Fotaje Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 Здравейте колеги, снощи прибирайки се от приятели с парно на 3,къси,музика и непрестанно работеща перка на вентилатора (едноскоростен) и чистачки усетих как ги губя, започнаха все по-слабо да се движат, падът беше недостатъчен. След по-малко от 10 секунди светна лампата само на маслото и колата угасна. Запалих на скорост, побръмчах 1 мин, опитах да пусна габаритите и веднага угаснах. Откачих акумулатора и се прибрах вкъщи. На ранни зори го закачих и замерих с мултицета ( показваше 11,9V) . Предишния ден се прецака датчика за температура на охлаждащата течност и перката работеше нон-стоп. Започнах да чета какво може да е предизвикало проблема, стигна се до реле-регулатора на напрежението и четките на колектора. Закупих си нови, сложих ги на алтернатора, запалих ... 11,5V и на двете места ( и на генератора и на акумулатора ). Смених и алтернатора ( втора ръка Bosch ) на 90А, със солидната подкрепа на един приятел. Закачихме новия алтернатор, новият реле-регулатор. Запалих ... 11,5; 11,45 и падаше. В момента зареждам акумулатора, но алтернативите от към то алтернатор се изчерпаха. Интересен факт е , че снощи като угаснах светна само лампата на маслото. Ако някой по-опитен се е сблъсквал с подобен проблем, сега е момента да помогне 1.8S RU Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 Лампата на акумолатора свети ли докато си на контакт?Алтернаторът получава възбуждане от нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fotaje Публикувано 17 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 Не свети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 За начало извади тънкия кабел / за възбуждане на алтернатора / от клемата и го допри на маса при включен контакт.Лампата трябва да светне.Ако това не се случи търси проблема нататък по веригата.Провери и лампата да не би да е изгоряла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fotaje Публикувано 17 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 (Редактирано) (y)Ако не е изгоряла, къде да търся проблема ? Редактирано 17 Октомври 2014 от Fotaje Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 Външно трасе,контактен ключ евентуално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fotaje Публикувано 21 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 (Редактирано) Прекарах възбуждането през маса и се оказа, че лампата не е изгоряла. Сега накъде да ориентирам търсенето на проблема ? Забравих да спомена, че когато махна възбуждането от масата и го върна на алтернатора, подавам контакт и започва да писка нещо много наподобяващо зуумера при забравени светлини. Редактирано 21 Октомври 2014 от Fotaje Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 21 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Проблема ти вероятно е в алтернатора. Занеси го на някой майстор. Там има три групи диоди. Вероятно има проблем с някоя от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fotaje Публикувано 21 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Смених старият алтернатор (както съм написал в темата). И двата ли да са с проблемни диодни групи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 21 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 (Редактирано) При мен така пищи зумера, когато съм махнал реле-регулатора от алтернатора. Пробвай с ново реле. Редактирано 21 Октомври 2014 от acpa4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 21 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Е ако идва + на възбуждането няма как да не зарежда при друго изправно. Най-често четките не контактуват защото са заминали. Може мултицета да е фалшив примерно. Или да липсва добра маса между алтернатор / двигател / шаси на колата. Може регулатора да е дефектен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fotaje Публикувано 21 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 (Редактирано) Колега, мултицата не е фалшив. UNI-T е. Реално погледнато наистина и аз не си го обяснявам. Реле-регулатора съм подменил( който върви с четките), алтернатора подмених, крушката свети на маса(както ме посъветвахте), просто не остана ... Единственият възможен за мен вариант като е някоя от диодните групи да не изправя като хората и да е заминала... Мисля да опитам да взема маса за алтернатора от друга точки и да видя дали ще започне да зарежда. Редактирано 21 Октомври 2014 от Fotaje Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 23 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2014 Ако кабела за възбуждане е на мястото си и лампата на таблото не свети, проблема е в алтернатора. В такъв случай ако повишиш оборотите на мотора алтернатора се самовъзбужда и трябва да започне да зарежда, това ако всичко остало по него е наред. Най често този проблем се проявява ако не се отвие гайта на шпилката за кабела на възбуждащата намотка, шпилката превърта и вътре се къса едно кабелче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fotaje Публикувано 24 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Вярно е това, което казваш колега, Въпроса е как се оправя скъсаната жичка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване