Jump to content

Фарове и стопове фейслифт -> преди фейслифт


ares777

Recommended Posts

Здравейте,

 

от сравнително скоро съм собственик на А3 1.8Т 2008 година (края). 

Нужна ми е Вашата помощ относно задни и предни светлини(фарове , стопове). 

Идеята ми е дали лесно ала "ала плъг енд плей" мога да сложа предни и задни светлинни от а3 2011 година( харесват ми лед стоповете и предните лед светлини).

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

...


Колега относно стоповете нещата са лесни ,нови стопове и преходни букси които се продават, а за фаровете е много сложно за да сложиш феислифтови трябва да смениш капак,калници,броня,халогени ,решетки,аз направих тези процедури и резултата е страхотен.

 

Редактирано от Moonland
Цитиране на предходно мнение.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е с кола от края на 2008, което значи, че трябва да е фейслифтова и няма никакъв проблем (извън електро/контрол) да сложи фейслифтови xenon фарове вместо фейслифтовите си халогенки. ТУК въпросът вече е задаван и се виждат 2-та вида фейслифтови фарове.

 

Не разбирам обаче с какви стопове е колата ако не с LED стоповете!? 

 

ares777 - нещо не се връзва, колата ти фейслифтова ли е!? Да нямаш предвид края на 2007-ма?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам сега рамата , декодера ми казва , модел 2007 година. На талон пише 08.2008 произведена. Странна Българска работа :)

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На талона никога не пише кога е произведена, а кога е регистрирана за първи път! И въпреки това, това просто не е възможно! Ако е модел 2007 значи е произведена между Юни 2006-та и Юни 2007-ма! Няма как да е регистрирана за първи път едва година и половина - две по-късно освен ако не е била някаква изложбена кола събирала прах много дълго време на някое летище или в някой магазин :)

 

Т.е. да разбираме, че не е фейслифтова? 

В такъв случай важи написаното от колегата по-горе:

  • стопове - без особен проблем, общо взето Plug&Play (трябват само преходни букси). 
  • фейслифтови фарове - много, много, много разправия и смяна на почти цялата предница на колата. Различни са по форма, сменят се калници, преден капак, броня и какво ли още не.
Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 2004г, с фейслифт стопове и са plug&play, нямам преходници.хммм

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и 2-те са хеч ;). При нас с 3-вратките е друго, а и ние нямаме лед стопове за съжаление. Аз лично не виждам смисъл да слагам фейслифтови стопове на 3-вратката.

 

На iko колата мога да потвърдя, че е станала много добре, но там фаровете даже не са от А3 фейслифт ами от A4 B8 :).

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз освен бялата светлина за заден ход, която е по-тънка и извита нагоре в единия край други разлики не виждам а стоповете са си скъпички. При спортбек-а много добре седят LED стоповете и разликата спрямо по-старите е оргомна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самите материали и кристалността на детайлите в самия стоп е огромна при 3-вратката. Винаги може да се добавят и лед за мигачи и т.н. Заслужава си и то много.

 

За фаровете - сменя се предницата буквално - дори май четох че се сменя и радиатора за охлаждането... защото се сменя рамката която го държи (очиларка й викат някои) преден капак (жило и ключалка + амортисьор), калници, добавки под фаровете за рамката, които се захващат... и т.н.

Редактирано от qnkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и страничните огледала дори, защото фейслифт калниците нямат мигачи  :dead:

Това е ако се прави като хората. Иначе е ясно, че всичко може да бъде побългарено - рязане на калници, рязане на капак, тук клъцнеш, там лепнеш, после замажеш, плювнеш отгоре и имаш фейслифтоподобно изчадие ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Франкенщайн! Но дори по този начин не става, защото има линия на капака от двете страни, която се следва от бронята и просто ще стане касапница.

Редактирано от qnkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това са фейслифтовите стопове на Sportback и не е проблем да се сложат.

Иначе очеивидно не си с фейслифтова кола, нещо датата по талон е мистериозна само. 

Спрямо данните, които си посочил, колата ти е производство между Януари и Юни 2007-ма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както по-горе казах "странна Българска работа" .... :) мошенгии всякакви.

 

Сега остава да си намеря стопове.

 

Какви букси и преходници ще ми трябват или не ?

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че има какъвто и да било български елемент, колата вероятно е внесена отвън. Ако наистина е с дата по талон от 2008-ма остава наистина да е лежала дълго време някъде като нова...

 

Да, трябват ти преходници. Могат да се намерят на доста места в интернет. Изглеждат така:

 

41JIEj6HQ5L.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 2004г, с фейслифт стопове и са plug&play, нямам преходници.хммм

Може ли реални снимки да видя как стоят на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как седят. Само да вметна, фейс стоповете са 2 варианта. Едните са леко опушени, другия кристални. На мен ми счупиха десния и от сервиза ми взеха кристален ( да утре отивам да си поговорим за стопа). Тоест - левия е опушен, десния кристален, разликата се вижда най-ясно на последната снимка

Редактирано от TeRRaNoiD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...