ivelin_1976 Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Здравейте колеги, каква според вас трябва да бъде оптималната настройка на температурата за преминаване от бензин на газ при ГИ? В моя случай ГИ BRC /датчик с два кабела/ се мери температурата на газта в редуктора/настроен на 43градуса/ и преминава на газ при температура на антифриза около 62 градуса. Исками се да я намаля от настройките, но да такива нива, които няма да повлияят на работата на мотора. Карам на къси разстояния около 5км.-6км. и давам за бензин толкова пари колкото и за газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 (Редактирано) При мен превключва на 30 градуса.Изминавам 500 метра лято/есен и превключва на газ.От началото на ноември е необходим 1,3 км сутрин 7:00 ч при първо палене за деня. Редактирано 13 Ноември 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гунди Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Моята и тя е настроена на 30градуса.Майсторът каза,че няма да навреди на двигателя и аз се съгласих.Иначе старата беше на 60 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 При мен е настроена на 35 градуса, не съм забелязал някакви аномалии .В моторния отсек на Б6 няма място да си завреш ръката, има кора отдолу и достигам градусите много бързо.Зимата още не съм я карал за да видя кога ще прехвърли.Вечер я паля от подземен паркинг и на 1-та минута прехвърля, сутрин може би след около 500м. вече съм на "Чесън-че" . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luka Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 И при мен прехвърля на 30гр. и вече 4 години нямам проблеми с колата Б5 1,8....естествено зимата времето на прехвъпляне е по дълго...Зимата карам по рядко колата ,основно в града на късо и затова я карам само на бензин.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 14 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Ясна е работата, ще я свалям и аз на 30 градуса, че така не се издържа този бензин. Благодаря колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilianeca Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 При мен на метан обръшташе на 20 градуса и го направихме на 5 градуса, няма проблеми. Зимата при по студено може да замръзне испаритела, но не ми се е случвало, при 5 градуса обръща значително по бързо. Наскоро беше почнала да ми прекъсва, смених термостата на колата и малко работа по инжекторите и сега няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 Аз карах на 20 гр. до вчера , сега съм на 25 , няма проблеми освен едно леко глъхнене при пълна газ (като е студена) но това така или инъче избягвам да го правя. Като я запаля на 0 градуса 2-3 минути и обръща на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване