ivailo_slavov Публикувано 8 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2014 Здравейте Колеги! Забелязах, че оборотите на двигателя се покачват за кратко до към 1050-1100 и след около 5-10сек пак се нормализират до колкото са си 800об./мин.Това го прави съвсем равномерно - без тресене без нищо, все едно подавам леко газ с крак и отпускам след около 8-10 секунди. Най-интересната част следва сега - това го забелязах, само ако температурата на двигателя по показнието на таблото е някъде около 55 градуса и в този момент съм случайно на светофара и чакам. Студена, загряла или съм преминал тая температура в движение няма никакъв проблем с оборотите. Днес нарочно я оставих на празен ход да загрява и хоп точно по същия начин малко над 50-те градуса се появи това загадъчно покачване на оборотите за кратко Карам колата вече от около 3000км и това за сега е единственото притеснителното по работата на мотора - какво смятате вие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 8 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2014 Температурният ти датчик да дефектира и точно на тази температура да лъже компютъра, че е много студено и той да вдига изкуствено оборотите, като палене зимно време?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 9 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2014 (Редактирано) Дано да е този температурен датчик - да не е нещо по-сериозно. Аз лично се съмнявам, защото сутрин като е по-хладно и запаля оборотите са около 900 и после ги сваля на 800 - не е баш същото. Тук започва много равномерно докато достигне 1050-1100 и после пак равномерно ги сваля. Да кажем така: 3-4сек покачва, 2-3сек задържа и 3-4 сек сваля.Както и да е, за сега продължавам да карам и като се прояви проблема при други условия ще пиша пак, пък дано да не се проявява. Това за сега не ме дразни - исках само да разбера дане не е "познат" признак на някоя голяма беля - примерно VP 44 Редактирано 9 Септември 2014 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2014 VP 44,ако се скапе на пътя,ще ти трябва пътна помощ-не ме питай,откъде знам.Както ти е казал колегата-виж температурния датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tiho_vr Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 имам същия проблем колега ако разбереш от какво е пиши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 17 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 (Редактирано) Странно от както написах във форума за проблема, не съм забелязал да прави така колата, но в една друга тема прочетох,че ако маслото на мотора било над максимума тоя двигател имал склонност да вдига оборотите - незнам дали може да е това!!!Моето масло е над максимума - колата я купих Май месец и маслото уж е сменено, но все като го проверявам е 4-5мм над границата-колко са налели незнам, но аз вече си взех ново масло и мисля да си го сменя скоро и да си налея колкото трябва! Редактирано 17 Октомври 2014 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 14 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2015 Колеги малко развитие.....Това с покачването на оборотите сякаш го няма вече и наистина с месеци не съм забелязвал да прави така, но сега има друг проблем , предполагам е пак същия сензор. При топъл двигател (примерно след престой от 1ч...2ч, може би и 3ч) след като дам на контакт подгрева остава да свети и като запаля оборотите са високи за няколко секунди - след това падат и всичко е ОК - с две думи все едно е -10С навън, а то си е лято (25-30С).Това подгряване съм го забелязал 4-5 пъти за цялото лято - не е кой знае какво, но явно нещо не е наред. Като я закачах преди повече от месец беше записала грешка за G62 (Engine Coolant Temperature Sensor) - днес я гледах - нямаше никакви грешки, а подгрява Относно показанието на таблото - винаги всичко си е било както трябва.Питанката ми е кой от температурните сензори кара подгрева да се включва, тоя G62 или някой друг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey_an Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 Аз само един температурен датчик знам, намира се на достъпно място и можеш и сам да си го смениш. Около 25 лв струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2015 Сменяй го, щом е имало и грешка.Но преди това огледай кабелите и буксата да не е от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 22 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 (Редактирано) Колеги имам питанка относно датчика за температурата на двигателя: значи уреда на таблото се движи съвсем равномерно и без колебания до 90 градуса, а температурата на двигателя от ECU-то гледана в движение (чрез bluetooth на телефона) бих казал, че доста се разминава с тази на таблото.- Първо при 67-68 градуса (на ECU-то) изведнъж пада до 64-65, след това пак продължава да расте от 67 нагоре - на таблото показва почти 90 градуса.- Второ на таблото показва 90, а от ECU-то не надминава 78-79 градуса . Уреда на таблото от къде взема информация, ако е от тоя температурен датчик - нещо няма логика? п.п. Грешки няма. Покачването на оборотите си го има от време на време, но не ме дразни много и за това не съм сменил датчика още, но като гледам разминавките ще взема да го сменя. Редактирано 22 Октомври 2015 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване