Jump to content

Счупен съединител или ?


Dental

Recommended Posts

Колеги помагайте :(

 

Днес като си тръгвах от кабинета,минах 2-3 км и се чу звук на счупено и изпадна следната част в краката ми. Загасих колата и отново запалих. Установих,че съединителя е станал много твърд, изисква усилие да се натисне, хода на педала като че е по къс, започна да отделя доооста по-долу от обикновенно. Няма проблем при включване на предавките или в движението на колата. 

 

Въпроса е както е това? Мога ли да пътувам така извънграда и има ли опасност да се претрепя някъде ? 

 

Благодаря 

post-19077-0-64006600-1416408792_thumb.j

post-19077-0-33799800-1416408794_thumb.j

post-19077-0-05032100-1416408796_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педаласи стои на равно с останалите педали, не е пропаднал. Стана по твърд/ осезаемо / и като допра крака на педала усещам вибрация,която според мен преди това я нямаше. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми не знам, Вие ще кажете. Няма сериен номер на тази част значи е заедно с нещо друго. Ако е помпа какви симптоми трябва да има? Колко е ремонтния комплект помпа за тази кола и от къде да я взема ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има неква кора която закрива всичко. Не знам как се разглобява и стана на смрачаване да разглеждам. Колата върви, включва скорости но педала е адски твърд



проблемно ли е да се кара така извънграда . Запазих си час за понеделник в сервиза но до тогава....



Това цена за каква помпа е ? Оригинална или афтърмаркет 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

It is an over-center spring. What that means is that the pivot point changes as the clutch pedal is depressed. For the first inch or so of travel the spring presses up on the pedal, thus adding resistance to the pedal. After the pivot point goes past center the spring pressure gets added to the downward pressure on the pedal thus decreasing the pedal pressure. So a heavier spring will give you a lighter pedal feel.

Take a close look at this image and envision how the spring pressure will interact with the pedal pressure as the pedal is depressed. Once the spring pivot goes past horizontal with the spring the spring starts pushing down on the clutch pedal since the force will be on the opposite side of the fulcrum point.

 

Номерът на тази част е 8E0 721 403 B !
Реално е счупена, ще трябва да се закупи нова - 13 лв струва ...
Ето инфо - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/601382-Review-JHM-LWFW-amp-Clutch-w-RS4-Pressure-Plate

Редактирано от Vitcig
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flehan:  :flehan:  :flehan:  ХВАЛА :flehan:  :flehan:  :flehan:

 

Точно това е частта която се е счупила. Какъв зор е видяло не знам . Не съм агресивен шофьор но правя по около 30 000 км на година . Сигурно пластмасата е заминала с годините и за това . 

 

Колега това цена за оригинална част от Ауди ли е ? От там ли да я поръчам? 



До колкото разбрах от статията няма проблем да карам така до понеделник. Просто крака ми ще се натовари малко повече 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качи се тогава на 4G да видиш какво дърво е, много от частите са като на 4F, и ми се струва доста набързо слобена :) Това го казвам от разходки с 2012 Allroad на 30 К км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обадих се в Ауди- 13.32лв струва тази част но не ми казаха колко струва подмяната й. Запазих час за понеделник и при тях да видим 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flehan:  :flehan:  :flehan:  ХВАЛА :flehan:  :flehan:  :flehan:

 

Точно това е частта която се е счупила. Какъв зор е видяло не знам . Не съм агресивен шофьор но правя по около 30 000 км на година . Сигурно пластмасата е заминала с годините и за това . 

 

Колега това цена за оригинална част от Ауди ли е ? От там ли да я поръчам? 

До колкото разбрах от статията няма проблем да карам така до понеделник. Просто крака ми ще се натовари малко повече 

Разбира се, че от Ауди, щом са ти дали парт.номера колега. Такива специфични малки части, първо не са много скъпи и второ само в Порше може да се намерят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами до сега за 1 година не съм се сблъсквал с подобни проблеми по колата . Сефте ми е и вече ще знам :) 

 

Благодаря на всички отзовали се за помоща :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...