ewgen Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Здравейте. От време на време на дисплея ми пресвятка индикацията за маслото и после спира. Него прави постоянно.Стори ми се че като карам на ниски обороти се появява 1600-1900. Като дам газ спира.Може и да е случайно...Някой имал ли е такъв проблем ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Aз имах такъв проблем с едно Поло на сина ми и се оказа че има износване на основните лагери.като сложим ново масло кара две три хиляди километра и пак започва да присветва на ниски и като изключиш от скорост .Сменихме лагери основни респективно шлайф на вала и се оправи .Но не казвам че това ти е проблема може и датчика на маслото да е или запушена маслена помпа но във всичи случаи отиди на сервиз не карай така че ядовете са големи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ewgen Публикувано 4 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Благодаря ти за мнението. При мен се появи когато смених маслото.....10/40 то е ново.Съмнявам се от замърсяване на цедката на маслената помпа. Ако има добавка за разтваряне на остатаците мога да пробвам !!!!!!! Редактирано 5 Септември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Аз ще споделя за VW кади,присветваше лампата за маслото.Днес малко утре малко и спря-блокира мотора.След отварянето се установи,че цедката на маслената помпа е запушена! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 9 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2014 най-често е от запушена цедка на маслената помпа , за което доста често допринася чупенето на пластмасата на пръчката за маслото и падат лпасмаските в картера и на цедката се натрупват другия вариант е тругнала маслена помпа или биелни лагери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baghira Публикувано 14 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2014 (Редактирано) Здравейте. От време на време на дисплея ми пресвятка индикацията за маслото и после спира. Него прави постоянно.Стори ми се че като карам на ниски обороти се появява 1600-1900. Като дам газ спира.Може и да е случайно...Някой имал ли е такъв проблем ? Аз наскоро купих A4 1.9 TDI 1999 г, и имам същия проблем. Смених датчика на маслото, но лампата продължава да пресвятка. При теб какво се оказа? Редактирано 14 Септември 2014 от baghira Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baghira Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Аз нямам счупване на пластмасата на щеката, но ме съмнява запушвате на цедката на маслената помпа от несмяна на маслото. Възможно ли е да се изчисти с промивка на двигателя с трансформаторно масло или иска задължително отваряне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Промивката ще запуши цедката ( а и не само ) още повече.Иска пипане и цапане на пръстетата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brat mu Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 (Редактирано) От присветване на лампата за масло на Супърб на 80000км и нехайсто, "защото гаснела", сега се сменя колянов вал,лагери и турбо.Проблемът е дошъл от маслената помпа. Редактирано 17 Септември 2014 от Brat mu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baghira Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Майстор замери масления датчик и установи, че не дава правилни параметри. Смени го с нов и засега лампата не е светнала. Вероятно това ще се окаже. Ако отново светне ще знам да го отворя веднага. Благодаря ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dandy Публикувано 18 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2014 На масления датчик има една пластмасова букса с мн тънки кабелчета. Може да се провери дали не се е закъсала изолацията и като цяло кабелите там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baghira Публикувано 18 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2014 (Редактирано) Благодаря ти, колега. Ще я погледна.Цитиране на предходен пост! Редактирано 19 Септември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ewgen Публикувано 23 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 Благодаря на всички , включили се в разискванията на темата !!! Всеки по-малко е прав. Начина при такава ситуация е следния (аз така направих) :1.Поставя се манометър на мястото на датчика.Налягането се мери при студен и топъл двигател , на празен ход и 3000 оборота. Данните за 150 конятурбо е при топъл 3000 об от 5 до 7от това зависи всичко по нататък...При мен маслената помпа се оказа с намалено налягане при 3000 об 4 бара.Също така имаше парчета от пласмасата намираща се в картера,върху цедката. Само не знам за какво е тази пластмаса вътре защото ми я махнаха.Тя си беше и малко наранена от коляновия вал . Както се казва "Козата си искала Пръч"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 23 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2014 Сега търси такава "пластмаса" и отивай да я сложат,щото на някой завой като остане цедката на сухо ище стане олеле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване