Denisd Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Здравейте колеги,нов член съм на форума и не можах да намеря същата тема,затова правя тази.... имам проблем с парното на а4 б5. Скоро сменях централната конзола,защото сложих от фейслйфт с навигация и там нали се сменя и управлението за климатроника. По него не сме пипали нищо друго освен осветлението на бутоните... и една седмица нямаше ядове,но от скоро започна да прави следния проблем: колата стои на 90 градуса и духа топло и при движение в градски условия,обаче тръгне ли да се движи по магистралата например след 10ти км започва да духа студено. Спирам някъде за 5 мин и пак започва да си духа топло и отново се повтаря проблема. Промих системата,за да не се е запушило радиаторчето и имаше разлика,но не огромна,проверих клапите на кутията зад радиото и те си бачкат нормално и не знам от какво ще е..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Ако пада температурата при движение помагистрала-термостат,ако си държи 90гр.-задръстено радиаторче.Направил си промивка,но истината е ново радиаторче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Прочети и в тази тема - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=167106Ако симптомите са същите, може и да е друг проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisd Публикувано 18 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Температурата си стои на 90 градуса през цялото време,дали не е нещо от датчика на вътрешната температура,понеже както писах в темата сменях управлението от това с 2те прозорчета на фейслифтово с 1 прозорче, а на старото датчика за вътрешната температура е с едно голямо моторче закачено отстрани и след смяната то вече не функционира понеже фейсовото си има датчик на самото управление... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 Провери ли маркучите към радиаторчето за парното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
talaz Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Да използвам темата да попитам и аз, преди седмица направих промивка на радяторчето беше доста запушено но след 20-на промивки през изхода и входа топлото дойде температурата на духалките държи 48-54 гр.Но след няколко дни забелязах че, на свободни обороти при загряла кола духа не повече от 36 гр. щом вдигна оборотите към 1800 започва да духа горещо. Температурата на таблото си държи винаги 90гр. в градско и по магистрала. На 51 кана на климатроника също показва 90гр. на антифриза. От какво може да е ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Радиаторчето колега... промивката не винаги дава 100% решение на проблема. Когато си на едно място и си пуснал парното то си охлажда и като дигнеш оборота топлото ти идва. Най-добрия вариант е да смениш радиатора, което за мен е най-логично.От личен опит мислех да го промивам, но когато не съм сигурен крайния резултат играя на сигурно и направо нов радиатор, а и не е толкова скъп колкото ще ти коства неговата смяна. Един съвет от мен, карайте си колите само с антифриз и то по предназначение. Моя проблем беше, че даже нямаше топло, като го смених радиатора ми трябват около 2/3 минути работа и топлото постепенно идва... :> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
talaz Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 А възможно ли е да има въздух в системата и това да е причината??/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Едва ли има въздух след няколко дни,както каза колегата само ново радиаторче му е майката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
weezybg Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Ако в началото след отпушването е било добре, а след това пак се е влошило не би трябвало да е от въздух в системата. Колкото и да е неприятна смяната с ново е може да се каже, че ти е най-удачният вариант. Като го смениш не може да си представиш на какво парно ще радваш ... :> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
talaz Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Мисля си преди да сменям радяторчето да направя промивка на цялата система с препарат, вероятно има боклуци по цялата система затова веднага след промивката на радяторчето беше добре после постепенно пак започна да се запушва от боклуците които циркулират вътре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lkuzev Публикувано 5 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2014 А възможно ли е да се нуждае от адаптация (настройка) клапата за топло и студено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
talaz Публикувано 7 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2014 Направих промивка на цялата охладителна с-ма с вода и препарат за почистване на радятори преди седмица, вратнята беше цял ден. Налях вода и препарат и 20мин. работа на място на 2000 об.м. след това източване изтиване на главата промивка с маркуч през всички възможни дупки и така 3 пъти. Всичко това при свален термостат! Промивка и на радяторчето на парното от входа и изхода 20 пъти. Наливане на червен антифриз (стария) след прецеждане и сега на тихи обороти държи 52-55 гр. на духалките а на скорост при движение 60-65гр. дано не се запуши пак след време!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 7 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2014 И аз да кажа,смених антифриз от син на червен и термостат.Преди несъм имал проблем с парното,сега на почти загрял мотор духаше хладно,а след като форсирах започна едно шуртене на вода през радиаторчето и почна да става страшна жега.Казаха ми че няма проблем ,че имало въздушна възглавница и трябва обезвъздушаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 7 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2014 При мен на загрял мотор се чува едно шуртене и бълбукане от към радиаторчето .Но парно имам и нямам грам загуба на антифриз .Това е от месеци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване