Jump to content

Фарове за мъгла в основните фарове?


veso_nm

Recommended Posts

Здравейте, Имам въпрос относно фаровете на А3 8l  .Самите фарове имат ли светлини за мъгла и ако имат как да ги  пуска понеже в Русе много мъгли има и малко трудно се Шофира а нямам халогени на бронята

Редактирано от veso_nm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма и не може да има такова чудо. Фаровете за мъгла са винаги ниско долу в бронята за да осветяват под мъглата и близо до терена. Ако беше въпрос просто до още една крушка в основните фарове никой нямаше да слага отделни фарове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А4 трисекционият фар "бош" е с къси, дълги и една крушка за мъгла вътре във фара. Пускат се с издърпване на ключа за фаровете към теб.(включваш габарит или къси и дърпаш) Един път светят предни светлини за мъгла, два пъти светят предни и задни за мъгла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На A3/8L/ преди фейслифта има фарове,които са с вградени халогени вътре,т.е. като на ФВ Голф 4.

След фейса са с халогени долу в бронята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма и не може да има такова чудо. Фаровете за мъгла са винаги ниско долу в бронята за да осветяват под мъглата и близо до терена. Ако беше въпрос просто до още една крушка в основните фарове никой нямаше да слага отделни фарове...

 

Ти изобщо виждал ли си фар на 8Л преди фейса? Или как беше - Мистър компетенция по всички (А3) въпроси. :hilezh:

Такива фарове има, колегата да си види неговите. Ако в секцията на дългите е с Х4 крушка и ключа му има две степени на издърпване, значи има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не съм. Това, което обаче се опитах да кажа (но може би не се изразих достатъчно добре за по-плоско мислещите) е, че фарове за мъгла могат да са ефективни и смислени само ниско до земята! Те имат за цел да осветяват маркировката и границите на пътя под мъглата и не са просто магическа крушка сложена където и да било. Дали е случайно, че от фейслифта, а и във всички "читави" коли от последното десетилетие и половина са ниско в бронята? Приносът им към видимостта дори така е едва 5-7%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъглата,ако е гъста и с фарове долу е същия чеп.

Приятел тираджия ми вика:''Мъглата е 2 метра висока,камиона върви,но ако има нещо спряло,като в Румъния,минаваш през него.''

Да не става!

 

Колегата да си провери ключа на фаровете,така е най-ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не съм. Това, което обаче се опитах да кажа (но може би не се изразих достатъчно добре за по-плоско мислещите) е, че фарове за мъгла могат да са ефективни и смислени само ниско до земята! Те имат за цел да осветяват маркировката и границите на пътя под мъглата и не са просто магическа крушка сложена където и да било. Дали е случайно, че от фейслифта, а и във всички "читави" коли от последното десетилетие и половина са ниско в бронята? Приносът им към видимостта дори така е едва 5-7%.

Ами има много коли с фар за мъгла в основния. Засега се сещам за А3, А4 Б5, Голф 4, Пежо 307, Пасат Б5. И пак светят ниско долу.Иначе за маркировката си прав. Осоновната цел е да виждаш я виждаш по-добре, друг е въпроса, че в БГ такава няма. :hilezh: Иначе казват, че най-доброто за мъгла е жълти крушки или ксенон 3000к.

Иначе конкретно този вариант на А3 с вграден фар за мъгла в основния е добър, защото можеш да се ползваш "мъглата" и като "дневни" светлини, а на късите да сложиш едни хубави крушки от типа на Филипс Екстрийм Вижън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ксенона е крайно неподходящ за фарове за мъгла. Цветът трябва да е по-топъл (колкото и неестетично да седи в комбинация с ксенонови фарове), а от относително отскоро прохождат LED решения, които са със по-студен цвят... още са ужасно скъпи, дали наистина вършат работа освен на лъскавата брошура също не е много ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишната кола беше с лупи на фаровете за мъгла. Бях сложил ибейски ксенон 3000к - цветът е точно жълт като на истински фар за мъгла. Светеше много добре, пробвано е многократно. Нищо общо с която и да е халогенна лампа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я и аз да попитам нещо. Какво е необходимо (освен фаровете и разбира се) за кола която е била H1/H7 да стане H4/H7? Доколкото разбрах има реле, което гаси мъглата при пускане на дълги. H4ките също са с букси с 5 крачета, но нещо не мога да се ориентирам по каталога дали кабелния сноп за фар/ мигач се включва някъде  чрез конектор към големия сноп, който влиза в купето или целия кабелен план е една част? Има ли някой колега с ELSA или подобна програма, който може да извади схеми за фаровете за мъгла и най-вече къде какви конектори има?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...