deliveryman Публикувано 15 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2006 кое обаче е лошото.. ами знаем че е така и обикновенно си мислим, това като е quattro, няма начин да се усу4е.. и натискаме още по-яко газта, а границата е доста тъничка и лесно се прескача.Тука ще влезна в спор с теб,но на четири очи и то като натрупа сняг.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 15 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2006 Визи.. с Химика едно и също нещо wizi-рате.. все за understeer (недозавиване) говорите.. предницата отказва да ходи накъдето и казваш, а предпочите да си кара направо Получава се когато предните гуми загубят сцепление с настилката (примерно имаш си добра мощност, имаш си прилично хлъзгав път и застъпваш ли застъпваш газта... ми няма да завиеш дееба - говорим за FWD).Коригира се с отпускане на газта, дори може и спирачица, ама малко де (идеята е да се прехвърли тежеста напред, за да се подобри сцеплението) и леееко връщане на волана (това второто не е много инстинктивна реакция де )Това недозавиване си е адски характерно за любимата ни марка.. и да.. от Ауди си го смятат за по-сигурно отколкото презавиването (oversteer).. още с първите Audi quattro (тези без торсен), инжинерите сложили един хубъв стабилизатор на задния мост.. то хубаво де ама колата станала бая нервна (все пак е била с 5 цилиндров турбо мотор и 200 кончета), бая връткала хубавото си дупе.. това е и причината около '83-84 да го махнат този стабилизатор от задния мост и да я накарат по-скоро да недозавива.Презавиването (oversteer), е този феномен, дето както си описваш завойчето и по едно време усешташ че задницата ти бърза за някъде. Получава се когато задните колела загубят сцепление с настилката и вместо да следват предните предпочитат да си продължат направо.корекцията мисля пак е ясна.. идеята е да подобрим сцеплението отзад.. как да стане - ми малко обратен волан, щото иначе нещо прекалено много завиваме пък завойчето не го изисква и можем да му саберем мантинелата от вътрешната страна.. другото.. ми триабва малко повече тежест отзад.. ето за това не треа се бара спира4ката, щото като я наковете и тежеста отива напред, губим още повече сцепление отзад.. затова леко газчица.. особено пък ако колата е със задно предаване, щото както дойде повече газчицата на кола със задно, така колелата почват да превъртат, респективно губим сцепление, а това може и да не искаме да се получава.лекцията за quattro-то.. май ще е в следващия брой дай да съберем по 2 лева за да прочетем другия брой предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 15 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2006 Абе пише ли преди завой 40 ... аз слагам +20 =60 при табела 60 +20=80 км.ч. и си завивам безпроблемно. Общо взето съм забелязал, че при тези указания + 20 км. не са проблем. Има няколко завоя изключение - обратни завои тип "копито" на които пише 20 и е по-добре да се придържа човек към тях, щото там нищо не помага. Един такъв има в началото на Понорийския проход от Слънчев бряг за Варна - на два пъти съм виждал хора хванали буквално гората на този завой. Даже единия го техлих миналата зима от канавката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoto1 Публикувано 23 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2006 може би не на място но съм провокиран от прекрасните обяснения на М да ви споделя личния си опит с куатро (В3 '87ми набор). слабосилно беше (90конье) но зимата ставаше за упражнения. 1 месец се учих да го карам туй добиче! няма нищо общо с...нищо общо!какво се получава на практика.по всички правила на бойните изкуства в завоя се отнема газта до апекса и после се надава яростна газ-нал'тъй?(л.о. -лирично отклонение- напоследък подразбирам че е добре в целия завой, от началото да си подаваш газ и да коригираш колата адекватно-има нещо вярно... )и ся-сяда баце ви да се учииии. по тая технология.какво става?предно-колата се опитва да си продължи и не завивазадно-увърташ се кат' копилйекуатро-ми тръгваш точно настрани! оттук има 2 положения (волана е навит!):1 връщаш газта и натепваш съединителя (дриснал си вече и гадно)->продължаваш настрани със страшна сила... след N метри почваш да взимаш посоката (ако ги имаш )2 продължаваш да държиш газта и волана навит->дебнеш момента в който носа почва да взима посока (метрите са чуствително по малко) и веднага въртиш като обезумял обратен-ако малко се забавиш-задното те поема и се увърташ пак кат' копилйе.всичко това естествено с превишена скорост-ако се съобрази скоростта-куатрото доволно по трудно губи сцепление от другите.П.С. на днешно време тия изпълнения са почти невъзможни щот колата е доста по уман от шофера и те контрира веднага (haldex па и новото поколение куатро)-тука иде реч за олд скуул механичен торсента тъй... туй моя скромен опит го говори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brandt Публикувано 23 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2006 макар, че не съм имал шастието да карам куатро досега нека и аз се изкажаНива-та, която карам (напоследък доста) също е фул тайм с ръчно блокируем междуосов диференциал.Има съществеа разлика в поведението й със и без блокировка. При изкачване с блокаж е осезаемо по-добре в завоите (разбира се не мога да вдигна кой знае колко висока скорост), но при спускане с блокаж забелязвам тенденция на яко недозавиване. В общи линии завива като кораб, което е доста неприятно.При големите машини, които карам понякога положението си е ОК, ама там и скоростта е значително по-ниска де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 24 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2006 аз пък с предното точно преди завоя тепам спирачки, влизам в кривата от външната страна и яко газирам са ще спретна и графики на моите разсъждения какво се получава че да коментираме колко съм далече от истината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 24 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2006 скапа се корела. нема графики и сега като се замислих на FlatOut 2 като съм с кола със задно влизам от външната дъга на завоя сега с моята кочина на връщане от летището се усетих че влизам с вътрешната ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 24 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2006 Абе пише ли преди завой 40 ... аз слагам +20 =60 при табела 60 +20=80 км.ч. и си завивам безпроблемно....Има един готин участък по пътя Бургас-Варна. Там пише 20 а и на сухо време се взима трудничко със 20 (говоря без сечене на завоя). Като сложим че през зимата това място е доста често и заледено си мисля че е доста вероятно да влезеш в канавката! Аз през лятото за малко не се размазах щото карах като тебе = пише 20 значи с 40 и .... добре че беше сухо и спирачките изправни...Поздравидругото.. ми триабва малко повече тежест отзад..Не съм съгласен Карах доста години кола със заден двигател и задно предаване (Skoda 100S и Skoda 120L). За тръгване, набиране и катерене е супер. Не е 4х4, но съм катерил там дето другите и с вериги не качват (не говория за 4х4!)! НО! Тежката задница има едно много лошо свойство - тръгне ли няма спиране! Инерционните сили са такива че трябва да си бог за да се оправиш....Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 24 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2006 Има един готин участък по пътя Бургас-Варна. Там пише 20 а и на сухо време се взима трудничко със 20 (говоря без сечене на завоя). Като сложим че през зимата това място е доста често и заледено си мисля че е доста вероятно да влезеш в канавката! Аз през лятото за малко не се размазах щото карах като тебе = пише 20 значи с 40 и .... добре че беше сухо и спирачките изправни...При ограничение 20 км/ч няма шега и е задължително да се спазва. Този път го минавам често и редовно има катастрофи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 24 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2006 Със Шкодата /120/ не съм поднасял, ни съм се въртял! Карах си разумно! С Аудито - 2 пъти се въртях! Некои колеги даже беха свидетели единия път! Как се кара quattro ли - много лесно! Безбожно лесно! Това го установих преди 2-3 седмици! Писах вече, няма да се повтарям! Но по заледен наклон нагоре и надолу най-добре се движи с малко газ и включен блокаж на централния диференциал! И най-вече - хубави зимни гуми и разум в главата ви трябва! Ако искате да подражавате на Валтер Рьол - има си школа "quattro" - отивате до немско и ще ви научат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brandt Публикувано 24 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2006 при спускане май е по-добре без блокажая да ви наспамяhttp://www.vbox7.com/play:859f050bhttp://www.vbox7.com/play:96872b44http://www.vbox7.com/play:b1cfe3f9http://www.vbox7.com/play:347d9c18 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alehandro Публикувано 25 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2006 Вижте това филмче ... Cadillac CTS vs. S4... интересно ... относно куатрото ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 25 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2006 (Редактирано) Тук мисля, че по-мощният двигател си казва думата.Cadillac CTS 5.7 i V8 CTS-V405 hp/6000 rpm536 Nm/4800 rpm0-100 km/h - 4,6 sAUDI S4 4.2 i V8 40V quattro344 hp/7000 rpm410 Nm/3500 rpm0-100 km/h - 5,9 s Редактирано 25 Ноември 2006 от Cocteau Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alehandro Публикувано 25 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2006 Още едно много интересно, където също личи разлика между БМВ и Ауди Куатро[email=http://www.youtube.com/watch?v=SFoKicxAXr0]http://www.youtube.com/watch?v=SFoKicxAXr0[email=http://www.youtube.com/watch?v=-8UAvf3xX0o&mode=related&search=]http://www.youtube.com/watch?v=-8UAvf3xX0o&mode=related&search=... и това, което е просто приятно, но с тоя трафик нищо не показва .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 25 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2006 Има грешка в горните линкове, освен ако не искаш да си пишеш с някой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 25 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2006 Има грешка в горните линкове, освен ако не искаш да си пишеш с някой.да и аз го забелязах,но стават като ги пейстнеш в адресната лента на браузера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alehandro Публикувано 25 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2006 (Редактирано) Ето пак ... M3 vs. RS4 ... и ... 350Z vs. Audi TTBMW E46 M3 vs. B5 Audi S4 Редактирано 25 Ноември 2006 от Alehandro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 26 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2006 Абе и мойта котка е с пернаментно задвижване на 4-те колела(крака?) Quattro ама кат я пуснем на балатума и губи всекво сцепление Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 26 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2006 "Ако ще е гарга да е рошава" беше казал преди години alx. Хората, които разбират, разбират за какво говоря Е няма да е 1500 bhp Dodge, но за мен лично е много повече... много много повече!http://www.vbox7.com/play:c395f2b3I love Audi with my heart and soul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 26 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2006 Градски, гледам си се впечатлил от старческото ми бръщолевене иначе за котьо, спор няма, дайте ми на мен една такава турбинирана хипер-свръх-връх тупалка и ще ме гледате по новините как съм преминал в двуизмерно състояние добре размазан някъде със два-триста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 26 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2006 ... старческо бръщолевене... не!Много ми допада като звучене - "по-добре жив отколкото майстор"Защото много обичам да се правя на майстор, а пък не ми се иска да ставам 2D... Поздрави от Дружба нейбъ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alehandro Публикувано 28 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2006 Аз продължавам да спамя ... ама ще ви хареса сигурно Audi Q7 vs. Volvo XC90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkart Публикувано 28 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2006 клипчето е яко! много ме кефи онзи като закъса с Q7 как рина сняг, но Audi-то е победител!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alehandro Публикувано 29 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2006 ... и за пръв път Джереми Кларксън не печели ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 30 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2006 Абе не е за пръв път.ПС> Я вече имаме преведени бутончета..да благударим на преводачите и дизайнерите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts