Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 221
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

С супер гадната турбина на 1.6 налягане (на диното е 1.9) + гипсиран крак+пълен багажник пуснах 12.08 време .Ебаааси гадорията , много ми е зле ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, не им се коси. Тук има поне пет различни типа схващания за тунинг, и което и да приемеш ще станеш повод за одумване от останалите, които не подкрепят. Колата върви доста сериозно. Честно казано ми се струва, че върви доста повече от моята, която е с 3076 и АЕБ мотор и е 350кс на 4х4 в ХЕЕД :) 

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото не знам другите момчета с напомпани А4-ки с какви кутии карат , ама аз на Сливен съборих 3-та подред и догодина ще минавам на 6-степенна, че ми омръзна след всеки старт да се радвам дето е издържала :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло не сме много с А4-ките май. Или поне аз не знам други амсалаци да има освен smg, ЦЕЦО и аз. Възможно е и да има де... 

 

Цецо кара с дизелова, ако не се лъжа. Аз си карам със сток и преди да се разпадне мотора издържа над 30 старта от място, smg-то и той е на сток кутия. За кутиите съм забелязал, че много се чупят като слушаш някоя яка песен и  от края на 4-та им бутнеш 3-та вместо 5-та :D :D :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото не знам другите момчета с напомпани А4-ки с какви кутии карат , ама аз на Сливен съборих 3-та подред и догодина ще минавам на 6-степенна, че ми омръзна след всеки старт да се радвам дето е издържала :)

 

От кое дино ти е графиката, че изглежда непознато?

Това време 12.08с. на Сливен ли го даде?

Кутия изобщо не мисля, че е проблем при тези коли, при положение, че 1.8Т трудно може да извади някакъв голям въртящ момент.

 

Ако ти се занимава да сменяш кутия, диф и да преправяш ти си знаеш, но трябва да търсиш проблема някъде другаде а не в кутията :lupe:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами уви точно в кутията е проблема , първите 2 изроних зъбите на 3-та , а последната гръмна или среден или преден диференциал.Доста има писано в чуждите форуми за 01А кутията , и има случай на коли който дори само с чип изронват 3-та скорост :).Догодина най вероятно с 01Е от 2,5 тди ще трябва да карам ама не се знае.И да времето го пуснах на Сливен в събота :)



Диното е в Шумен и най вероятно затова ти е непознато , ще постна видео от най-добрия ми старт в темата с клиповете.

Редактирано от Ivanov18T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормален теч, не им се връзвай те и без това половината са кейборд бадки най-зловещи нищо не чупили  :)

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с дизелова 01Е.1-3 са бензинови,но няма да си доволен ,защото винаги има голяма дупка 1-2.Генерала до последно беше с такава - Диселова от 2.5 DQT е кода.Дифа е 4.11

Аз съм 320кв на гуми и ми е странно ,че 100-200 ми е по-слабо според километраж де,а съм 60кв отгоре?

По-принцип стоков километраж на 1.8т лъже ужасно,а зависи и от гумите .

При 240 ГПС не мръдна от 215км/ч,т.е 25 отклонение,та ми е интересно колко е реално,щото за тези коне колометража се движи феноменално.

Моят кош няма съединител за газ от място ,защото целите са други.

На Зъбо Картечницата с 500+ коне ги правеше 100-200 за 7сек си мисля?

Та за 260кв си тегли доволно бързо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами уви точно в кутията е проблема , първите 2 изроних зъбите на 3-та , а последната гръмна или среден или преден диференциал.Доста има писано в чуждите форуми за 01А кутията , и има случай на коли който дори само с чип изронват 3-та скорост :).Догодина най вероятно с 01Е от 2,5 тди ще трябва да карам ама не се знае.И да времето го пуснах на Сливен в събота :)

Диното е в Шумен и най вероятно затова ти е непознато , ще постна видео от най-добрия ми старт в темата с клиповете.

 

Заеби ги чуждите форуми (колко митове и легенди има) ако всичко е наред откъм  съединител/помпи/шифтър и т.н. няма как с чип да изрони 3та скорост, с ~300-400коня също няма проблеми.

Има няколко А4ки с подобна мощност на твойта една дава 11.8сек на кондофрей от 4години е турбинирана и все още e с оригиналната кутия, която работи без проблемно.

На СК колата е правила на вечер по 20старта и е минала  около 30хил.км с голямо турбо без да счупи кутия (като изключим когато вместо 5-та мушна 3та).

На Сливен пък на хлъзгавия асфалт абсурд а4 куатро да хвърли кутия.

Аз също съм притежавал 2 А4ки и никога не са имали драми с кутията.

Това дино в Шумен  не мереше ли само на преден мост или има вече промени?

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бтв, брат с този кулер, ако попадне при мен тая кола е GAME OVER на 2-рата минута :D 

 

Само един рън да и опъна Кино Арена - ОМВ Бояна и на камерата ще съм със 100 градуса в интейка :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ghostdog, с точност не мога да ти кажа , трябва след като я оправя и имам повечко свободно време да направя някой друг лог :)
Nikoo_1 Диното все още е едномостово и засега няма изгледи да се променя , за да измерим а4-ката слагам заварен среден диференциал и откачам предните полуоски ;)

Редактирано от Ivanov18T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10614312_10204026309452417_3476381482560

 

Ето едно кашончИ. Повече не показвам. 

Кво е тва ве, нещо за даунгрейда ли ? :hilezh:

Eвала на зелената А4ка, баси старта обади! :flehan:

Графиката е кофти с тия късни коне, ама явно върви силно! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...