yavkatapk Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Здравейте, колеги днес след 1 ч каране и пуснато парно на макс на HI дигнах капака и забеляза маркучите да са целите в скреж това нормално ли защото до сега не съм обръщал внимание дали заскрежават така. Ето направих и малко снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianely Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 ЕCON беше ли включен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 (Редактирано) Здравей колега, Климатичната система на Аудито има 3 режима на работа когато е сложена да топли: Да се загрява само от радиатора на двигателя. При този режим компресора не е включен и цялата топлина идва от радиатора на двигателя. Системата влиза в този режим когато двигателя е добре загрят и температурата в купето е достигнала желаната. Да се загрява чрез компресиране на фреон – демек да работи като климатик включен на топлина. Системата влиза в този режим когато двигателя е студен, а температурата в купето не е достигнала желаната. Режим 1 + Режим 2. Това става когато двигателя вече е загрял, но желаната температура в купето още не е достиганата, или пък е сложена на макс. Когато компресора работи, изходния фреон е по-студен от външния въздух, също както климатика с който се топлиш през зимата. Затова може да се получи скреж по мъркучите. Редактирано 24 Октомври 2014 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Колегата CVT хубаво го е обяснил, но в крайна сметка как е най-добре зимно време да се настрои климатика? С включен - econ (демек да свети) или изключено (демек компресора да работи)? Нещо не ми е ясно, кога по-бързо ще се стопли купето? Днес външната температура беше 5 градуса и пробвах с включено и изключено econ - нямаше ефект - започва да си духа топло със загряването на двигателя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Ауто! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Ами то и от две страни си е на ауто 25 градуса, но econ може да е on или off. Аз ли нещо не питам както трябва, незнам? До колкото знам ауто-то е само за автоматично регулиране на степента на вентилатора, но това дали да се ползва компресора или не, се управлява ръчно от бутона econ, не е ли така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 (Редактирано) С 'екон' вкл.-забраняваш или изкл.- разрешаваш на компресора да работи.В режим ауто управлението следи сензорите в купето и настойва положение на клапи и скорост на вентилатор.Колега CVT,без да искам да те обидя, да не се обърка с домашен климатик, при който в режим отопление се обръща цикъла.При колите такива екстри няма.Топлото идва само от температурата на двигателя.Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Редактирано 24 Октомври 2014 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 (Редактирано) Това с econ ми е ясно. Работа е там, че климатроника тръгва с натискането на кое да е копче и се получава малко разминаване. Ако се пуска с бутона off, или + или -, климатроника помни последното положение на бутона econ и така се стартира. Но ако се стартира с бутона auto, тогава явно се стартира според негов си начин и е нужно допълнително да си барнеш бутоните за темперауратура както желаеш (или колкото си е от последния път) - колегата tonko 2.0T може би точно това ауто! има в предвид 3 мнения по-горе! Нека някой да обясни най-точно как бачка тоя климатроник и в каква последователност трябва да се включва и най вече с кой бутон! Редактирано 24 Октомври 2014 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 (Редактирано) Когато натиснеш ауто компресора се вкл., като натиснеш обдухване на стъклата пак се включва, независимо дали си светнал екон.Когато се включи компресора екон изгасва.При ръчен режим, няма как да се пусне сам, освен ако ти не му кажеш или не пуснеш обдухване на стъклата.Ако клим. Е изключен и цъкнеш Ауто, той си помни зададената темп., включва се като съответно пуска и компресора.С офф не съм пробвал да го пускам.Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Редактирано 25 Октомври 2014 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavkatapk Публикувано 25 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 ЕCON беше ли включен? Не не беше включен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 (Редактирано) ......Климатичната система на Аудито има 3 режима на работа когато е сложена да топли:.....2.Да се загрява чрез компресиране на фреон – демек да работи като климатик включен на топлина. Системата влиза в този режим когато двигателя е студен, а температурата в купето не е достигнала желаната. .... Както е казал и колегата по-горе - няма такъв режим. Когато си на режим AUTO климатика сам управлява от кои клапи да духа, скоростта на вентилатора И кога и дали да вкючи компресора. Включва го и зимата, но не за да топли, а за да изсушава въздуха. Когато ECON е вкючен(свети) тогава компресора не се вкючва, забранил си на климатика да вкючва компресора. Климатика управлява само клапите и силата на вентилатора. Когато температурата навън е под 4 градуса(не съм сигурен дали точно толкова бяха) компресора не се вкючва независимо от положението на ECON. При теб най-вероятно е работил компресора и затова се е образувал скреж... П.П. При дизеловите автомобили има електрически нагревател, който сработва през зимата при външна температура под 0 градуса(пак не съм сигурен за градусите) И изкючен(не светещ) ECON. Редактирано 25 Октомври 2014 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Здравейте, колеги днес след 1 ч каране и пуснато парно на макс на HI дигнах капака и забеляза маркучите да са целите в скреж това нормално ли защото до сега не съм обръщал внимание дали заскрежават така. Ето направих и малко снимки нормално, климата прави скреж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2014 Колеги bobitovn и GLS, Прави сте, в режим на отопление климатичната система не работи като термо помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване