Shuker Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Имам оферта от един приятел с въпросното бмв за гонка..... та въпроса ми е за евентуалния изход...2 неща:1.той е със гуми 17-ки и при старта почти не върти което според мен му дава голямо предимство2.аз съм с 14-ки и мн превъртам и незнам как да го избегна тва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 (Редактирано) За превъртането на гумите, с 14-те, ти си в по-изгодна позиция. Колкото е по-голям балонът на гумата, толкова по-малко ще превъртат колелата при тръгване. В случаят обаче, по-важното е, ча BMW-то е със задно, което му дава по-голямо предимство при стартът. При ускорение, се "прехвърля" маса към задницата, а предницата олеква, което всъщност е твоят проблем.Предполагам, че имаш хубави гуми - провери налягането им. Стандарто трябва да е 2.0 бар. Ако е по-голямо, ще имаш по-малко съпротивление при търкаляне, но и по-малко сцепление при тръгване. При по-ниско налягане се получава обратното.Загрете двигателите, слагайте си коланите и не правете глупости с които, да застрашавате живота на други хора. Редактирано 7 Ноември 2006 от Cocteau Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vimpel Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Ще те отвее колега.Карал съм и двата автомобила.Баварията върви повече.Можеш да се пробваш с 318-ка ама и там незнам дали изхода ще е в твоя полза.Не искам с това си изказване да те засегна по някакъв начин.И аз съм с 2.0 16в . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Ще те отвее колега.аз съм се пробвал с 318is дето са по 140 коня ...то първо през деня бехме с бмв-то и се пробвахме с една 320ка 150коня и се оказа 4е 318ката е по-бърза... после ве4ерта се пробвахме с аудито (2,0 16волта кватро) с/у 318ката и му взех старта (аз съм с 15ки бмвто с 14ки) ма на 2ра и 3та ме настигна и аз се отказах ...яка работа си е задното! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 (Редактирано) Не му вдигай акцийте на тоя с Беемвето, ще те дръпне и то с много, това върви в пъти повече от 6А или ACE. Редактирано 7 Ноември 2006 от KYPO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shuker Публикувано 7 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 не колега не се притеснявай въозбще нема да се засегна от каквото и да било.... ама мисля да се пусна за спорта...скоро ще пиша какво е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vimpel Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Виждам, че си пуснал тема в която питаш за турбиниране на 6А мотор. Ако направиш това, нещата ще се одругоячат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 нещата ще се одругоячат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Колега заради Куатрото няма да можеш да го биеш, иначе аз съм пробвал такава 320 с Купе с АСЕ мотор и я отвях с 1 кола при условие, че се забавих на старта Ся незнам дали е била читава, ама момчето беше човек с пари и я потдържаше дабре Силата на Аудито е в дългата 3-та, така че може да се пуснете и после пиши резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shuker Публикувано 7 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 аз не съм куатроа за турбото се чудя още че мн пари ще отидат... ама мога за тръпката да го направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Мисля, че имаш шанс да вземеш старта (все пак си 4 цилиндров и по-бързо се развърта двигателя), но този мотор на БМВ (М50Б20 или М52Б20) мине ли над 3000-3500об. и ..... става зъл. Ще те дръпне.Хубаво е, че го правите за спорта само гледайте да е безопасно!;-)))Лека и чакаме резултат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shuker Публикувано 7 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 нещо и колегите не са се справили безпроблемно и се чудея още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Отвял те е като куцо пиле домат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
|CL|NIKI Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 (Редактирано) Ех амааа - един не каза не6то добро за тоя моторЕдинственното предимство на това БМВ е 4е е много добро на старта заради задното и големия въртящ момент в ниските, не дай си боже да има и шпер Свичко се проли4ава след 150-200м - много зависи от старта на двете коли и ми се струва 4е може би и Аудито в последствие да завър6ва на равно или да пада със съвсем малко.Пускал съм се и с по големи и с по малки мотори - изходите не са много ясни и прозра4ни - винагои става не6тоАко малко ти е попипнато Хавудито може и да покаже мускулиУууупс полека - 320 24v 150кс така ли??????Вии да не би да сте болни бре - тва БМВ не мое примъца пред Аудито - пускал съм се и съм карал такова! Още пове4е 4е е и със 17" - слагай на Аудито 15 205/50 и му гледай сеира на оняАко не Бие Аудито гонката е поне равна, да не казвам 4е и баварката мое и да падне.Знаете 4е карам същият мотор, и преди да го турбинирам дота хора се 4удеха как така върви толкова.Заводска 80 тка с тоя мотор се предава единственно пред Астра ГСИ и БМВ 323/328 и то с 6пер - пробвал съм се.!!!! Редактирано 7 Ноември 2006 от |CL|NIKI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Батстанчо Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Пред Астрата не само се предава ами и се засрамва чак!!!Поне така съм чувал от теб де?!?Ти до де я докара,ако не е тайна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 И аз съм сектант и си харесвам Ауди ама тука що глупости се изписаха не е истина, сток Е30 или Е36 320 срещу сток ACE аудито нема никъв шанс, казвам го от опит, чак с ACE с GSI почнахте да го сравнявате.. слезте малко на земята, ако обичате. ACE, ако не е барано нещо, досега не съм видял вървящо или поне не толкова колко ги изкарвате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koneto Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Боби ,не ти ли писна бе батка?Разбрахме те вече,че си с най-вървежното NG във форума , !Нещо напоследък много компетентен стана, !Да ти обадим един-два старта ,за да спреш да говориш,а?по темата:Почти съм сигурен,че на 15" джанти на Ауди-то, БМВ-то ще падне или най-малкото,ще завършат равни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Да ти обадим един-два старта ,за да спреш да говориш,а?Кога кажеш, мое и пет старта. Аз съм на линия ти решаваш, даже си с подходящи джанти в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shuker Публикувано 7 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 още не съм се дръпнал ще стане тия дни... ама нема откъде да взема 15-ки и 6е си карам с 185/60/14" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 (Редактирано) С КУРО си имаме наще различия ма спрете да говорите глупости никакъв шанс срещу БМВ-то стига мечтахте и да 318is е доста по пъргаво от 320 24v поне такива впечатления имам при старт и с двете модификаций ма взимат среброто поне срещу мене Мисля знаете какво ще кажа за нашата марка Не виждам смисъл само да му дигате самочувствието на пича с БМВ-то че кара кола Редактирано 7 Ноември 2006 от lampard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shuker Публикувано 7 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 ама lapmard ти си купенце по-лек.... и 20V.. 160кон4ета са си 160 кончета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 (Редактирано) Не съм Купенце и съм по-тежичък от 2.0 16v Редактирано 7 Ноември 2006 от lampard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shuker Публикувано 7 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 да изжинявай сега видех че си 90-каа защо да си по-тежък от 2.0 16V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Ами има някой разлики съществени в самото окачване и в мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shuker Публикувано 7 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 Смятал ли си коефициента конски сили/тон??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване