gpacruud Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Здравейте,искам да попитам дали някой си е купувал амортисьори и пружини втора употреба. От скоро съм собственик на Ауди А6 3.0 ТДИ С-Линия но ми е много ниско като окачване и за това искам да я кача на нормалното окачване за модела,монтьора при който си поддържам колата ми намери от същия автомобил Авант такъв комплект за 800 лв . Това разумна цена ли е според вас и колко ще мога да търся на спортното окачване + пружините към тях? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 За 900лв ще си купиш чисто ново окачване афтермаркет...на старите ти чаркалаци 200-300лв макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpacruud Публикувано 7 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 (Редактирано) Благодаря. Значи тази цена е малко абсурдна ,така ли ? Цитиране на предходен пост! Редактирано 8 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 800лв за втора употреба окачване никога! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Ако ти е добро окачването тука имаше 1-2ма колеги, които искаха да свалят колите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Нали я правя моята еС-лайн,последно,когато проверявах,нови оригинални пружини и амортисьори плюс 2-3 дреболии,които са различни при двата вида окачване,струваха грубо 2 000 лв.,с отстъпките,до които аз имам достъп. Джанти взех,но окачване не посмях,именно заради нашите пътища. И сега съм с 18-ки с пет пръста разстояние до калника.Както и да е,това исках да обърна внимание на колегата,амортисьорите вече не си спомням,но пружините бяха доста видове. Някъде във форума четох,че било заради различната тежест на колите,заради различните екстри. Било хубаво да гледаш донорът да е подобен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Аз съм с с-лине окачване на аванта.С джанти 18-ки имам 2 пръста разстояние до калника.Така точно ми харесва този модел,особено аванта.Поведенето и устоичивоста на извънградско е уникална!!! Аз не карам много градско,така че не ме интересува много-много друсането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpacruud Публикувано 7 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Мен не ми пречи толкова друсането след като я обух с 17 ки и 225/50 гими и джанти жози доста комфортно ,пречи ми като съм понатоварен да не закача някой легнал полицай самоделка Някой има ли представа колко пари мога да търся на моето окачване,то е в добро състояние .Сега точно умувам как да кача снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K.Valchev Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 с с-ковото окачване и да си натоварен колата не кляка. аз съм с такова окачване и досега не съм имал проблеми където и да било с легнали полицаи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpacruud Публикувано 8 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 Да те попитам зимата като се образуват коловози пак ли не закача никъде ? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 Те ако са достатъчно дълбоки коловозите и с уазка ще закачат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K.Valchev Публикувано 8 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 Чак такива коловози не съмсрещал че да опре колата. И все пак не е джип. А лека кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Всяка зима след първия стабилен сняг, ако се задържи студено и във всички вътрешни улици се образуват коловози, защото там не се чисти снега и замръзва яко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Аз преди 1 час опрях 2 пъти за 50 метра, а съм с нормално окачване. Просто не ми се мисли, ако съм със спортно окачване и трябва да мина по тия "улици". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 За това батки, взимате въздушно окачване и цъкате на 19ки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Аз на момента бих сложил s-line окачване ако имах време да се занимавам с нещо по колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpacruud Публикувано 9 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 (Редактирано) А защо би си причинил това ? Какво мислиш че се постига с това с-линия окачване ? Цитиране на предходен пост! Редактирано 10 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 hysterics Пробвай с олроад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 9 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2014 Следващата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 Ми бих си го причинил защото не карам в коловози а само по трилентови пътища ежедневно, колата е по-стабилна в завоите, по-малко се накланя, седи по-добре и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 10 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2014 А защо би си причинил това ? Какво мислиш че се постига с това с-линия окачване ?Цитиране на предходен пост!Ами влизаш в завоите както си искаш,мнооого устоичива е колата.Като залепена за асфалта ми стои колата, с доста високи скорости..А и постигаш уникална стойка на колата.За мен най красивото комби е Ауди с С-лине окачване и минимум 18-ки джанти....Въпрос на вкус,все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
цецо цецо Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 sline окачването е супер яко за извън градско с 18,19 джанти и добри гуми залепваш на пътя ебати и кефа,иначе малко друса гена ми има ц класа 2009 и като се качеше на моето ауди все викаше и мърмореше че мн и друса .въпрос на изискване към колата но аз съм твърдо за спортното окачване ниски широки гуми черно иии всики стъкла затъмнени,,, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Колега, научи се да пишеш, после затъмнявай всички стъкла... аман от батки! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Колега, научи се да пишеш, после затъмнявай всички стъкла... аман от батки! :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване