stef_oto Публикувано 3 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2006 та всичко ми е ново:радиаторче,термостат,маркуч за обезвъздушаване с пробка,антифриз и пак нямам парно духа си студено а и двата маркуча на радиаторчето на парното са топли,т.е. минава си водата от там,колата си включва перките на 90 градуса.НЕ ЗНАМ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА ВЕЧЕ,АКО НЯКОЙ ИМА ИДЯ ДА КАЗВА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 3 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2006 ако колата е по-стара (над 15 год) доколкото знам се разпадат дунапренените уплътнения на клапите, които затварят/отварят външния въздух. При това положение ефекта е това, което се случва при теб.. Ремонта включва разглобяване на таблото и лепене на нещо, което да уплътни - дали пак дунапрен, дали кожа или нещо друго - избираш сам... Успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 5 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2006 При тези коли няма щибърен кран, който да регулира потока топла вода през радиатора. Радиаторът ти работи непрекъснато (винаги през него върви топла вода), а с клапите на въздуховода се регулира постъпващото в купето количество топъл или студен еъздух. Щом си установил, че маркучите към радиатора са топли, значи проблема ти не е от там. По-скоро си провери клапите и уплътненията им. За тази цел обаче ще се наложи да си поразглобиш арматурното табло. Ама като искаш да ти е топло... Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_oto Публикувано 5 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2006 и аз до този извод стигнах като вашите,за съжаление ще се наложи отново да разглабям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki77 Публикувано 5 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2006 и аз до този извод стигнах като вашите,за съжаление ще се наложи отново да разглабямМаани,маани,моят проблем е по голям.Парното духа ама след малко изстива и пак студено,хладко.Мислех си че има въздух и наисина така като откачих единия маркуч който влиза в купето и там наисина имаше много малко антифриз,и като го сложих пак и започнах да стягам скобата се счупи тръбичката на входа към купето.И сега понеже заминавам за 1 седмица и нямам време да се занимавам свързах двата маркуча един с друг за да предвижа колата.Та не знам какво да правя-дали да търся радиаторче ли трябва,само тръби някакви ли трябват ,не знам.Ако някои е имал подобен проблем нека споделикакво трябва да търся по магазините преди да разглобвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
memento Публикувано 5 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2006 и аз до този извод стигнах като вашите,за съжаление ще се наложи отново да разглабямВиж ако имаш филтър за входящия въздух да не би да е запушен и да има боклуци отгоре му.При мен беше станало така.Лятото я спирах под една ръбна на сянка.И като взе да няма топло.....Какво ли не правих докато открия че имаше окола две шепи листа над филтъра и никъкав въдух не можеше да влезе.Пробвай.И дано се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_oto Публикувано 5 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2006 Виж ако имаш филтър за входящия въздух да не би да е запушен и да има боклуци отгоре му.При мен беше станало така.Лятото я спирах под една ръбна на сянка.И като взе да няма топло.....Какво ли не правих докато открия че имаше окола две шепи листа над филтъра и никъкав въдух не можеше да влезе.Пробвай.И дано се оправи.не е там проблема,само в уплътненията е,и много ме дразни че пак трябва таблото да свалям ,като дръга причина може да е просто самият модел Купе да си е без добро парно в което дълбоко се съмнявам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 5 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2006 Маани,маани,моят проблем е по голям.Парното духа ама след малко изстива и пак студено,хладко.Мислех си че има въздух и наисина така като откачих единия маркуч който влиза в купето и там наисина имаше много малко антифриз,и като го сложих пак и започнах да стягам скобата се счупи тръбичката на входа към купето.И сега понеже заминавам за 1 седмица и нямам време да се занимавам свързах двата маркуча един с друг за да предвижа колата.Та не знам какво да правя-дали да търся радиаторче ли трябва,само тръби някакви ли трябват ,не знам.Ако някои е имал подобен проблем нека споделикакво трябва да търся по магазините преди да разглобвамТрябва да си смениш радиаторчето на парното Случва се доста често това с тръбичките-направо се разпадати при мен се е случвало на един Пасат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki77 Публикувано 5 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2006 не е там проблема,само в уплътненията е,и много ме дразни че пак трябва таблото да свалям ,като дръга причина може да е просто самият модел Купе да си е без добро парно в което дълбоко се съмнявамЗа дебит на въздуха-има,и то много добър,ама не беше топъл.И както писах по горе счупих входната тръбичка(в кръгчето на снимката съм го отбелязъл,но преди да стане белята).И цялата работа беше че имаше въздух в системата,а сега тези два маркуча съм ги свързал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef_oto Публикувано 5 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2006 За дебит на въздуха-има,и то много добър,ама не беше топъл.И както писах по горе счупих входната тръбичка(в кръгчето на снимката съм го отбелязъл,но преди да стане белята).И цялата работа беше че имаше въздух в системата,а сега тези два маркуча съм ги свързалще трябва да си смениш радиаторчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobeca Публикувано 6 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2006 и аз имам този проблем колата е загряла но духа хладно в место топло.някои ако знае как наи лесно да се оправи да изкаже мнение днес свалих касетофона и врутките за парното но видях 4е жилото отива някуде много зад парното а до там не мога да стигна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 6 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2006 и аз имам този проблем колата е загряла но духа хладно в место топло.някои ако знае как наи лесно да се оправи да изкаже мнение днес свалих касетофона и врутките за парното но видях 4е жилото отива някуде много зад парното а до там не мога да стигна.за съжаление се сваля таблото за да се достигне до парното и до клапите му http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=7033 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepe Публикувано 9 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2006 ако колата е по-стара (над 15 год) доколкото знам се разпадат дунапренените уплътнения на клапите, които затварят/отварят външния въздух. При това положение ефекта е това, което се случва при теб.. Ремонта включва разглобяване на таблото и лепене на нещо, което да уплътни - дали пак дунапрен, дали кожа или нещо друго - избираш сам... Успех !А някой може ли да сподели опита си ,точно с какъв материал се възстановяват тези клапи,моля. Трябва ли да пропуска въздух(дунапрен)? Нали все пак е клапа.Дали свалянето на таблото няма да е по-малкия проблем??? ......и как се прикрепя новия материал ????Лепене върху рамка или.....??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klam Публикувано 9 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2006 Дунапрен или по-тънка вата, за да пропускат въздуха. Лепиш със здраво лепило върху клапите и това е! Свалянето на таблото е по-големият проблем. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepe Публикувано 9 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2006 Дунапрен или по-тънка вата, за да пропускат въздуха. Лепиш със здраво лепило върху клапите и това е! Свалянето на таблото е по-големият проблем. Успех!Все още се колебая ..... Парно има,но мисля че малко по-студен е въздуха..........а колебанията ми идват от това ,че от въздуховодите изкарах 2 парчета ,а и друго продължава да "хърка" когато вентилатора е на мах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliae Публикувано 9 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2006 Все още се колебая ..... Парно има,но мисля че малко по-студен е въздуха..........а колебанията ми идват от това ,че от въздуховодите изкарах 2 парчета ,а и друго продължава да "хърка" когато вентилатора е на мах. Аз батко си го смених,преди две семици, 60кинта работа, 40 лв радиаторче, но и клапите оправихме, значи момчето сложи там някакви донапрени май, абе не го мисли много много.Слагай какво имаш да оплътнява(затваря) плътно.Щом са ти тръгнали тези клапи значи всички са отишли,т.е. и тези които насочват към -прозореца,купето и краката.Обаче бате скии каво намерих това ако го измисля, как да го внасям ще си караме Б4 за по 10-15бона чисто нови с климатици аербеци и все:http://www.faw.com/product/automobiles/images/Redsjx/7-.JPG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 9 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2006 Аз батко си го смених,преди две семици, 60кинта работа, 40 лв радиаторче, но и клапите оправихме, значи момчето сложи там някакви донапрени май, абе не го мисли много много.Слагай какво имаш да оплътнява(затваря) плътно.Щом са ти тръгнали тези клапи значи всички са отишли,т.е. и тези които насочват към -прозореца,купето и краката.Обаче бате скии каво намерих това ако го измисля, как да го внасям ще си караме Б4 за по 10-15бона чисто нови с климатици аербеци и все:http://www.faw.com/product/automobiles/images/Redsjx/7-.JPGХубава работа /на външен вид/ ама китайска!:0) Евтиното винаги излиза накрая скъпо - за съжаление!:0) Аз облепих клапите с подложка за ламиниран паркет! Нямам проблеми за сега! не съм много сигурен, дали през тези клапи, ако са затворени трябва да минава въздух - все пак това е клапа, а не цедка!:0) Оригиналния дунапрен е самозалепва, положен върху полиетиелнова основа - т.е. теретично не трябва да пропуска въздух! Иначе пак ще смесва топъл и студен въздух както си иска! тази тема вече е коментирана доста и аз лично мисля, че всеки изкуствен материал, който не се разпада е добър за клапите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepe Публикувано 10 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2006 Аз облепих клапите с подложка за ламиниран паркет! Нямам проблеми за сега! не съм много сигурен, дали през тези клапи, ако са затворени трябва да минава въздух - все пак това е клапа, а не цедка!:0) Оригиналния дунапрен е самозалепва, положен върху полиетиелнова основа - т.е. теретично не трябва да пропуска въздух! Иначе пак ще смесва топъл и студен въздух както си иска! тази тема вече е коментирана доста и аз лично мисля, че всеки изкуствен материал, който не се разпада е добър за клапите!съгласих се с теб......ще да е клапа,а не цедка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Millen76 Публикувано 10 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2006 Моята клапа е вече практически вечна- завариха ми тънка ламарина в-у нея. За вече близо година няма грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svilen 22 Публикувано 12 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2007 (Редактирано) Пусти клапи!!!Аз ги отремонтирах като залепих естествена кожа с алуминиево фолио-домакинско,просто това имах.Сега поне е топло.А и така и така свалях цялото табло смених и радиатора на парното.Ето ти снимки на отсега с клапите с остърган дунапрен.Дано вече си решил проблема! Редактирано 12 Януари 2007 от Svilen 22 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
padrebg Публикувано 17 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2007 Днес и на мен ми се случи това преживяване. А колегата все едно е снимал мойте клапи. Едни такива на дупки.... Чудех се откъде влиза студен въздух, а те тия клапи били на дупки Пък си рекох: Я, дядо попе, така и така са ти разглобили колицата, дай още некой лев и си смени и радиаторчето, да не се занимаваш догодина пак с тая дивотия. Сега чакам да ми се обадят, че е готова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Liudmil Peshev Публикувано 22 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2007 Колеги дайте някой свестен майстор парнаджия, че тоя дето ми я прави ще му счупя ръчичките! както и да слагам клапите си духа от всякъде. Топло духа ама от всички отвори! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване