Jump to content

Audi 2.0 16V vs BMW 320 24V


Recommended Posts

Смятал ли си коефициента конски сили/тон???

нема кфо да смяташ :hilezh: тръгваш леко за да не запилиш и като сменяш предавките гледаш да не падаш под 4200 оборота т.е. караш до 4ервеното :hilezh: и мое и да го биеш тузара с 17ките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Защо винаги си мисля че да сменяш на червено е малко грешно и колата леко започва да губи мощност там при повечето автомобили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То4но ето товаме спира 100% да твърдя 4е ще падне БМВ-то - нашия мотор има силица докам 5300-5500 даже са му мноо - а БМВ-то може и малко по отгоре да отива.

Астрата то4но затва ме взима - с тия валове Любо си прай лекинки 8000об (дали са верни по оборотомер незнам) иииии........Пък и моята кола никога не е била и на 50% от "готова".

Имало е и слу4аи из града когато съм отивал доста пред Астрата и то на 0,5-0,6 бууст :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо винаги си мисля че да сменяш на червено е малко грешно и колата леко започва да губи мощност там при повечето автомобили

ми примерно ако си на втора и смениш преди 5500 оборота на 3та ти пада на 3500 и докато набере до 4000 се бави пове4е отколкото да изкараш 2ра до 6000-6200 (кадето по4ва 4ервеното) щото после кат дадеш трета идва на 4000-4200 и поема перфектно... поне при мoйта кола е така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрахме се с момчето гонката ще е в понеделник на Бояна...

Незнам къде е оптималния момент за смяна на предавките... Моя опит показва досега че на около 6000 об. се сменя... оттам нагоре вече няма смисъл.... За тоя мотор му дават 101kW/5800об и ако сменя и бързо предавката не падат мн оборотите (отиват на около 4000)... Незнам Ники като виден рацер на форума да сподели опит :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Земе ли ти старта не виждам смисъл

И що така си мислиш? Какво като му вземе старта? БМВ-то има само старт а после???

Какво да те посъветвам - не ти знам колата в какво състояние е, а и щом е с шпер още по лошо за теб:wall:

Тия гонки зависят от мноо работи - как ще стартират 2те коли, коя с кви гуми е, кой мотор колко по зле е от другия, от задкормилното управление, асфалта............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И що така си мислиш? Какво като му вземе старта? БМВ-то има само старт а после???

Е да, ако се бега с някой V8 после да го догони да, ама с 4-ка зайби. Беемвето имало само старт... :wall: ако до 180 е само старт нема проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотора ми е в перфектно състояния (това лято сменях маслени сегм, гумички на клапани, напасвах клапаните, биелни лагери съм сменил, смених секви гарнитурки, почистих дюзи и въобще цялата гориво-впръскваща система....) На баварката мотора мисля че е в добро състояние но не съм сигурен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами просто мнението е ми е че гонката е обречена и при старт и на финала просто защото БМВ-то върви повече дори да не е в най-доброто си състояние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчето с БМВ-то преживял лека катастрофа и гонката се отлага за другия вторник

Аз вчера разорован от отмяната се видях с един приятел с мерцедес некав мисля че С-класа ама от тия 124купе дето са...2.0 16V и той и хъодихме на Бояна от 3 старта 2 му взех и един той ми взе че не можах да вкарам втора нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен баварката ще те дръпне.Много се развъртат тия машини.Иначе мерото са си мечоци :D Хубави , големи , стилни ама все пак малко тромави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не мога да повярвам ,че толкова мн.хора залагат на това бмв :unsure: За 150к.с. 6/ 24 е дори мн.спънато,как може да се съмнявате в победата на Аудито!?

Ето и статистика:

БМВ 0-100 за 9,9с, направо срам е това,да не говорим,че със 17 е дори по бавно. А4 150к.с. 0-100 8,3с.

Предимство има само в максималната скорост ,но и там имам съмнение ,че ще го биеш,защото съм се бегал на маг.с такова и повече от 220 не вдига,куц кон от всякаде.Аз съм вдигал без никакъв проблем 220км с 80 1,9Е 113к.с.

Ауди 0-100 9.0 сек. Какво има де се говори повече.Коментара е излишен тоя модел 320 е толко спънат че няма на къде отковаря на вървенето на 115к.с. на другите коли.

Така че пич бъди спокоен Ауди като цяло е мнооооого по бърза кола :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да повярвам ,че толкова мн.хора залагат на това бмв :unsure: За 150к.с. 6/ 24 е дори мн.спънато,как може да се съмнявате в победата на Аудито!?

Ето и статистика:

БМВ 0-100 за 9,9с, направо срам е това,да не говорим,че със 17 е дори по бавно. А4 150к.с. 0-100 8,3с.

Предимство има само в максималната скорост ,но и там имам съмнение ,че ще го биеш,защото съм се бегал на маг.с такова и повече от 220 не вдига,куц кон от всякаде.Аз съм вдигал без никакъв проблем 220км с 80 1,9Е 113к.с.

Ауди 0-100 9.0 сек. Какво има де се говори повече.Коментара е излишен тоя модел 320 е толко спънат че няма на къде отковаря на вървенето на 115к.с. на другите коли.

Така че пич бъди спокоен Ауди като цяло е мнооооого по бърза кола :steinigung:

Колега, нещо си се объркал в сравненията - турбиниран с атмосферен мотор се сравняват само при сериозна разлика в обема на двигателя в полза на атмосферката, като дори и тогава сравнението пак няма да е достатъчно коректно!

Това за 220км/ч и как Б3-та си цепи спокойно с тази скорост (че може и още) е за една друга тема с по-забавен нюанс! :wall:

Хайде със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нещо си се объркал в сравненията - турбиниран с атмосферен мотор се сравняват само при сериозна разлика в обема на двигателя в полза на атмосферката, като дори и тогава сравнението пак няма да е достатъчно коректно!

Това за 220км/ч и как Б3-та си цепи спокойно с тази скорост (че може и още) е за една друга тема с по-забавен нюанс! :steinigung:

Хайде със здраве!

Въобще не съм се объркал,ето ти и не тубилиран вариант Опел вектра 2,0 16в 0-100 8,5

нисан примера 2,0 16в. 0-100 8,5

ауди 80 2,0 16в. 0-100 9,0

опел калибра 115к.с. 0-100 10.0

опел вектра 115к.с. 0-100 10.5

нисан примера 115к.с. 0-100 10.3

Ако не е коректно още мога да ти дам пример с 6 цилиндрови мотори,но тогова вече срама ще е направо позорен.

П.С. Да не е коректно да сравняваш 6 цилиндров мотор с 4 не мислиш ли?Въпреки това 4 цилиндровите са с по добри или равни показатели. 2,0 на бмв според мен не си заслужава 1.харчи като змей и 2.Върви колко 115к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въобще не съм се объркал,ето ти и не тубилиран вариант Опел вектра 2,0 16в 0-100 8,5

нисан примера 2,0 16в. 0-100 8,5

ауди 80 2,0 16в. 0-100 9,0

опел калибра 115к.с. 0-100 10.0

опел вектра 115к.с. 0-100 10.5

нисан примера 115к.с. 0-100 10.3

Ако не е коректно още мога да ти дам пример с 6 цилиндрови мотори,но тогова вече срама ще е направо позорен.

П.С. Да не е коректно да сравняваш 6 цилиндров мотор с 4 не мислиш ли?Въпреки това 4 цилиндровите са с по добри или равни показатели. 2,0 на бмв според мен не си заслужава 1.харчи като змей и 2.Върви колко 115к.с.

Добре де ти сравни вентилово Ауди с невентилови коли. Не ми се рови, а и на такива данни не вярвам, ама що не погледнеш данните на вентиловите опели и на примерата как са. Ти самия споменаваш коректност, а тва че беемвето харчело много не съм съгласен изобщо. Е36 320 vanos градско на доста не икономично каране дава 13/100 на извънградско със 140 8/100, а и хич не върви, като кола 115 коня явно си попадал на такъв екземпляр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...