bsdnikolov Публикувано 25 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 (Редактирано) Ясно. При по-новите контролери, очевидно от пулс с модулация, са преминали на стабилизация на захранващото напрежение. 13.2 пак е по-малко от 14.2, но може би, това все пак ще направи безсмислено разкостването на половината кола, тъй като ако реша да стабилизирам волтажа, би станало елементарно с един LM317. Редактирано 25 Май 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 ...но другаде (за съжаление не е излязло къде точно)... Byte 19. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 (Редактирано) Здравейте колеги,някой разглобявал ли си е запалката тази до ръчната или да знае как се разглобява понеже искам да фолирам капачето/лайстната която я държи,а вече за втори път се мъча и накрая ще и видя сметката П.с искам да отделя леглото на запалаката от пластмасата която я държи... Редактирано 3 Юни 2015 от Audi2027 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 3 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Махаш запалката, бъркаш с показалец в дупката и с палец леко натискаш вертикалната страна на пластмасовото капаче, докато откачи от щипката. Нататък само излиза. Аз поне, така съм го свалял към 3-4 пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 (Редактирано) Колеги, моля да се придържате към темата! Това НЕ е тема за всевъзможни въпроси! Конкретно към колегата Audi2027 - създаването на нови теми е безплатно! Ако не намериш подходяща (!) тема със заглавие свързано с въпроса ти или съдържаща дискусия по въпроса - създай нова, недей просто да си харесваш която и да е произволна тема за да попиташ...! Редактирано 3 Юни 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Колега bsdnikolov,и аз съм я вадил така много пъти,но мисълта ми е,че искам да извадя цялото глездо на самата запалка и да го отделя от пластмасовата част която я държи за да мога да я фолирам хубаво и след това да сглобя нещата в обратен ред Обаче не става това е все едно да искаш да стигнеш до крушката която осветява гнездото обаче има чалъм,който ми обягва и ми къса нервите Колега Мoonland извинявам се,но за мен тази запалка стана цяла патология и затова се включих в тази тема Ако и след този мой пост не намеря решение ще отворя нова тема като на колегата Bsdnikolov N:2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 3 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 По-добре отваряй. Повече от това което описах, не съм я разглобявал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Do It Yourself - Retrofit към ОЕМ facelift стопове наAudi A3 8PA (Sportback) Започвам поста с ясното съзнание, че изборът ми на място за поста няма да се хареса на модераторския екип. Но, трудът е положен от мен, темата е за моята кола и retrofit-ът е извършен на нея. Три предпоставки, определящи местоположението на поста. До тук с лирическото отклонение. Време е за действие. Основни необходими материали:- ляв външен стоп с ОЕМ VAG № 8P4 945 095 E: - десен външен стоп с ОЕМ VAG № 8P4 945 096 E: - ляв вътрешен стоп с ОЕМ VAG № 8P4 945 093 D: - десен вътрешен стоп с ОЕМ VAG № 8P4 945 094 D: - 2 броя букси с ОЕМ VAG № 1J0 973 733: - 2 броя букси с ОЕМ VAG № 3B0 972 724: - 2 броя ISO пинове (закупени от http://www.elimex.bg/): - 8 броя mini ISO пинове (закупени от http://www.elimex.bg/): - 2 броя маншона за буски 1J0 ... ... (закупени от http://www.elimex.bg/): - ~ 20 сантиметра бял, 0,35 кв. многожилен кабел (закупени от http://www.tashev-galving.com/): - ~ 1 метър сив, 0,35 кв. многожилен кабел (закупени от http://www.tashev-galving.com/): Допълнителни необходими материали:- Изолирбанд- Платнено тиксо за групиране на кабели- ................................................... ще ги спомена в движение. Не са задължителни, но спомагат процеса. Ето какво си приготвих първоначално, но лека по-лека се поувеличаваше в процеса на работа: Стига празни приказки, време е за действие. Същинска част. Нека да го направим (при това фабрик!!!) Първа стъпка, нека махнем външните стопове. За тези, на които никога не им се е налагало да сменят крушка и не знаят как се маха стопът, започвам стъпка по стъпка.Махнете декоративната капачка: Вземете дълбока вложка 13mm и развийте винта. Защо дълбока ли, а ми защото си имаме цяла тема: "Помощ - изпуснах си гайката за задния стоп 8РА", ето заради това . С дълбока вложка, трябва човек да е "талант", за да си изпусне гайката. Вижте защо:Гайката и как влиза в дълбоката вложка. Така как да я изпуснете? След като гайката е махната, махаме стопът. Тук също има тънкост. След ката "избутате" на зад леко стопа, го издърпайте на страни (към калника) Целта е да измъкнете "чопчетат" от дупките, без да ги чупите! Сега остава да откачите буксата от стопа. За целта, натиснете заключалката по посока на стрелката и същевременно издърпайте. До тук, добре. Изкарахме стопът. Лесното свърши! Сега трябва да изкараме ISO пиновете от буксата. Ето как става. Първо, отключете буксата. Това става, като издърпате виолетовата скоба по посока на стрелката, докато отключи (около 2-3 милиметра). Сега, намерете едно шило (или нещо подобно) и подкривете леко върхът му. Целта на занятието е, с помощта на шилото да бръкнем в сервизните отвори от страни и да "подкривим" на вътре заключващите "уши" на ISO пинът. Сега вече, спокойно можете да хванете кабела и да го издърпате от буксата. Излизат в този вид: Изкарайте всичките 4 пина от буксата и я махнете. След това отстранете и платненото тиксо от кабела. Трябва да си отворите поле за действие. Помните ли, че в описанието на необходимите материали присъстваха бял 0,35 кв. кабел, маншон и пин ISO. Ето сега ще ги използвате. Поставете маншона на кабела и оголете около 3мм от кабела: Сега "кремпнете" ISO пинът към кабела. Аз не кримпвах, защото предпочитам поялника. Може и така (даже аз предпочитам). Върнете се към снопът с фабрични кабели. Намерете белия кабел и го оголете на около 7-10 сантиметра от пинът. Отрежете парче от новия кабел с прясно кримпнатия пин и ги съединете. След това, малко тенол... и изолиране ..... Преди да пристъпите към реденето на пиновете в новата букса, ще трябва отново да върнете "подгънатите" ушички на пиновете. Следва, реденето на кабелите в новата букса. Буксата е с номерация на пиновете, така че няма да ви е трудно.1 пин2 пин3 пин4 пин N.A.5 пин6 пин Или: След като наредите пиновете, не забравяйте да заключите буксата. Ето го резултатът от реденето при мен: Остана само да увиете с платнено тиксо кабелите (ама стана ОЕМ оригинално) и да закачите стопът. Слагайте го обратно на колата и започвайте десния стоп. Нещата са аналогични, единствено при реденето на пиновете, ще ви трябва това:1 пин2 пин3 пин4 пин N.A.5 пин6 пин Или: С багажника приключихте. Прехвърлете се на петата врата.Отвийте винтовете на кората с торкс Т25: и с дърпане на долу, откачете щипките на кората. След като кората я няма вече, откачете буксите на стоповете. Отвийте захващащата скоба с вложка 10mm. и я извадете. Повдигнете леко стопът и го бутнете посока калника, докато освободят страничните щипки. Повторете същото и с другия.След като сте махнали стоповете, идва ред на кабелите. С цел да стане оригинално, аз реших да махна оригиналното платнено тиксо, да си положа кабелите и да ги увия от ново с платнено тиксо. Така, става ОЕМ! За да се откачи кабелния сноп, се налага да направите следното:Отвийте с торкс Т25 двата болта, с които е захваната долната кора от лявата страна. Откачете всички букси от антенния усилвател. и развийте двата болта и гайката, с които е захванат към петата врата с вложка 10mm. Откачете кабелите от всякъде (чистачката, осветление номер и заключващия механизъм). Свалете кабелния сноп от щипките и внимателно махнете тази щипка (бялата) от кабелния сноп (после ще я върнете на мястото и). Започва интересната част махане на платненото тиксо от основния сноп и от разклоненията към стоповете. Ето, какво се получава: В оголения сноп, намерете сив кабел с кафява нишка (). Той е за осветлението на номера. От там ще вземете ток за габарита във вътрешните снопове. След като локализирате кабела, му заголете изолацията. Свържете към него два сиви кабела, тръгващи в противоположни посоки. Изолирайте и вече можете да се прехвърлите на буксите на стоповете. За да извадите пиновете, отворете буксата така: и отново с помощта на шилото приберете "ушетата" на пиновете и след това ги извадете.Следващата стъпка трябваше да е, просто да се сложат пиновете в новата букса НО............ при опит да ги вкарам, установих че новата букса е за mini ISO пинове, докато старата бе с ISO пинове . Ето точно в този момент ми прилоша. Половината пета врата е разбридана, а ми изкачат неочаквани материали. Знаех, че имам някъде mini ISO пинове, но силно се съмнявах да имам 8. А да не говорим, че преди една седмица в Elimex си бях заявил 20 броя за да направя кабел за колега и като отидох в четвъртък ми казаха, че още не са дошли. Каква хубава работа щяха да ми свършат тези 20 броя в този момент........ Реших да разширя леко списъкът с необходимите материали и започнах трескаво да претърсвам кутийките за изостанали mini ISO пинове (винаги си купувам в запас и ги прибирам по разни кутийки). На края, успях да намеря точно 8 броя. Проектът бе спасен. Но, да се върна към retrofit-а. Режете старите пинове от кабелите. и на тяхно място кримпвате (или запоявате) новите mini ISO пинове. Остава да се наредят в новата букса. Тя, разбира се също е с номерация. Ето как трябва да бъдат подредени. Ляв стоп:1 пин2 пин N.A.3 пин4 пин N.A.5 пин6 пин N.A.7 пин8 пин N.A. или: Същата процедура направете и от дясно. Тук вече, подредбата на кабелите по пиновете е следната:1 пин2 пин N.A.3 пин4 пин N.A.5 пин6 пин N.A.7 пин8 пин N.A. или: След като сте навързали буксите, сложете стоповете и е време да започнете да групирате кабелите с платненото тиксо. Групирайте сноповете, както са били преди това. Не забравяйте и тази щипка: Закачете снопът във всички щипки, така както е бил преди това. Сложете обратно антенния усилвател и му закачете буксите. Закачете всички букси и проверете да не сте забравили някоя. Завийте двата винта, които развихте от долната кора.Трябва да получите като краен резултат нещо такова: Сложете кората и вадете компютъра. Остава малко да се пипне колата с VCDS и сте готови.Влизате в модул 09 - Central electric Влизате в Coding-07 След това в Long Coding Helper Намирате Byte 9 и в полето Dec1: пишете 0. По този начин спирате крушките за стоп, да светят заедно с габарит. След това отивате в Byte 10 и се уверявате, че полето Dec1: е 0. Накрая отивате в Byte 12 и в полето Dec1: пишете 100. С това, "изпъвате" светодиодите да светят с максимална яркост при габарит. Давате Save And Exit и сте готови. Целия този труд, ще ви се отплати с: --- Преди--- ---След--- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Insomnia Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Евала, момче [emoji106] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 И при тривратката ли е такава играчка???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Не, там е Plug&Play. Буксите и кодингът са 1:1, а разликата във визията на стоповете е минимална. Почти идентични са, нямат LED габарити! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Ох...направо ме отказа с този отговор....За мен лично има разлика...По-добре седят , особено затъмнените...А колкото до LED-а ....ами аз лично не го уважавам чак толкова.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 (Редактирано) Колега, може ли да попитам дали помниш как свали помпата в резервоара,защото вчера се пробвах и махнах пластмасовия капак който е под седалката и я покрива после откачих буксата,но останаха двете маркучета които излизат от горе махнах им пластмасовите ограничители и само се въртят,но не излизат и ме е шубе да не отчупя някое,че ще полудя ако стане нещо такова Питам в тази тема защото си постнал снимки и обяснения за прочистването и,но мен ме мъчи свалянето и Редактирано 24 Юни 2015 от Audi2027 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 По спомени (от преди повече от година), просто натиснах с пръст пластмасовите заключалки (мисля даже бяха и цветни, та да се забелязват лесно) за да се "отключи" маркучето и го издърпах на горе. Щом не ми се е набило в главата, значи е станало лесно и без чудене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Ще се пробвам пак, няма как трябва да се направи профилактика,но само като си представих,че може да се счупи някое ухо от помпата и направо претръпнах... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 (Редактирано) Ти си се запънал на лесната част. После идва веселбата....... Приготви си широк съд (легенче примерно), за да има къде да излееш нафтата, която е във външния корпус на помпата. ~ 1 литър е и не си струва да я хвърляш. После разгледай внимателно къде са всички винтчета и щипки, тъй като ще ти се наложи да разделиш двете части. Иначе, цедка ще чистиш на йок. П.П.Съжалявам че нямам снимки, за да видиш с какво си се захванал. Но, тогава така хубаво си омазах ръцете с нафта, че даже и не си помислях да си пипна телефона .... Редактирано 24 Юни 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Значи да очаквам приключение Обаче няма как,защото това лято съм решил да направя цялостна профилактика на количката,че милата не е виждала 10години такава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Това, което си замислил е хубаво и полезно за колата. Аз тази профилактика я направих миналото лято и съм адски доволен. След всяко изчистено нещо, веднага се чустваше ефекта. Сега, колата е в пъти по-отзивчива, околкото когато жената я купи. И вече е истинко удоволствие да се кара. Целта ми е и за напред да остане в такова състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Всичко става с поддръжка,труд и мерак,а при теб със сигурност ще го получи И аз съм така,и така трябва е да при всички,а не само тунджа и гас и после гняс Ти какво препоръчваш за разяждане на нагара?Аз съм намислил с кореселин,но не съм решил още...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 (Редактирано) Аз да махане на нагара, първо ползвам по-фина шпакла за махане на едрото и после чистя с оръжейна смазка. Светва като нова (тези, които са малки и не са ходили в казарма, си нямат и на идея какво прави парцалче, напоено с малко оръжейна смазка). Редактирано 24 Юни 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Хаха аз съм набор 88' и я изпуснах на косъм но баща ми е бивш военен и имам такива работи под ръка За нея не се бях сетил,но ще има добър ефект със сигурност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Знах си, че силноамортизиращи се модули не се сменят с такива втора ръка. Преди година и кусор, когато колата влезе в моя гараж, бе с гръмнал EGR и дросел. Тогава ги смених с втора рък. За дросела те оплаках и после си купих нов. Но, в събота гръмна и EGR-а. Още не съм го проверил физически, но софтуерно го дава тотал щета. Само че, този път не мисля да го сменям. Е*ал съм му ......... Файлът за Engine ECU-то с премахната EGR функционалност на мотора, от известно време е готов. Разработвах си го, за да се науча по-добре да боравя с горивните карти и да разбера по-дълбоко взаимодействието им. Само ме е яд, на това че ми бе останало да направя един хубав лог с функциониращ EGR при различни скорости, обороти и натоварвания, за да имам база при доизпипването на MAF картата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 (Редактирано) Да се похваля.... Днес си монтирах предни фарове за мъгла. Винаги съм смятал, че Audi като премиум марка, трябва да поддържат основните неща като базови, но уви. Колата я купи жена ми без предни фарове за мъгла. Не можах да повярвам, като я видях. Сега, година и кусур по-късно, най-после и сложих предни фарове за мъгла. То е ясно, че падна едно прокарване на кабели от тях до Central elecric модула. Но за момента не съм сменил врътката за фаровете. Много кът е тази, мойта: Хем трябва да има Auto функция, Хем трябва да има CH/LH, пък сега и халогени! За това, подходих радикално. Направих връзка между входът за задните фарове за мъгла и предните, чрез пряка връзка в буксата към модула Central electric. Така, сега като сложа врътката на халогени, се палят и задни и предни. Това за момента ме устройва, въпреки че ме лишава от възможността да си пусна само предни фарове за мъгла, в комбинация само с габарити. Но, на татък ще търся и точната врътка. Редактирано 12 Септември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 13 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2015 Супер! Те така или иначе се ползват само при мъгла така че е добре, че ще се вкл и отпред и отзад. Хем няма да се пускат излишно за актове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Ето че дойде времето, когато пак ще трябва да се боря с проблем по колата. Откакто я взех от пребоядисване (преди 6 месеца), периодично ми се налага да доливам антифриз. Все не оставаше време да и обърна по-обстойно внимание, а и знам че това е труден проблем за локализиране. За това си доливах и ВИНАГИ преди и след дълъг път проверявах нивото му. Знам че когато пукне глава, при дълъг път с високо и продължително натоварване, тогава бяга антифриза. А при мен случая винаги е, с колкото антифриз тръгвам, с толкова се и връщам. Отчел съм и факта, че съм с ниско-рисковата глава с индекс В. Днес реших най-после да поразгледам отгоре отгоре. Започнах да светя с фенерче по двигателя и хоп, върху скоростната кутия (DSG) локвичка антифриз. До локвичката, червено петно от изпарил се антифриз. Знам че е най-точно ако разглобя тук там и видя от къде капе, но ми се ще като започна с разглобяването да съм си подготвил новата част. Проблемът е, че времето ми е кът и спра ли колата от движение за ремонт, ставам личен шофьор на жената. Ще съм благодарен, ако някой колега се е сблъсквал с този проблем и ме насочи. Имам съмнения в EGR охладителя (детска болежка им е на BKD-тата), но по спомени той седеше от към торпедната стена и малко не ми се връзва да хвърля чак при охладителя на скоростите. Локвичката е точно под MAF-а, а червените петна стигат до стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване