Jump to content

Проблем с газовото след чипване


Recommended Posts

Разбрах от къде ми идва проблема с газовото... Имам и въпрос, от къде мога да взема постоянен вакуум който да не се влияе от турбото...

 

Бъркаш се. Такова нещо като "постоянен вакуум" няма, дори на атмосферна кола. Вакуума е променлив и по това изпарителя (и АГУ-то като цяло) разбира в какъв режим е мотора. Просто на турбо колите тоя "вакуум" преминава в налягане в някъв момент...   :D

Иначе недостиг на газ може да се получи по много причини - неправилна настройка, неправилно подбрани компоненти, некачествен монтаж...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редукторите работят по следния начин - голям вакуум - ниско налягане, буууст - високо налягане на газта.

 

По отношение на това, че бууста пречел на впръскването на газа също не е вярно.

 

Имам във форума една S6-ца, която на 1,4 бара газ, пуска на 1,9 бара бууст и има 60 к.с. и 100 НМ на цилиндър.

 

Вземи си турбо изпарител, за да нямаш големи проблеми с дебита под бууст. 

 

Вижда ли МАР сензора отчита добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами толкова беше...в момента е на 1.1/1.2 и разликата е окромна и вървежа се подобри. ся пак газовата. Във варна като я закачиха се оказа че като натисна педала и налягането на изпарителя пада от 1.25 на 0.75 и вероятно от там е проблема или дюзите имат нужда от корекция на отворите.Сега не се дави както със стария чип а дирекно си обръща на бензин като и смачкам педала.

Това че прави голям пик не е гаранция за вървенето, напротив само жега!!!!

Моята кола правеше пик 1.4 и холдваше 1бар до 6000об. с К04 и вървеше приятно, а беше само 215кс. на колелата. Това което трябва да постигнеш е: налягането в рейката да е 0.8бара и нагоре от пика на турбото. В противен случяй няма оправяне. След това са настройки.

Големи тръби, разпробити сонди и клапани, два редуктора Меджик и всичко това в името на голям дебит и стъбилно налягане от 2,5бара в рейката! Така се решиха проблемите при мене. Като се замисля колко пари и нерви съм изхабил с тая газ, сега лесно преглъщам цената на нафтата :hilezh:

Аз три години се борих и след това четири години имах 180х.км. здраво даване на газ.

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Меджик-2 вързан от двете страни на рейката. Да имаше моменти на здраво налягане, но с времето се регулират нещата :dance:

Пропуснах да кажа, че нещата бяха финосани до 6500об/мин. след смяна на бобините с новия модел с вграден комутатор и иридиеви свещи. Тогава дори и в жегите при пълен бууст нямаше прекъсване или детонации.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Да се включа по-темата че гледам балък ме наричат... първо с което искам да започна е че много бих искал да ми покажеш как надува 1.6бара стандартното турбо на АЕБ,защото повече от 1.3 пиково няма как да стане...имал съм такова ауди и съм си играл,налягането на което ти се движи колата е точно толкова колкото каза 1.1-1.2 иначе няма как да изкараш 195кс с по-ниско налягане....

Искам да ми покажеш и как става номера хем налягането да е 1.6бар,колата да кара с постоянно отворени дюзи без ДЕТОНАЦИЙ и вие като сте я нагласили от 1.6 на 1.1-1.2 почнала да върви повече??? това няма как да стане пич! може да се случи само ако има ДЕТОНАЦИЙ и ЕКУ-то връща авансите...което при теб не се е случвало...

 

Другото интересно е как колата ти дори и с новия написан чип пак не е добре и продължаваш да търсиш проблема,според мен проблема е другаде и той не е чип-а...

Искаш максимална мощност на автомобила си,а това разбира се става с повече налягане и повече гориво,колегите по-горе се изказаха много правилно,за да искаш да караш на макс мощност нетрябва да правиш компромиси с кофти газова,а дори и карането на газ е компромис...за да се намали инжекторното време вариянта ти са по-големи дюзи или да ти направя корекция на софтуера и да намалим мощноста! Доколкото си спомням се разбрахме да се обадиш и да дойдеш да го направим това,но така и не дойде...ще ти припомня разговора ни в снимките които са прикачени!

nikolai nikolov.bmpnikolai nikolov2.bmp

 

Както се вижда нито съм ти искал пари нито нищо,само да дойдеш за да направим корекцията която искаше,немога да разбера каде в случая съм балък???както и да е,недей отговаря,хората ще преценят!

 

Успех!

