Bilsan Публикувано 24 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Само да ти кажа, че за същата процедура + слагане на чип върнаха 60 лв. даже И къде това колега И този ДПФ ако светне на таблото как може да се почисти освен с каране някой знае ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 С дпф клийнър като препарат, ама според мен дюзите са ти заминали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 На 2- литровите недоразумения дюзите заминават много рядкознаеш мойта кола колко я тормозех и никога проблеми с дюзи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 (Редактирано) И къде това колега И този ДПФ ако светне на таблото как може да се почисти освен с каране някой знае ли?На много места ги правят вече тия машинации, цитираното от мен се отнася за Варна Редактирано 25 Март 2015 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 Вие сте като Крачун и Малчо с Мишо и явно ти е направил реглажа на дюзите добре. Aко ги оставиш хлабави колата почва да харчи повече, което ще рече, че излива нафта в повече от необходимото и се отделя повече сажда, която затлачва DPF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 25 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 Без каране и ходене по сервизи как може да се почисти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 (Редактирано) Без каране и ходене по сервизи как може да се почисти?Никак или намясто се пуска регенерация с подходящия софт около 40 мин. трае процедурата. Редактирано 25 Март 2015 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 25 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 petio_venkov това ме интересуваше..днеска бях на сервиз и ми запуснаха регенерацията, но ми казаха да карам 15мин на 4 или 5 предавка и ще се изчистил и направих това, което казаха, след което лампата изгасна и ми казаха след като се върнах след 30 мин при тях и би трябвало да е готово...Интересува ме на място как става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 (Редактирано) Щом веднъж е светнала, след кратко пак ще светне. Аз така си късах нервите три месеца, но в Софето няма как да не се запуши и с тези горива.Исках всичко да е сток, ама нейси...Последва махане и ЧИПс и вече половин год. И 15х.км. няма драми. Дюзите за сега са ОК, ако не ми ги сменят докато боядисват колата...Не се запушва само от кофти дюзи, а от лошо гориво и работа на място по задръствания! Редактирано 25 Март 2015 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 (Редактирано) petio_venkovтова ме интересуваше..днеска бях на сервиз и ми запуснаха регенерацията, но ми казаха да карам 15мин на 4 или 5 предавка и ще се изчистил и направих това, което казаха, след което лампата изгасна и ми казаха след като се върнах след 30 мин при тях и би трябвало да е готово...Интересува ме на място как става?Момент...не са ти пуснали регенерация, а са ти казали да караш 15-20 мин. с около 2000 оборота намясто регенерация се пуска с по-нова версия на VCDS, или VAS трае около 40 мин., колата вдига около 1600 оборота и пуши отзад като за световно.А и Никито е прав, че ако газиш из Софето (или Пловдив...май оттам беше), бял ден няма да видиш (тоест, пак ще ти светне най-вероятно лампата). Варианти:1. Сипваш хубаво гориво (доколкото е вероятно да има такова ) - поне не я пълни от измислени евтини бензиностанции. Ако я караш само в град и по задръствания, изкарваш я на разходка всеки уикенд, като гледаш да си на ръчни скорости (примерно 5-та) с над 2000 оборота и около 20-30 мин. Сам ще забележиш облаците отзад, които ще се извиват след като вдигне достатъчно висока температура в ДПФ-а. Спрат ли облаците - регенерацията е готова;2. Ако не стане план А, търсиш чичо Стефан, избушвате ДПФ-а и катализатора и ти слага чип (по желание, разбира се). Редактирано 25 Март 2015 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 На място не може на ПД Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 25 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 И аз знам, че на място не става на 2.0 мотора ПД Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 А аз пък ви съветвам да си проверите манифолдите как са с VSDS, ако ви светва често ДПФ "ламбада"Ако сте на 200 + и не са сменяни значи е време Има ремонтни комплекти само вихрови клапи + лостчетата към тях - писал съм по въпроса, а пък в тубата има видеота как изглежда и как се прави и който му идва отръки може да се справи сам.Горното не отменя екскурзиите за регенерация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 И аз съм сменял тия лостчета на 10 коли и помага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 лостчета само мисля не е достатъчно, трябва и вихровите клапи също, защото там става кашата и няма как да го видиш отвън.