sex_niki Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Пичове някой може ли да каже от къде ми идва проблемите,с играенето на оборотите като освободя от скорост по енерция и налягането на турбото не подминава 0,3 бара?Днес с колегата Petkovm проверихме за грешки и адаптирахме дросела,но без успех Сменил съм дросел,ламда сонда,дебитомера работи,свещи комутатор,бобини, blow off от ТТ и пълна пповерка на всички маркучи.Сменихме агренажния комплект и всичко си е на белегите!Помагайте,че вече незнам от къде може да е проблема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Не писа нищо за N75.Може да е от него,от спукано маркучле към него или липсващо захранване например заради скъсан кабел или нещо подобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 18 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Само него несъм продвал,но му направихме тест и работи! Просто няма кой ми даде за проба го тествам маркучите всички за здрави. Зареди Н75 може ли дами играят оборотите? В Момента съм обърнал еднопътния клапан този който е върхо дебитомера и сега не играят оборотите като съм по енерция на свободно,но пусна ли климатика пак падат ниско оборотите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo862 Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 това след смяна на ангренажа или преди е така е било, мисълта ми е че при смяна на ангренажа на разпределителния вал има разминаване с полувин 1 зъб от белега и ако го зацепиш на белег така се получава върви с намалена мощност,а това с оборотите са много причините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 18 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Този проблем го имам и преди смяната на ремъка,просто с ремъците беше друк повод за смяна след като ми се счупи обтегача и си мислих,че може дане е бил сложен от предишния собсвеник както трябва,но сега всичко е 6 и не се промени в вървеш и обороти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 Дебитомера ти гледали ли сме го какво показва? Само да вметна, че на колегата колата и с откачен маркуч към актуатора не прави хубаво налягане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 18 Август 2014 Доклад Share Публикувано 18 Август 2014 . Зареди Н75 може ли дами играят оборотите? Едва ли.А напрежение до него има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 19 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2014 Дебитомера ти гледали ли сме го какво показва?Само да вметна, че на колегата колата и с откачен маркуч към актуатора не прави хубаво налягане...Ми при разкачен маркуч достига 0,5 Едва ли.А напрежение до него има лимерих и има си напревение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lifelife Публикувано 19 Август 2014 Доклад Share Публикувано 19 Август 2014 Колега на газ или на бензин я караш колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 19 Август 2014 Доклад Share Публикувано 19 Август 2014 Ми при разкачен маркуч достига 0,5Това не е ли много малко налягане колега? Аз като бях обърнал н75 клапана, колата пренадуваше до 1.2 бар и забиваше муцуна. Гледал ли си уест гейта на турбото, да не е останал отворен и да не може да прави налягане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 19 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2014 Как да проверя уест гейта дали бачка? Ние с един друк надухме с компрексор и се движеше буталото! И аз съм чувал,че при разкачен маркуч треба да прави над 1 бар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 19 Август 2014 Доклад Share Публикувано 19 Август 2014 Най-добре свали турбото и го огледай, може и да има някоя цепка на чугуна, щом с огкачено маркуче, не надува добре, според мен проблема е механичен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 20 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2014 За сега щеотложа свалянето на турбината,че ако е сваля треба съм подготвен поне с 1000лв я сменам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 20 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2014 Някой ако продава здраво турбо да свирка! Между другото има ли вариант да сложа малко по голяма на оригиналния колектор без мн преправания идеята е леко я засиля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 20 Август 2014 Доклад Share Публикувано 20 Август 2014 Най голямото турбо без преправяне е к04-015. От него можеш да очакваш около 230кс на мотор и 320нм.Не се намира в бг. Ново от германия за 1.5кПосле е к03-073 което е 10hp по малко, после к03-029 познато още като k03s и оригиналното к03 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 21 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2014 днес разбрах,че прави и голям вакум отива на -10 и даржи ниски обороти на място около 820Според друк колега това било ниско задеа работи нормално двигателя на празен ход и за това в движение така падали оборотите и неможем да разберем проблема и Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 22 Август 2014 Доклад Share Публикувано 22 Август 2014 Няма как да ти прави вакуум - 10. По-скоро - 1, което е нормално в движение Send from my HTC One by tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 22 Август 2014 Доклад Share Публикувано 22 Август 2014 Провери си картерната вентилация. От там също може да прави тия мизерии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 22 Август 2014 Доклад Share Публикувано 22 Август 2014 Неговата картерна е запушена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 23 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 Картерната вентилация ми е премахната. На място като подам газ и пусна пада под -8 наляганекоето според мен не достига кислород на двигателя и за това правиголям вакум1 Моя гледна точка другия вариант да продвам с друк дросел. becinkoдай да сложим другото ЕКУ на колата да видим кво става навит ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 Утре ако почиваш ми се обадиSent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 29 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Днес с колега becinko сменихме Еку-то и сложихме оригиналния на който има чип от Келеша! Колата почва да надува до 0.6 и държеше вакум до -7 , -8 но прекъсва и гасне супер много. Мисля,че щом го е махнал стария собственик явно е имал някъв проблем в компютъра и сега търся друк за проба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 29 Август 2014 Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Само да потвърдя че компютъра със сигурност е със чип тъй като набиваше грешката за ECM control module, която е често срещана при чипнати 1.8т...Колата също пушеше черно и веднъж изгърмя в ауспуха... Имам съмнения, че тримовете не са били правилните, но ако е вярно това че след изключване на захранването се нулират то тогава не се знае от какво прекъсва. На осми канал в двете средни полета беше 0%.Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilievich Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Колеги същия проблем , освобождавам от скорост и рязко вдига оборотите после ги сваля , а другото е пали - гасне . Имаше грешка за слаб сигнал от ключа сьс смяна на батирията изчезна грешката но пак така пали-гасне ,когато тя си иска го прави а оборотите винаги ги вьрти и на газ и на бензин .Зацепването на ремька е добре , две бобини и два щекера сьм сменил , че прекьсваше - оправи се , а и свещи смених. Но другите 2 проблема си останаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 31 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 Момчета разбрахме проблема от къде ми идват с оборотите! Вчера смених компа от морга и се оправиха оборотите Сега трябва да отида при келеша ми измести чита от оригиналното Еку на този който взех от моргата. Странното че вакума продължава ми стои на -9 на свободна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване