Jump to content

Странен проблем с 1.8т АЕБ


sex_niki

Recommended Posts

Пичове някой може ли да каже от къде ми идва проблемите,с играенето на оборотите като освободя от скорост по енерция и налягането на турбото не подминава 0,3 бара?

Днес с колегата Petkovm проверихме за грешки и адаптирахме дросела,но без успех :nixweiss:

Сменил съм дросел,ламда сонда,дебитомера работи,свещи комутатор,бобини, blow off от ТТ

 

 и пълна пповерка на всички маркучи.

Сменихме агренажния комплект и всичко си е на белегите!

Помагайте,че вече незнам от къде може да е проблема... :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не писа нищо за N75.Може да е от него,от спукано маркучле към него или липсващо захранване например заради скъсан кабел или нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само него несъм продвал,но му направихме тест и работи! Просто няма кой ми даде за проба го тествам маркучите всички за здрави. Зареди Н75 може ли дами играят оборотите? В Момента съм обърнал еднопътния клапан този който е върхо дебитомера и сега не играят оборотите като съм по енерция на свободно,но пусна ли климатика пак падат ниско оборотите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това след смяна на ангренажа или преди е така е било, мисълта ми е че при смяна на ангренажа на разпределителния вал има разминаване с полувин 1 зъб от белега и ако го зацепиш на белег така се получава върви с намалена мощност,а това с оборотите са много причините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем го имам и преди смяната на ремъка,просто с ремъците беше друк повод за смяна след като ми се счупи обтегача

 

 и си мислих,че може дане е бил сложен от предишния собсвеник както трябва,но сега всичко е 6 и не се промени в вървеш и обороти! :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомера ти гледали ли сме го какво показва?

Само да вметна, че на колегата колата и с откачен маркуч към актуатора не прави хубаво налягане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомера ти гледали ли сме го какво показва?

Само да вметна, че на колегата колата и с откачен маркуч към актуатора не прави хубаво налягане...

Ми при разкачен маркуч достига 0,5

 

 

 

Едва ли.А напрежение до него има ли

мерих и има си напревение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми при разкачен маркуч достига 0,5

Това не е ли много малко налягане колега? Аз като бях обърнал н75 клапана, колата пренадуваше до 1.2 бар и забиваше муцуна. Гледал ли си уест гейта на турбото, да не е останал отворен и да не може да прави налягане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да проверя  уест гейта дали бачка? Ние с един друк надухме с компрексор и се движеше буталото! И аз съм чувал,че при разкачен маркуч треба да прави над 1 бар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре свали турбото и го огледай, може и да има някоя цепка на чугуна, щом с огкачено маркуче, не надува добре, според мен проблема е механичен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега щеотложа свалянето на турбината,че ако е сваля треба съм подготвен поне с 1000лв я сменам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако продава здраво турбо да свирка! :) Между другото има ли  вариант да сложа малко по голяма на оригиналния колектор без мн преправания идеята е леко я засиля?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най голямото турбо без преправяне е к04-015. От него можеш да очакваш около 230кс на мотор и 320нм.

Не се намира в бг. Ново от германия за 1.5к

После е к03-073 което е 10hp по малко, после к03-029 познато още като k03s и оригиналното к03

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес разбрах,че прави и голям вакум отива на -10 и даржи ниски обороти на място около 820

Според друк колега това било ниско задеа работи нормално двигателя на празен ход и за това в движение така падали оборотите и неможем да разберем проблема и

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картерната вентилация ми е премахната. На място като подам газ и пусна пада под -8 наляганекоето според мен не достига кислород на двигателя и за това правиголям вакум1 Моя гледна точка другия вариант да продвам с друк дросел. 

becinko

дай да сложим другото ЕКУ на колата да видим кво става навит ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес с колега becinko сменихме Еку-то и сложихме оригиналния на който има чип от Келеша! Колата почва да надува до 0.6 и държеше вакум до -7 , -8  но прекъсва и гасне супер много. :(

Мисля,че щом го е махнал стария собственик  явно е имал някъв проблем в компютъра и сега търся друк за проба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да потвърдя че компютъра със сигурност е със чип тъй като набиваше грешката за ECM control module, която е често срещана при чипнати 1.8т...

Колата също пушеше черно и веднъж изгърмя в ауспуха... Имам съмнения, че тримовете не са били правилните, но ако е вярно това че след изключване на захранването се нулират то тогава не се знае от какво прекъсва. На осми канал в двете средни полета беше 0%.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Колеги същия проблем  , освобождавам от  скорост и рязко вдига оборотите после ги сваля ,  а другото е пали - гасне . Имаше грешка за слаб сигнал от ключа  сьс смяна на батирията изчезна грешката но пак така пали-гасне ,когато тя си иска го прави  а оборотите винаги ги вьрти  и на газ и на бензин .

Зацепването на ремька е добре , две бобини и два щекера сьм сменил , че прекьсваше - оправи се , а и свещи смених. Но другите 2 проблема си останаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета разбрахме проблема от къде ми идват с оборотите! Вчера смених компа от морга и се оправиха оборотите :)

Сега трябва да отида при келеша ми измести чита от оригиналното Еку на този който взех от моргата. Странното че вакума продължава ми стои на -9 на свободна :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...