инак лостчето горе долу се вижда като му се разхлаби връзката, а новите наистина са направени по-интелигентно в тая колянова връзка от оригиналните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 От сменените лостчета на тия 10-тина коли не съм видял нито една да има проблем със самите вихрови клапи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) На VSDS дюзите ми бяха горе-долу на тези показатели -0,63, -0,54, 1,07, 0,13Това са ГОРЕ-ДОЛУ стойности, които съм запомнил. Редактирано 31 Март 2015 от Bilsan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Малей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 1 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 (Редактирано) Какво ще рече това? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 3 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Ми не са ти хубави, ама не знам как си ги мерил кога си ги мерил на топла ли студена кола ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Ако колата е хубава и на студено и на топло ще дава еднакви стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TsvetanovTs Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Колеги, имам ядове с моят филтър (както всеки друг) много често ми излиза алармата за филтъра и когато попадна в задръстване и не успея веднага да отида на магистралата и влиза в сервизен режим. последния месец два пъти се случва ... Колата се кара във Франкфурт последните две години. Два пъти ходя в сервиз да ми премахнат алармата защото влезе ли в сервизен режим с каране не може да се премахне алармата! Казват че са почистили на место филтъра и катализатора ... но точно седмица след това и пак ми излиза алармата за първа степен на замърсяване... за момента я оправих с каране на 4 предавка с 2500 оборота. Намерих в нета че някакви предлагат сваляне на филтъра и основно почистване ( незнам как точно го правят ) но не мога да приценя дали има смисъл и идея защото колата е на 280 000км или да вземам нов филтер.Сайта е : http://www.dpf24.de/bestes-preis-leistungsverhaeltnis почистването е 400евро, а новия е 1000евро .... вече дадох 250 евро за двата пъти дето влизаше в сервиза. Проверявали са ми дузите последните две години периодично и всеки път ми казват, че са в нормите и не е от тях.Някой има ли опит с почистването на филтъра и за този пробег има ли смисъл или да вземам нов ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Няма, ама никакъв смисъл, от почистване! Я изкара седмица след това, я не Взимай нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Аз като се рових намерих в Германия почистването да се предлага на много места и се прави професионално-между 300 и 400 евро е цената.Прави се на машина под налягане, а не с химикал, доколкото разбирам и не знам точно как го правят, но явно си имат начини.Ти си правил регенарации досега, които явно след като е замърсен доста филтъра са временно решение-на моя имаше в предната част към 2 см като смола-това с регенерация изчистване няма, а освен това четох, че както всяко нещо и това си има своя живот-разчетени са филтри и катализатори за работа до около 250-300 хил. макс.Първо си виж как са ти вихровите клапи, че от там вдига димността и това дава отражение въпреки, че като имаш ДПФ ти нямаш и идея, че е така, само последствията усещаш, като го свалиш тогава почваш да разбираш за този проблем. На тея км клапите са ти за смяна на 80 %. Има ремонтни комплекти в ебей-най-добре се консултирай в сервиза те ще ти кажат как се прави, а може и дори да имат готови комплекти, защото връщат твоя манифолд заедно с моторчето за рециклиране и ти слагат рециклиран с нови клапи.После сменяй ДПФ-а, в ебея в Германия има много обяви от 300-500 евро втора употреба до 800-1000 евро нови за цялата конструкция с катализатора. И после сипвай само премиум дизел и масло 507.00 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TsvetanovTs Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Дроселна клапа съм сменил преди година с чисто нова, като я разглобих старата и намерих, че първите 3 зъбци на пластмасовото зъбно колело са изронени и затова ми излизаше проблема. И заради това малко зъбно колело трябваше да сменя цялата дроселна клапа, че и тръбата след нея и ми излезе доста златно, но здраве да е ... поуката е, че трябва да се чистят тези клапи иначе се скапва зъбния механизъм!Вихровите клапи незнам кога са сменяни или почиствани, но имат отметки с маркер .... нещо е правено там! Аз съм изминал 100 000км с нея и не съм ги проверявал. От почистване на филтъра имах предвид сваляне и по някакъв специален метод почистване... може би накисване в химикал и ултразвук ... или нещо такова ... нямам си на идея! А чувал съм, че старите филтри с катализатора се изкупуват?!?!? Какви парички може да се вземе за стария? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts