robobug Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 Искаш да кажеш, че предните са големи, а задните малки при по-мощните Б5-ци?Като се вземе предвид, че задния мост на Б5 е от Б4, може и да е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 По скоро според мен по-големите лагери са свързани не с мощността ,а с по-голямата маса (изключение прави AJL). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 Филма с лагерите съм го гледал и аз няколко пъти ... Колата е А4 1,8ТQЗаден десен го сменях 6 пъти подред, в един момент ми писна и смених и шенкела.Изводите до които стигнах ( за съжаление по трудния път) - Почити всички лагери, които се продават на пазара НЯМАТ почити никаква грес вътре - от 3 отворени двата бяха само пръснати със смазка, единия си беше направо сух.Друг важен момент: Купувайте лагери от магазини или фирми, които се занимава основно с внос и продажби на лагери - каналите, които използват за доставки са различни от тези, които използват фирмите за авточасти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 Почти всички лагери, които се продават на пазара НЯМАТ почити никаква грес вътре - от 3 отворени двата бяха само пръснати със смазка, единия си беше направо сух.Да,така е. И аз съм го забелязал. Преди да ги поставя,разтварях леко вътрешните черупки и поставях грес кастрол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 фирми, които се занимава основно с внос и продажби на лагери - каналите, които използват за доставки са различни от тези, които използват фирмите за авточасти.Конкретно за СКФ и ФАГ не съм сигурен, че е така ... от поне 5 години....всъщност откакто всичко стана китайско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 Конкретно за СКФ и ФАГ не съм сигурен, че е така ... от поне 5 години....всъщност откакто всичко стана китайско ."Не си сигурен, че е така" е доста по различно от "сигурен съм , че НЕ Е така" ... Имам случай при който лагер SKF "издържа" едва 27000км , и друг, където лагер FAG, който устиска само 18000 ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 Колко километра би трябвало да издържат едни лагери.Километража на колата ми показваше около 200 000 км,когато ги смених за първи път.Запознати ми казаха,че са били оригиналните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 Имам случай при който лагер SKF "издържа" едва 27000км , и друг, където лагер FAG, който устиска само 18000 ... Откъде са купувани? Аз разлика между лагери от Техко и СКФ-България не намирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване