Jump to content

ГИ Ланди Ренцо - трудно пали студен - препоръка за извън гаранционен сервиз


Recommended Posts

Принципно си абсолютно прав! Но винаги има едно но :) 

 

Има значение от колко време има газова, или от колко време е последната настройка на ГИ??? Ако след предишната зима е монтиран ГИ и СЕГА се проявява проблема то шанса да е само от настройка е огромен! Просто на "топло" време проблема не е колосален и забележим за всеки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, сервиза за който става въпрос, е там от 5 години, а фирмата от 25 , но не само това. Странно е че фирма от толкова години би рискувала име, което е градила толкова дълго време и може да се прочетат доста постове и в този форум които доказват това, малко вероятно е, но не е изключено да е допусната грешка. А колкото до настройките, там задължително се правят в движение, знам от личен опит. Отидете до сервиза пак да проверят. Едва ли ще ви откажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съгласен съм с поста на колегата zigi1972, и благодаря за разяснението.

Сего стои въпроса от къде да тръгна и има ли нещо което мога и сам да проверя, примерно да почистя рейката или нещо подобно.

ГИ е монтиран преди близо две години и от тогава настройки не са правени и дюзите не са пипани, само смяна на филтри.

И друг интересен експеримент който си направих и има връзка с поста на колегата и адаптацията.....

Една сутрин се сетих да опитам да запаля аварийно директно на газ и колата запали от първия път все едно, че нищо не е било.

Дайте насоки от къде да започна, щото зима иде и няма палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих предложил да почнеш от това - върви ли автомобила перфектно само на бензин, проверка чрез ВАГКОМ на основните датчити и системи.........почистване на дюзи/бензинови/ но не с ултразвук а със спрей за карборатори - ако имаш съмнения в тях за пикаеща, ако не са чистени имай предвид, че сигурно ще има.......чистенето със спрей става лесно като ги свалиш и с помощта на спринцовка ги почистиш - абе имаше го описано с видео някъде този номер, аз така ги чистя за 30-40 мин стават като нови..........това всичкото сам можеш да го направиш.............после ако рейката ти е ланди ренцо визуално можеш да я провериш като видиш дали са налице капачките отзад на всяка дюза......ако липсва някоя значи дюзата е "пръднала" т.е.......изпусканото от нея гориво не съответства на зададеното по карта, после провери за налягане в маркуча преди рейката, за изпускане на газ също.............не съм специалист но щом пали аварийно на газ а не ще на бензин това логически води според мен към следното заключение..............компа след достатъчно дълга работа на газ се е адаптирал към такава работа и ако палиш аварийно само на газ ще запали...........но ако палиш на бензин не защото ще изпълнява грешните данни от адаптацията, което само по себе си говори за проблем по-скоро в ГИ отколкото в бензиновите настройки или системи.............най-просто, ако имаш от къде да вземеш на заем една рейка като твоята и да я сложиш за проба и ми се струва, че е възможно проблема да изчезне веднага/просто я заменяш но със същата по цвят на капачките и не е необходимо да я настройваш/.............само знай, че преди да правиш нещо е необходимо компа да има правилните настройки......т.е.......трябва да спреш газта от кранчето на бутилката да изразходиш остатъка по тръбите и да покараш така 100-150 км.......проблема ще изчезне и тогава поставяй или прави нещо за да видиш ще се променят ли настройките..........или търси свестен майстор и нападай......поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автото върви перфектно на бензин, и като го покарам на бензин известви километри даже почва да си пали супер.

Бензиновите дюзи съм свалял и чистил със спрей за карбуратори, точно по този начин (гледах как се прави в твойта туба).

В еку-то няма записани грешки.

Газовата рейка е ланди ренцо и всички тапи са там, и това проверих.

Според мен едва ли изпуска газ някоя дюза, защото както писах по-горе съм затварял кранчето докато сама прехвърли на бензин и на следващата сутрин пак не пали.

И другото което си мисля е,че нямаше да запали толкова добре аварийно на газ ако изпускаше дюза....чуденка......

Остана само да я насека на парчета :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

??.........след престой повечко и оставена само на бензин ако пали лесно това според мен  означава, че и налягане в бензиновата рейка държи т.е.....клапана е наред /между другото този клапан се проверява лесно само като махнеш маркучето влизащо в него и от там ако мирише или капне малко бензин е признак на заминаване ако ли не ок/. Ако си сигурен че и газ не пуска /спукана мембраната на изпарител, пропускащи дюзи/ не би трябвало да прави това.............да кажем, че е необходима настройка на ГИ но чак пък толкова да я загуби аз лично не вярвам..........за мен това е механичен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатори? Има ли няма ли? Според пропускливостта на изпускателната система е възможно настройките тотално да не отговорят. Един вид настройките са тия, но като се повиши обратното налягане стават твърде неподходящи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега,

Преди колко време е монтирана уредбата и колко време сле дмонтажаа започна да имаш проблем с така нарееното сутрешно палене( палене 3- 10 часа след последна работа на мотора).

Понеже симптомите които описваш са повече като объркан бензинов компютър, като си ходил на диагностика измериха ли ти тримовете- Бърз и бавен, знаеш ли какви са им стойностите).

 

По-горе казваш ,че си имаш грешка в богата смес измерена от ламбда сондата, при коя ламбда имаш този проблем- тази преди или след катализатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден колеги,

По корубата на катализатора не личи да има следи от рязане или заваряване, което ме навежда на мисълта, че най-вероятно си е вътре.Пък и щеше да работи по-шумно, а дали е запушен това вече е загадка за мен. Бих проверил но не знам как.

Газовата е монтирана преди около година и половина, а проблема се появи може би след около 5-6 ме6еца след монтажа(не съм много сигурен но там някъде).

Аз имам и кабел и периодично я закачам. Ползвам го колкото да чета грешки, не си позволязам прекодирания и тн. защото знам, че може да има сериозни последствия.

Още в началото когато започна да пали трудно имаше грешка 00561 - някаква грешка в смесите, аз я изтрих тогава и тя повече не се появи обаче продължи да не пали.

До момента няма грешки.

Относно тримовете, предполагам това са средните две полета на осми канал в engine.

В момента не знам какви са, но мога лесно да ги проверя в събота и да напиша тук ако това ще е от полза.

Двигателя е само с една сонда преди катализатора.

Поздрави и успешен ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и Аз сложих мойто ГИ в Кюстендил - Трио Елит.

Помолих ги да ми монтират пълначката до капачката на резервоара (казах че ще заплатя каквото струва) не им се занимаваше,праснаха я където им беше по-удобно,бързо и лесно.

После бях предупреден информативно да зареждам само на тая,тая и тая бензиностанция защото разбираш ли в другите имало някакви привеси в газта,които изпилвали въпросните дюзи и бля,бля ... познавало се при смяната на филтъра по жълтеникавия цвят на изхода и входа на самия филтър.

Да ама пътувам в половин БГ с колата и немога си позволя да зареждам само в Дупница и тамушните бензиностанции.

После брах ядове с некоректен датчик за нивото на ГАЗ-та на 2-3 пъти веднага след монтажа.

Отделно колата е настройвана и на място и в движение веднага след монтажа и за пореден път заявявам открито за всички колеги че вървежа на ГАЗ е осезаемо по-слаб отколкото с хубав БЕНЗИН 98/100 октана.

 

Сега ако се окаже че и от газта ми прави мизерии за грешките в другата тема дето съм публикувал ... аджеба защо съм дал пари за най-скъпото и "уж" най-качественно ... изобщо защо съм си газифицирал колата,а за същите пари не съм си взел едно Г2 или П3-ка с ГАЗ и да си бръмча а Ауди-то си го карам на бензин.

 

Това само като информация.

За колегите с по-скъпите Ауди-та дето нямат и не са имали проблеми никакви от монтажа до ден днешен - само мога да кажа браво късметлии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с копчето на таблото което отчита нивото на газта ли си имал проблем? При мен отчита само като изгася и запаля на ново иначе докато работи колата не отчита

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да работи добре на газ преди поставяне на ГИ колата трябва да работи добре на бензин. Ако има забележки, то те се мултиплицират после при работа на газ и затова не е „виновно” ГИ. От друга страна ако има съмнения, че ГИ е причина за проблемите има лесен начин да се установи - изтриват се грешките, кара се поне 100 км само на бензин и пак се проверяват грешките, тримовете и т.н.

С една дума за да се диагностицира проблема трябва да се кара известно време само на бензин, иначе няма как се получат нещата.

Хубаво е понякога да се „продухва” колата на бензин за да се пазят бензиновите инжектори. Също така бензиновата помпа трябва да върти постоянно, дори и при каране на газ - минаващия бензин през дюзите ги охлажда.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...