Donvankata Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 Здравейте колеги , водния радиатор е на половина топъл (в горната част) а долната студена ,ако не е запушен възможно ли е да е термостата заминал и какви са все възможните признаци на съсипан термостат ? Като загрее колата държи от 95 до 100 градуса и също така ел. перката не се вкл. като достигне 95 градуса датчика на радиатора е здрав Парното е супер слабо Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittentтова е грешката която излиза на диагностика за коя част се отнаса грешката и да кажа че клапите на парно са тествани , охладителната с-ма е обезвъздушена правена и е промивка на радиаторчето на парното също е промивано а парно НЕМА като хората възможно ли е от тоя термостат да е целата работа ?1.6 ADP . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2014 DIY: HVAC In-dash motor cycling & whirring noises Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroslav.it Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Ако долната част на радиатора ти е студена няма как да се включи перката (датчика мери там).Не може да е термостат,защото ако работи или не работи, съответно ще грее или не грее целия радиатор,а не половината. Запушен ти е радиатора. Вземи си 20 пакетчета лимонтузо,изсипи ги във казанчето за водата и я остави да работи. После пиши за резултата. И не си взимай никакви течности за отпушване които продават,че по-лошо става после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Диагнозата е ясна, запушен радиатор! Ако питаш мен по-добре свали радиатора за да не замине някое водно съединение все пак не са направени да издържат на разни химии.. и пробвай с някой препарат за отпушване, направи няколко пъти промивка и после пиши да кажеш резултата и как точно си направил, ще е полезно и за в бъдеще ако някой има подобен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 11 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2014 мерси за отговорите парното го оправих, управлението на климатроника беше забило и лентовото му кабелче се беше разпоило И след смяната на радиаторчето разбира се парното тръгна , но от старото радиаторче колко ръжда изтече .... а преди тва е отпушвано с маркуч с течашта силно вода , но файда немаше . А ел. перката върти принудително, направил съм мост от кабелите за датчика на радиатора за да охлажда , че се криви фланеца отзад на главата с 2 та датчика и тече за 5 месеца 4 фланеца са отишли . Преди време съм сипвал в казанчето добавка за отпушване и нищо ... това с лимонената к-на - трябва ли после да източи от системата или може да си остане там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 12 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2014 Ами какво стана с големия радиатор,ако не си го сменил то двигателя пак ще грее,то затова ти криви и тройниците.С принудително включване на перката малко облекчаваш,но проблема си остава,ако я напънеш някъде ще япрегрееш.Вископерката работи ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване