Иво Диянов Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 (Редактирано) Здравейте колеги, отскоро имам S4 B5 2.7T и бера супер големи ядове с гумените гарнитури на капаците на клапаните :@ .Като я взех оливаше по колекторите и пушеше много гадно, също пълнеше и някои свещи с масло... ужасно е. Въпреки че, предишния собственик ме уверяваше, че гарнитурите са скоро сменяни си оливаше юнашки. Дразнише ме, взех две нови гарнитури на Еоринг, почистихме хубаво капаците, намазахме много тъничко с черно силиконче, всичко се получи много добре, затворихме капаците и воала - сега тече още повече... Ако не още повече, то като преди... Левия капак като че ли тече доста по-малко от преди, но десния започна да тече повече от преди! Та какво да я правя... може ли постоянно да и доливам масло и да пуши като Вартбург... Help... Редактирано 17 Септември 2014 от Иво Диянов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Тичкай сега да вземеш нови гарнитури и директно в сервиз. Като не можете да ги смените гарнитурите, защо пипате? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Ако са криви капаците не знам силикона дали ще помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво Диянов Публикувано 17 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Точно в сервиз ги сменяхме, уж грамотен. Просто наблюдавах процеса, капаците, може и да са криви, привидно нищо им нямаше, явно ще трябва да се свалят и да се прегледат обстойно, пак в сервиз разбира се... Може и да имат някакви кривинии и да се наложи шлайф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 (Редактирано) Аз, като сменях моите, слагах силикон само на ъглите, не навсякъде и проблеми нямам. Другият вариант, ако не си сигурен, че тече от капаците, отзад зад двата изпускателни вала имаш по една пластмасова тапа. Тези тапи от времето и жегата се деформират и от там също прокапва масълце, тапите са по 9-10лв едната, черни и кръгли, няма как да ги сбъркаш. Може да прокапва и от гарнитурите на обтегачите, на веригите. Редактирано 17 Септември 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво Диянов Публикувано 17 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Здравей колега, благодаря за помощта и извинявай за лайшките въпроси. Мисля си, че тече от гарнитурите. Отнякъде капе от вътрешния(задния) край на капаците откъм купето по колекторите. Тези тапи, ако са отзад, от тях може ли да ми олива по колекторите под капаците? И за да се сменят тези тапи, трябва ли дя се свалят капаците и пак нови гарнитури? Маслото се слива точно отзад под двато вътрешни цилиндъра от двете страни. Според мен от там няма от къде да дойде, освен от самите капаци на клапаните, но не съм сигурен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Точно там са тапите и са над колекторите. Тапите са на главата, не се свалят капаците за смяна, но е малко куцо, защото мястото е гадно и тясно. Виждат се отгоре, вдигни капака и погледни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brat mu Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Ghost-а има висшУ специалност 2.7т ! Само неговата не иска да я направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 Аз реших генерално проблема - даунсайзинг(1.8Т), гледам напред и взимам пример от големите марки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво Диянов Публикувано 17 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 (Редактирано) Здравейте, оказа се, че има теч отзад от тези тапи на изпускателните разпределителни валове. Искам да попитам как се водят като резервна част, защото по каталозите, нищо не излиза. Също как се развиват и сваля ли се нещо допълнително за да бъдат премахнати или само те? По каталозите гледам, че има само някакви О пръстени. Данеби на самите тапи да има някакви О пръстени и да са на резба и да се сменят само О пръстените или и цялата тапа се сменя? Че гледам имат някакви засечки отзад, предполагам за развиване или... Също така на дясната глава има едно капаче с две винтчета, което е над самата капачка. От ляво няма такова, то какво е, има ли някакво оплътнение, защото също е омаслено, над капачката? Ето и снимка:http://prikachi.com/images.php?images/885/7611885G.jpg Редактирано 17 Септември 2014 от Иво Диянов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 (Редактирано) Казва ти се, че са пластмасови тапи, ти говориш за О-пръстени. Ами хайде смени ги тези О-пръстени да видим какво ще стане. Редактирано 17 Септември 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иво Диянов Публикувано 17 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 (Редактирано) Сега вече разбрах, че са тапи, просто в каталозите, не можем да ги намерим като резервна част. Затова попитах данеби да знаете как се водят. Излизат само някакви О пръстени, затова попитах. Разбрах, че са на резба и просто се развиват и завиват (с някакъв ключ предполагам). Също исках да разбера и за това на дясната глава с болтчетата над тапата от снимката, какво е и какво го оплътнява, че тече и от там, но както и да е. Като я закарам в сервиза ще видим какво що... Благодаря и извинявайте за притеснението и глупавите въпроси. Лека вечер. Бъдете здрави. Редактирано 17 Септември 2014 от Иво Диянов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чудомир Публикувано 17 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2014 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=162750#entry2307879 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvailoSK Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 (Редактирано) Гарнитурата за капака на клапаните е гумирана и НЕ се маже с никакъв силикон. Проверява се само повърхността на капака и тази на главата за отсъствие на кривини и побитостти. Купи си оригинална гарнитура от VW - ще ти излезе по евтино от снимките на филма в който си се вкарал.Пропуснах- болтовете /гайките на капака се стягат с усилие 1 кгс/м Редактирано 21 Септември 2014 от IvailoSK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 14 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 (Редактирано) А в този ред на мисли какви гарнитури салагате на капака? Разликата на Виктор Рейнц и оригиналната е почти 5мм на триъгълната тапа, китаецът не е мерил правилно, оригинална ли да поръчвам? Редактирано 14 Юни 2015 от vilik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 14 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 Аз съм вземал Рейнц, ама още не съм ги сменил, чакам мастера. Като го направим ще пиша резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valios4 Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 На Рейнц не разчитай аз го правих това упражнение няколко пъти и все си течеше. Някой преди мен е стягал хамалската и са кривнали капаците поне според мен, аз си реших проблема със силикон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Ако нямам кривини и монтажа се направи качествено предполагам няма да има драми 30-40к км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Препоръчвам ви да си смените и гарнитурите + гумения полукръг под обтегача на веригата! Много често тече от там и трудно се хваща! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Хубави инструкции за гарнитурата:http://www.audiworld.com/tech/eng52.shtml Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlson Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Да ползвам темата на колегата-на 2.6 АВС има ли такива тапи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 В БГ дали се продава това чудо: http://www.blauparts.com/proddetail.asp?prod=GH29000 Camshaft Chain Tensioner Tool или с други думи инструмент, с които да блокираш обтегака на веригата и да можеш да му смениш гарнитурата без да разглобяваш отпред. Ето и видео: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 В България не съм срещал такива, от ebay взимай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Натам отиват нещата - ebay, пък после ако му потрябва на някого, ще мога да го заема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 (Редактирано) Тези от ибей се чупят като солети. Пластмасовата част, която натиска горния банан, за да се прибере направо се взривява. Има шанс да се отчупи готино и да може да се ъпгрейдне после с лепило и рапидка, но все пак трябва да се има предвид, че са крехки. Имам две такива "поправени" с някакво лепило на Вюрт и рапидка, след строшаването са ползвани вече 7-8 пъти без проблеми, но се строшиха на първото навиване. За сметка на това пък оригиналните, които имам са здрави и стават за многократна употреба без да има драми. Редактирано 22 Декември 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване