х. да се скапе

Редактирано от cefy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карай докато се почупи и сложи един мултитроник втора употреба за 4-5 хил лв. и аз ще ти кажа как да си оправиш проблема за да няма драми от тук нататък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф

Едно нещо ми направи впечатление 17000 ок, обаче и старата кутия да дадеш, а уж не се ремонтирали за кво им е старата? И после рециклажа ти го продават за 17000. Майката ни ебават(без извинение) с тия части на тия кочини. :huh::(:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не върнеш старата цената е интересна :huh::(

Това е кутия тип "вариотроник" там няма отделни предавки общо взето имаме една верига, много точно изчислена от към дебелина, широчина, и дължина - наподобява стог нашийник, за пес! Тази верига се подмята върху едни конусчета и с течение на времето леглата на конусчетата се разширяват, а веригата се разтяга и се получава проблема за който говори пича.

Предполагам че голяма част от нещата в мултитроника нямат проблем и за това се изисква връщане, защото чисто нова кутия е на извънземна цена - да кажем колкото колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми приятели,

Обръщам се за съвет по отношение на кутията Мултиртроник. Преди 8 месеца си взех А6 с такава кутия, както става обикновено в такива случай - проблем. Появи се тресене в скоростите, при определни обороти, скоростите все едно приплъзват - спред мен някъде между и 3 и 4 предавак. Гледаха я разни "доайени" и всички потвърдиха, че кутията е "тръгнала" и трябва да се ремонтира, но никой не дава гаранции!

Може ли накой да каже в края на краищата всички мултитроници ли правят такива проблеми, дали подлежи на ремонт реално и евнтуално колко би струвало?

Предварително благодаря на всички. И се извинявам ако не съм успял да прочета всички публикувани мнения по темата!

Просто съм си влюбен безумно в колата и не искам ей така бързо да се разделям с нея!

колега,

отиди в сервиза на ауди в дружба, този на порше бг а не на автотехника и им кажи за проблема. има TPLи за тези проблеми и обикновено помагат. TPL- technische Problemloesung, това са решения за различни проблеми по аудитата издадени от завода. Ако някой може да ти помогне то е там, недей да ходиш при разни майстори самозванци които ще ти съсипат кутията, според мен проблема е софтверен на кутията и може да се реши с смяна на по подходящо масло и update на софтвера, но да не казвам голяма дума.

аре това е от мене

ти решаваш какво искаш да правиш- твоя е колата

успех :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ме извинявате за off-topic-a, ама не мога да се сдържа този път, много възмущение ми се трупа покрай тези мултитроници. За мен това си е циганска педерастия от страна на Ауди - взимаш си кола за 40-50К евро, което и за заможните европейци е голяма сума, караш я 4 години и скоростната кутия и се прецаква, демек колата спира да върви завинаги. Адекватната реакция от производителя е не да те изгърби със 17000лв за нещо, което със сигурност струва поне два пъти по-евтино, а да се постарае час по-скоро да ти се извини за причинените неудобства и да ти реши _безплатно_ проблема.

Не стига, че си се осрал до уши пред клиента и пред цял свят, ами и с цялата си наглост да искаш толкова пари без възможност за алтернатива... това за мен е грубо и нелоялно спрямо клиента. Аз се съмнявам дълбоко в някои неща, подозирам, че само в България злоупотребяват нашите келеши с неволята на клиентите... Аз бих се свързал по някакъв начин направо с немски представители: колкото по-близо до Инголщад е източника на официална информация, толкова по-достоверно. И ако и от там ми кажат някаква космическа сума, бих им казал, че са нещастни мизерници и бих раздухал случая по всички места, до които имам достъп. Ще ги rate-вам Audi навсякъде с нула точки и активно ще работя по въпроса да им съсипя бляскавия имидж. Не може висок клас лимузина на четвъртата (!) година да спре да се движи и ремонтът и да струва колкото чисто нова кола от по-нисък клас... Педерастия му се вика на това, а не немско качество, нито пък немска коректност.

:huh::D:huh::(

Може Ауди да си е наш'та марка, но трябва да сме обективни и да не позволяваме да злоупотребяват с лоялността ни! :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста интересни мнения ама май малко го объркахте човека и даже го отказахте от марката ауди.По проблема със кутията нее толкова страшно да иди в поршебг там наи сигурно щему кажат болката и дали трябва нова или може дая ремонтират което вече правят.А за цената на нова в бг наистина е 17000 но има и друг вариант екскурзия до германия кадето нова със слагането е 5000 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педерастия му се вика на това, а не немско качество, нито пък немска коректност.

Колега от една страна си прав, защото си мислим че ауди е връхта на качеството и трябва и 20 години да работи изрядно, но от друга страна хората са дали гаранция на произведението си и смятат че колата ще изкара безпроблемно 2 години, не повече. Така че стискаш зъби и толкова, а иначе и в германия знаят за този проблем, в мобиле.де е пълно с обяви за коли с проблем в мултитроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз благодаря на всички отново. Доста литература прехвърлих и доста менния потърсих. В края на краищата продължавам да карам проблемния мултритроник, докато съсвесем на се скапе (ако се скапе). Като замине, един нов-стар, ремонт и пак така!Разбира се ще направя компетентните консултации указани по-горе - в Порше в Дружба, в Юнитрейд и т.н. Ако трябва и до Германия ще се метна - в края на краищата парите са си пари - не мога да си купя една кола на 85 х. км за втори път и си мисля, че съм прав. А не съм искал да изкарва 20 г. без проблем - просто реших да инвестирам -купуваш си кола на 3 год, на тези километри и си мислиш, че поне 2-3 години няма да се замисляш за грижи, проблеми, в случая основни ремонти, а то какво стана - от инвестиция във фалит....

По - важното е тъпата политика на Ауди в случая - след подобна издънка поне трябва да ремонтират и/или продават резервни части за кутията в края на краищата. Не може в такъв един горе-долу висок клас автомобил, заради една техническа грешка, да си позовляват да разочароват/изпускат конкретни клиенти. Ми аз кога вече ще си купя пак подобен тип кутия - е да трябва да чакам 10 год. модела да се е доказал, че не прави грижи и......Забравете!Ами по-новите - ДСГ, "лингуатроник", варотроник и дъра-дъра....., просто ръчкай си лоста и знаеш, че каквото и да стане си има решение!И то в България!

Може би колегата по-горе е прав (подкрепям го тотално по исказаното мнение), че само тука ни правят на балъци, но като гледам из немските сайотве е подобно положението - само, че там има малко повече "глезене" на клиента. И никой няма интерес от подобен конфликт - нито Ауди - нито ние потребителите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не съм карал мултитроник но който я е карал казва че удоволствието е върховно - ами всичко си има цена. Ауди са направили нещо което доставя кеф но за сметка на това се изхабява по-рано - та си знаеш дали искаш да караш малко по-дървените ръчни скорости, който са вечни, или кефещия мултитроник, който издържа 130к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от една страна си прав, защото си мислим че ауди е връхта на качеството и трябва и 20 години да работи изрядно, но от друга страна хората са дали гаранция на произведението си и смятат че колата ще изкара безпроблемно 2 години, не повече. Така че стискаш зъби и толкова, а иначе и в германия знаят за този проблем, в мобиле.де е пълно с обяви за коли с проблем в мултитроника.

За чий уй ми е тогава великата им гаранция против корозия дето се бият по гърдите с нея и е към 20 години (не знам дали беше точно толкова, но е поне 10 със сигурност)? :huh: За да си викна приятелите и да им кажа: "Вашите каруци за по 1000лв вече 20-та година се движат, но мойта велика А6-ца за 50,000лв ги превъзхожда: на четвъртата година спря да се движи, но ето на, няма ни едно петънце ръжда!" Ауди, Мерцедес и БМВ за последните 10 години увеличиха няколко пъти гаранцията си срещу корозия. Самият факт, че си правят труда да я увеличават, показва ясни намерения и за мен е еднозначно послание: "Колите ни ще се движат поне 10-15 години, щом сме подсигурили гаранция от 20г".

Ако някой производител обяви публично, че не е нужно една кола да изкарва повече от 4-5 години или повече от 100,000км, ще си плюе на име и на всичко. Точно в момента е много модно да се правят тестове на автомобили, като им въртят по ускорена процедура 100,000км пробег и след това отчитат появилите се дефекти през периода. Така че това с гаранцията не е разумен аргумент.

Самите Ауди на официалните си сайтове продават used cars и то точно на такава възраст, на каквато е колата на колегата. Твърде абсурдно и неадекватно е някой да реши, че задълженията му по отношение на качество спират до изтичане на мизерната двугодишна гаранцийка. Казвам мизерна, защото преди беше 3 години. Успоредно със смаляването на гаранцията при европейските марки, онези жълтите маймуни от Азия дават 5 години на коли като Хуйдай.

Освен това, един от комплексните фактори при оценяването на един модел е неговата продаваемост след излизане от гаранция. Къде ли се нареждат моделите с мултитроник? :(

След казаното дотук аз като един потенциален или настоящ клиент какво да си помисля за марката, качеството и лоялността? B)

Сори, ако звуча агресивно, колега. Негативизмът ми е насочен изцяло към производителя и дистрибуторите, а не към теб :huh:

Аз лично не съм карал мултитроник но който я е карал казва че удоволствието е върховно - ами всичко си има цена. Ауди са направили нещо което доставя кеф но за сметка на това се изхабява по-рано - та си знаеш дали искаш да караш малко по-дървените ръчни скорости, който са вечни, или кефещия мултитроник, който издържа 130к км.

Шпорил съм яко А4 1.8T с мултитроник, за да го видя колко е велик. Верно, голяма работа е, но в никакъв случай не е нещо, за което ще жертвам 17,000лв, което прави по над 4000лв годишна такса, ако приемем, че животът му е средно 4г. При днешните модерни и еластични двигатели не мисля, че разликата между един опростен автоматик и мултитроник е чак толкова осезаема и решаваща.

И в крайна сметка, дори да е предвидено това чудо с къс живот, редно е клиентът да бъде предупреждаван, а не изненадван неприятно. До момента никой производител няма практика да му се трошат трансмисии и двигатели на 3-4-годишна възраст и пробег около 100,000км :D

Спирам дотук, че превърнах темата в яростен монолог за морала и принципите:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...