Редактирано от VRPerformance
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С всеки един ГИ и с у силен изпарител може да се настрой,стига обаче да са поставени подходящи бензинови дюзи.По скъпите газови уредби позволяват и довпръскване на бензин,което е също вариянт,но тогава колата не е само на газ.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа по-темата че гледам балък ме наричат... първо с което искам да започна е че много бих искал да ми покажеш как надува 1.6бара стандартното турбо на АЕБ,защото повече от 1.3 пиково няма как да стане...имал съм такова ауди и съм си играл,налягането на което ти се движи колата е точно толкова колкото каза 1.1-1.2 иначе няма как да изкараш 195кс с по-ниско налягане....

Искам да ми покажеш и как става номера хем налягането да е 1.6бар,колата да кара с постоянно отворени дюзи без ДЕТОНАЦИЙ и вие като сте я нагласили от 1.6 на 1.1-1.2 почнала да върви повече??? това няма как да стане пич! може да се случи само ако има ДЕТОНАЦИЙ и ЕКУ-то връща авансите...което при теб не се е случвало...

 

Другото интересно е как колата ти дори и с новия написан чип пак не е добре и продължаваш да търсиш проблема,според мен проблема е другаде и той не е чип-а...

Искаш максимална мощност на автомобила си,а това разбира се става с повече налягане и повече гориво,колегите по-горе се изказаха много правилно,за да искаш да караш на макс мощност нетрябва да правиш компромиси с кофти газова,а дори и карането на газ е компромис...за да се намали инжекторното време вариянта ти са по-големи дюзи или да ти направя корекция на софтуера и да намалим мощноста! Доколкото си спомням се разбрахме да се обадиш и да дойдеш да го направим това,но така и не дойде...ще ти припомня разговора ни в снимките които са прикачени!

attachicon.gifnikolai nikolov.bmpattachicon.gifnikolai nikolov2.bmp

 

Както се вижда нито съм ти искал пари нито нищо,само да дойдеш за да направим корекцията която искаше,немога да разбера каде в случая съм балък???както и да е,недей отговаря,хората ще преценят!

 

Успех!

Тка,на теория го докарваш ама практиката друго показа. Не ти се обадих понеже реших да се доверя на вече доверени хора,който отстраниха твоя чип и писаха нов според показанията на мотора,а не с готови показания какъвто беше този който сложи.До колкото си спомням ти каза че твоята 4ка е била със абсолютно същия чип,а тука май влияние оказва износването на двигателя.Няма две идентични показания на два еднакви мотора.Всеки мотор си има някакво износване и показанията се различава ;) Да не говорим,че ти дори не присъства на самото замерване,а прати друг който до вчера хляб носил по магазините буквално! Единственото което направи ти е Copy/Paste на софтуера .Ето така виждам аз нещата. А относно газовата сега си върви мн добре и разхода дори не е врапиращ нито на бензин нито на газ. И сега е момента да оправя въпрос към колегите във форума. Какво е това време от няколко дни за адаптация на компа към чипа и софтуера?

Редактирано от liglioto_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявай, чети ползвам темата. Карам пасат б5.5 1.8t с ги бсм. Лятото колата върви добре на газ, но зимата като я настъпя качва оборотите до 3000 след което забива муцуната и прехвърля на бензин. Според мен прехваления изпарител от бсм не може да захрани двигателя при по-ниска околна температура. Какъв изпарител да сложа или направо да сменям ги-то? Чакам температурите да паднат за да се изяви проблема отново и да се заиграя с колата. От хасковско съм и при "добрите" майстори в село бисер няма да ида втори път за да ми четат лекция как чипа щял да ми строши мотора и подобни кифладжийски глупости. Ако ще се сменя само изпарител ще ходя в Любимец при газаджия при който ходих за едното обслужване и останах с доста добро впечатление. Ако ще се сменя ги ще ходя в пловдив при бивши колеги работещи за фобос. Та някой по-вещ нека каже кой вариант да предприема, дали с компютъра на бсм ще станат работите.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кой изпарител си на БСМ? Ако нямаш супер/мупер пауър чип колата би трябвало да върви и с тази конфигурация. Кажи с какъв изпарител и какви рейки е конфигурирана системата при теб.

Редактирано от Муцев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя е томасето арктик. Доста негативни мнения прочетох за него. За рейката не знам, утре ще я проверя. Аз си мисля, че при по-ниски температури изпарителя не може да насмогне.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този изпарител има навика да си мени налягането както и когато му скимне, аз съм с Аляска и почти през месец ми се налага да му проверявам налягането. Особенно пък като застудее и почнат да бъзикат колонките на газстанциите. Според мен е хубаво да се погледне колата от човек занимаващ се с газови уредби и с него да се прецени какво да се направи за да тръгне колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Шарк държи стабилно налягане,може да му се доверите и има добър топлообмен но за по усилвани коли бих препоръчал КМЕ голд.Аз дори съм пробвал двойния КМЕ екстрим с който съм в момента и на 220 подържам на автопилот и температурата на ГАЗТА не пада под 60градуса!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...