Jump to content

S4 B5 проблем с гарнитурите на капаците на клапаните.


Иво Диянов

Recommended Posts

Здравейте колеги, отскоро имам S4 B5 2.7T и бера супер големи ядове с гумените гарнитури на капаците на клапаните :@ .Като я взех оливаше по колекторите и пушеше много гадно, също пълнеше и някои свещи с масло... ужасно е. Въпреки че, предишния собственик ме уверяваше, че гарнитурите са скоро сменяни си оливаше юнашки. Дразнише ме, взех две нови гарнитури на Еоринг, почистихме хубаво капаците, намазахме много тъничко с черно силиконче, всичко се получи много добре, затворихме капаците и воала - сега тече още повече... Ако не още повече, то като преди... Левия капак като че ли тече доста по-малко от преди, но десния започна да тече повече от преди! Та какво да я правя... може ли постоянно да и доливам масло и да пуши като Вартбург... Help...

Редактирано от Иво Диянов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тичкай сега да вземеш нови гарнитури и директно в сервиз. Като не можете да ги смените гарнитурите, защо пипате?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно в сервиз ги сменяхме, уж грамотен. Просто наблюдавах процеса, капаците, може и да са криви, привидно нищо им нямаше, явно ще трябва да се свалят и да се прегледат обстойно, пак в сервиз разбира се... Може и да имат някакви кривинии и да се наложи шлайф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, като сменях моите, слагах силикон само на ъглите, не навсякъде и проблеми нямам. Другият вариант, ако не си сигурен, че тече от капаците, отзад зад двата изпускателни вала имаш по една пластмасова тапа. Тези тапи от времето и жегата се деформират и от там също прокапва масълце, тапите са по 9-10лв едната, черни и кръгли, няма как да ги сбъркаш. Може да прокапва и от гарнитурите на обтегачите, на веригите.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, благодаря за помощта и извинявай за лайшките въпроси. Мисля си, че тече от гарнитурите. Отнякъде капе от вътрешния(задния) край на капаците откъм купето по колекторите. Тези тапи, ако са отзад, от тях може ли да ми олива по колекторите под капаците? И за да се сменят тези тапи, трябва ли дя се свалят капаците и пак нови гарнитури? Маслото се слива точно отзад под двато вътрешни цилиндъра от двете страни. Според мен от там няма от къде да дойде, освен от самите капаци на клапаните, но не съм сигурен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно там са тапите и са над колекторите. Тапите са на главата, не се свалят капаците за смяна, но е малко куцо, защото мястото е гадно и тясно. Виждат се отгоре, вдигни капака и погледни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз реших генерално проблема - даунсайзинг(1.8Т), гледам напред и взимам пример от големите марки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, оказа се, че има теч отзад от тези тапи на изпускателните разпределителни валове. Искам да попитам как се водят като резервна част, защото по каталозите, нищо не излиза. Също как се развиват и сваля ли се нещо допълнително за да бъдат премахнати или само те? По каталозите гледам, че има само някакви О пръстени. Данеби на самите тапи да има някакви О пръстени и да са на резба и да се сменят само О пръстените или и цялата тапа се сменя? Че гледам имат някакви засечки отзад, предполагам за развиване или...

 

Също така на дясната глава има едно капаче с две винтчета, което е над самата капачка. От ляво няма такова, то какво е, има ли някакво оплътнение, защото също е омаслено, над капачката? Ето и снимка:

http://prikachi.com/images.php?images/885/7611885G.jpg

Редактирано от Иво Диянов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казва ти се, че са пластмасови тапи, ти говориш за О-пръстени. Ами хайде смени ги тези О-пръстени да видим какво ще стане.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега вече разбрах, че са тапи, просто в каталозите, не можем да ги намерим като резервна част. Затова попитах данеби да знаете как се водят. Излизат само някакви О пръстени, затова попитах. Разбрах, че са на резба и просто се развиват и завиват (с някакъв ключ предполагам). Също исках да разбера и за това на дясната глава с болтчетата над тапата от снимката, какво е и какво го оплътнява, че тече и от там, но както и да е. Като я закарам в сервиза ще видим какво що... Благодаря и извинявайте за притеснението и глупавите въпроси. Лека вечер. Бъдете здрави.

Редактирано от Иво Диянов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата за капака на клапаните е гумирана и НЕ се маже с никакъв силикон. Проверява се само повърхността на капака и тази на главата за отсъствие на кривини и побитостти. Купи си оригинална гарнитура от VW - ще ти излезе по евтино от снимките на филма в който си се вкарал.Пропуснах- болтовете /гайките  на капака се стягат с усилие 1 кгс/м

Редактирано от IvailoSK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

А в този ред на мисли какви гарнитури салагате на капака? Разликата на Виктор Рейнц и оригиналната е почти 5мм на триъгълната тапа, китаецът не е мерил правилно, оригинална ли да поръчвам?

Редактирано от vilik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Рейнц не разчитай аз го правих това упражнение няколко пъти и все си течеше. Някой преди мен е стягал хамалската и са кривнали капаците поне според мен, аз си реших проблема със силикон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

В БГ дали се продава това чудо:

 

qkcmk0B.png

http://www.blauparts.com/proddetail.asp?prod=GH29000

 

Camshaft Chain Tensioner Tool или с други думи инструмент, с които да блокираш обтегака на веригата и да можеш да му смениш гарнитурата без да разглобяваш отпред.

 

Ето и видео:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези от ибей се чупят като солети. Пластмасовата част, която натиска горния банан, за да се прибере направо се взривява. Има шанс да се отчупи готино и да може да се ъпгрейдне после с лепило и рапидка, но все пак трябва да се има предвид, че са крехки. Имам две такива "поправени" с някакво лепило на Вюрт и рапидка, след строшаването са ползвани вече 7-8 пъти без проблеми, но се строшиха на първото навиване. За сметка на това пък оригиналните, които имам са здрави и стават за многократна употреба без да има драми.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...