Jump to content

Проблем !!! Пресвятка индикациятя за маслото


ewgen

Recommended Posts

Здравейте. От време на време на дисплея ми пресвятка индикацията за маслото и после спира. Него прави постоянно.Стори ми се че като карам на ниски обороти се появява 1600-1900. Като дам газ спира.Може и да е случайно...Някой имал ли е такъв проблем ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз имах такъв проблем с едно Поло на сина ми и се оказа че има износване на основните лагери.като сложим ново масло кара две три хиляди километра и пак започва да присветва на ниски и като изключиш от скорост .Сменихме лагери основни респективно шлайф на вала и се оправи .Но не казвам че това ти е проблема може и датчика на маслото да е или запушена маслена помпа но във всичи случаи отиди на сервиз не карай така че ядовете са големи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Благодаря ти за мнението. При мен се появи когато смених маслото.....10/40 то е ново.Съмнявам се от замърсяване на цедката на маслената помпа. Ако има добавка за разтваряне на остатаците мога да пробвам !!!!!!!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще споделя за VW кади,присветваше лампата за маслото.Днес малко утре малко и спря-блокира мотора.След отварянето се установи,че цедката на маслената помпа е запушена!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-често е от запушена цедка на маслената помпа , за което доста често допринася чупенето на пластмасата на пръчката за маслото и падат лпасмаските в картера и на цедката се натрупват :) другия вариант е тругнала маслена помпа или биелни лагери :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. От време на време на дисплея ми пресвятка индикацията за маслото и после спира. Него прави постоянно.Стори ми се че като карам на ниски обороти се появява 1600-1900. Като дам газ спира.Може и да е случайно...Някой имал ли е такъв проблем ?

 

Аз наскоро купих A4 1.9 TDI 1999 г, и имам същия проблем. Смених датчика на маслото, но лампата продължава да пресвятка. При теб какво се оказа?

Редактирано от baghira
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам счупване на пластмасата на щеката, но ме съмнява запушвате на цедката на маслената помпа от несмяна на маслото. Възможно ли е да се изчисти с промивка на двигателя с трансформаторно масло или иска задължително отваряне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промивката ще запуши цедката ( а и не само ) още повече.

Иска пипане и цапане на пръстетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От присветване на лампата за масло на Супърб на 80000км и нехайсто, "защото гаснела", сега се сменя колянов вал,лагери и турбо.Проблемът е дошъл от маслената помпа.

Редактирано от Brat mu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстор замери масления датчик и установи, че не дава правилни параметри. Смени го с нов и засега лампата не е светнала. Вероятно това ще се окаже. Ако отново светне ще знам да го отворя веднага. Благодаря ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На масления датчик има една пластмасова букса с мн тънки кабелчета. Може да се провери дали не се е закъсала изолацията и като цяло кабелите там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички , включили се в  разискванията на темата !!!  Всеки по-малко е  прав.   Начина при такава ситуация е следния (аз така направих) :

1.Поставя се манометър на мястото на датчика.Налягането се мери при студен и топъл двигател , на празен ход и 3000 оборота. Данните за 150 конятурбо е при топъл 3000 об от 5 до 7от това зависи всичко по нататък...

При мен маслената помпа се оказа с намалено налягане при 3000 об 4 бара.Също така имаше парчета от пласмасата намираща се в картера,върху цедката.                                                                     

Само не знам за какво е тази пластмаса вътре защото ми я махнаха.Тя си беше и малко наранена от коляновия вал . Както се казва "Козата си искала Пръч"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега търси такава "пластмаса" и отивай да я сложат,

щото на някой завой като остане цедката на сухо и

ще стане олеле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...