Stallone_PKG Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Здравейте, наскоро си взех Audi A6 2.5 TDI quattro avant 2003 г. Колата беше поддържана и обслужвана редовно, това установи и проверката в сервиза. Като комфорт, екстри и мощ колата е уникална! Чудя се защо над 60-70% от потребителите във форума намират този двигател за много проблемен. Дано занапред да нямам големи проблеми, но ще ми е интересно някой друг собственик точно на такъв модел да ми каже своите впечатления! Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Колега и аз карам този мотор само че 180hp 2001 предно типтроник съм и аз.Нямам проблеми за сега поддържай си е и си свиркай.Каквото ще става то ще си стане ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stallone_PKG Публикувано 4 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!И аз така викам, angelpeshev, трябва така да се разсъждава - всичко е на късмет, защото ако почне човек да чете негативните коментари, може да намразиш колата си и без да й има нищо Редактирано 4 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Карай си е не се занимавай с глупости.Стари нови двигателя такъв ,толкова си имал възможност ,това си си избрал на теб нали ти харесва.Който каквото ще да говори,карай си е с кеф,много километри ти пожелавам с нея и безпроблемни да са ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 6 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2014 Не се притеснявай колега , карай си количката смело. Аз имам същата , като на колегата angelpeshev , само че куатро и всеки , като ме види ми казва само едно "много хубава кола си си купил ,но защо 2.5" и аз не мога да ги разбера. Вярно че не за всеки (скъпи части) , но пък удоволствието да я подкараш ... несравнимо . карай и поддържай, и няма да имаш проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stallone_PKG Публикувано 7 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Радвам се да прочета такива мнения, мерси колега! А твоята и тя ли е 180 коня? Наистина удоволствието, особено в извънградско е невероятно Редактирано 7 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 7 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2014 Моята е предно тип-троник.180 коня.Много съм доволен за сега,конете се усещат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ГАРГАМЕЛ Публикувано 7 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2014 Няма комбинация от Предно Предаване + Типтроник!Най-вероятно си избухнал с мултитроник,което вече не е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 7 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2014 (Редактирано) Колега провери пак объркал си.Има комбинация предно+типтроник.Много хора спореха и накрая се оказа ,че има 2001 година е типтроник 180пс 17. A6 2.5 TDI 180pkjan. 2000 - jun. 2001 diesel, 132 kW (180 hp); 4000 rpm, 5 speed, sequential automatic Редактирано 7 Юли 2014 от angelpeshev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 7 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2014 има има,то и audi с 5л.душегуб няма,ама се оказва че има... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opelgsi Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 и аз карам с със същия мототр АКЕ 180 коня на предно.Днеска ще влизам в сервиз за смяна на 4=те вала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 Колега,аз за сега нямам проблеми с валовете ,да чукам на дърво.Дано по скоро се справиш с проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Колега, колко ще ти вземат за частите+смяната? И ще сменяш всичко останало, нали (кобилици, повдигачи, парички...)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Колега,дай малко информация ,на много хора ще им е полезна ,да заделяме от сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stallone_PKG Публикувано 10 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Тъй като още колата ми е съвсем нова и не съм напълно в час с нея, да попитам - нормално ли е като подам рязко газ, и при отпускане на педала на газта под капака да се чува леко виене (като от въздух)?Както писах по-горе колата е А6 2.5 ТДИ куатро автоматик авант 2003 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Аз мисля че чуваш турбото и е нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stallone_PKG Публикувано 10 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 И аз мисля така, пък и преди десетина дни колата излезе от сервиз и казаха, че всичко е ОК (смениха само "умната дюза") Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Цитиране на предходен пост!Радвам се да прочета такива мнения, мерси колега! А твоята и тя ли е 180 коня? Наистина удоволствието, особено в извънградско е невероятно 180 коня куатро типтроник ... Тъй като още колата ми е съвсем нова и не съм напълно в час с нея, да попитам - нормално ли е като подам рязко газ, и при отпускане на педала на газта под капака да се чува леко виене (като от въздух)?Както писах по-горе колата е А6 2.5 ТДИ куатро автоматик авант 2003 това е готиното на този двигател, отпускаш газта и звука от турбото ти гали ушаците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
opelgsi Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 колата е вече готова колеги 4 вала,повдигачи,кобилички,парички,и пълно опслужване на ангренаж =3000 лева с 1000 лева отстъпка на частите, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Ее, стига бе човек. Тая тема (поредната за душегуба) беше създадена с цел - самоубеждение колко е безпроблемен мотора, ти сега започна с валове и т.н. Съобразявай се малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 (Редактирано) колата е вече готова колеги 4 вала,повдигачи,кобилички,парички,и пълно опслужване на ангренаж =3000 лева с 1000 лева отстъпка на частите,е вече ще и се радваш завиждам ти Ее, стига бе човек. Тая тема (поредната за душегуба) беше създадена с цел - самоубеждение колко е безпроблемен мотора, ти сега започна с валове и т.н. Съобразявай се малко.на всяко 2.5 може да се случи , колега можеш ли да дадеш пример за някои по-здрави двигатели независимо от какъв сорт са ,било то бензинови или дизелови ,защото за мен лош двигател няма, има мърляв собственик , все пак във форума съм чел за проблеми с всеки един двигател било то 2.5 - 1.9 - 2.4 - 2-8 - 4.2 - 2.7бт -3.0 в6 - 1.8 или 1.8т ,така че пак повтарям ,че не е от двигателя ,а от собственика лек ден Редактирано 11 Юли 2014 от nestle_2o1o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Добронамерено се пошегувах !...можеш ли да дадеш пример за някои по-здрави двигатели независимо от какъв сорт са ,било то бензинови или дизелови...Прав си, не мога... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 (Редактирано) с всеки един двигател било то 2.5 - 1.9 - 2.4 - 2-8 - 4.2 - 2.7бт -3.0 в6 - 1.8 или 1.8т Taка е. Въпроса е ремонта да не струва колкото колата, че и нагоре. Към тия 3000 лв, като прибавиш скъпия ангренаж, слабата помпа, счупения автомат и цената отива на 5000 +. И това за кола горяща 10-13/100 и не вървяща за конете си. Редактирано 11 Юли 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stallone_PKG Публикувано 11 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 180 коня куатро типтроник ... това е готиното на този двигател, отпускаш газта и звука от турбото ти гали ушаците Ее, стига бе човек. Тая тема (поредната за душегуба) беше създадена с цел - самоубеждение колко е безпроблемен мотора, ти сега започна с валове и т.н. Съобразявай се малко. Сега разбрах целта на темата ми, благодаря bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Хахах да запалим една свещичка преди да завъртим ключа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване