silverhawk485 Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 Колеги искам да попитам, колата е Ауди 80 Б4 1.6 АДА и миналата вечер ми гръмна маркуча и изтече целия антифриз , оправиха го и тази вечер като се прибирах от работа пак същата работа само че този път от капачката на разширителния съд. Колата си работи нормални включва перка, но кат загрее надува системата, кажете от какво може да е , Благодаря .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 17 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2014 Гарнитура на главата или по-лошото-пукната глава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 18 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2014 Много важно е да кажеш на каква температура по табло ти включват перките, изобщо каква темп. поддържа колата в града. Макар че този уред може много да греши, все пак е нещо. За да изхвърли течност от разширителния съд, това е сериозно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 18 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2014 Гарнитура на главата или по-лошото-пукната глава.А може и да е водна помпа,може и термостат.Случвало се е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silverhawk485 Публикувано 18 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2014 Перките включват съответно на 93-94 и на 97-98 по табло, и аз се съмнявам от водната помпа, защото поедно време леко виеше, но пък ако беше термостат според мен до разширителния съд нямаше да стигне горещата вода , благодаря ви за отговорите, когато се изясни проблема ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 18 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2014 Гарнитура на главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 18 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2014 Това са двете скорости на перките, така ли? При сегашните температури не е нормално да включва втората скорост. Водната помпа ако вие, е заминал лагера, но тя пак трябва да си работи. Ако перката и е пластмасова и се е разпаднала, тогава нямаш помпа, но няма да вие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silverhawk485 Публикувано 18 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2014 Да, 2 скорости са, колко вярно показват това си е друг въпрос но никога не се е качвала стрелката повече от 99-100 градуса дори и лятото, но да спомена и нещо друго сега се сетих, че преди да станат тези проблеми, след като прибера колата след гасенето и, след 2 3 минути включваше перката за 5 минути , но забелчзах, че тези дни преди да хвърли водата след като я загася не включваше перка.... благодаря още веднъж за отговорите , ще гледам при първа възможност да разреша проблемаТова са двете скорости на перките, така ли? При сегашните температури не е нормално да включва втората скорост. Водната помпа ако вие, е заминал лагера, но тя пак трябва да си работи. Ако перката и е пластмасова и се е разпаднала, тогава нямаш помпа, но няма да вие.Да, по принцип казах на колко влкючват , сега скоро не е включила втората колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 18 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2014 Това на паркинга след като излезеш е друго, включва се от друг датчик. Сега вече е хладно и не трябва да се включва, като оставиш колата. Просто е съвпадение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silverhawk485 Публикувано 18 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2014 (Редактирано) Да, може Цитиране на предходен пост! Редактирано 18 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
youtube Публикувано 19 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2014 Ми колега виж си водната помпа дали изобщо върти водата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silverhawk485 Публикувано 20 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2014 (Редактирано) Тези дни ще си проличи, усъмнихме се от термостата, по принцип на 87 градуса трябва да отвори кръга, но това сега става към 93- 94 градуса, маи отваря късно... Цитиране на предходен пост! Редактирано 21 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 21 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Сигурен ли си, че капачката на разширителния съд е читава? Ако имаш възможност да вземеш друга за проба може и да си спестиш главоболия или поне мисли за гарнитури, глави, помпи и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 21 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 Ако имаш газово виж дали надува на бензинSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 21 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2014 (Редактирано) Тези дни ще си проличи, усъмнихме се от термостата, по принцип на 87 градуса трябва да отвори кръга, но това сега става към 93- 94 градуса, маи отваря късно...Цитиране на предходен пост! Сигурен ли си, че капачката на разширителния съд е читава? Ако имаш възможност да вземеш друга за проба може и да си спестиш главоболия или поне мисли за гарнитури, глави, помпи и т.н.Водата би трябвало да не завира поне до 70-80 градуса дори при свалена капачка. Термостата се проверява като запалиш колата студена и я оставиш да загрява. След 60 градуса трябва да започне да загрява радиатора. Ако той е студен и при 70 - 80 градуса значи е термостат. Редактирано 21 Октомври 2014 от НаскоТ4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silverhawk485 Публикувано 24 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Проблема е решен колеги, благодаря ви за съветите, бил е термостата, вече е сменен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 11 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2014 поне имаме отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване