ДЕНТАСТОМ Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 (Редактирано) Здравейте колеги,Преди за започна изложението искам да се извиня първо за техническата си неграмотност, която няма как да не се прояви. И второ за главните букви, с които съм написал името си - това не е защото съм важен, а заради годините и професията, зрението ми много по лесно чете едрия шрифт. По темата: Става дума за тези фарове - А6 4Ф2 Ц6, 3.0 ТДИ, 4х4, май 2010 година. От ляво на дясно са: мигач, биксенон, халоген (отбелязан със стрелкичка) и под тях дневна лед светлина. На къси/дълги свети биксенона. Халогена светва с много ярка светлина само при премигване (дръпване на лоста за фаровета). Въпроси:1. Възможно ли е да се направи халогена да свети заедно с дългите на биксенона?2. "Уморяват" ли се ксеноновите лампи в биксенона за 4 години и трябва ли да се сменя, защото определено не ми харесва как светят на къси и дълги? Благодаря предварително за всяко мнение! Редактирано 19 Ноември 2014 от ДЕНТАСТОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 Днес обсъждахме точно този проблем със слабите фарове, проблемът е и във фаровете и крушките. Иначе за това дали може светкавицата да свети с дългите не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДЕНТАСТОМ Публикувано 19 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 (Редактирано) На мен ми предложиха да отида в Автохит (дилъра на Ауди в СтЗ), за да ми регулират фаровете... ама това как ще ги накара да светнат повече?! Цитиране на предходен пост! Редактирано 19 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakillah Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 Колега, аз ходих на теглаж на светлините. На стенда всичко изглежда като по учебник. Явно тези коли са така.... И аз проучвам варианта с пускането на халогенната лампа. Ако имам някакъв напредък ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 (Редактирано) Може да се пробва евентуално с друга кодировка. Редактирано 19 Ноември 2014 от sunshai Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakillah Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 Може да има и проблем с ключа, който светва фаровете. Едва ли е предвиден да светва и халогенната лампа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 Не се уморяват ... Просто почват да светят с друга цветова температура .. Оттам и по-слабо ...Реално проблемът би се решил с една профилактика на самите лупи и рефлектори ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДЕНТАСТОМ Публикувано 19 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 Sunshai, може ли да обясниш на мен лаика какво значи "друга кодировка"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 (Редактирано) Ето това e проблема:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=137943&p=2123732 Ако софтуера не се сърди, би трябвало да може да се пусне мостче от соленоида за дългите на биксенона към халогенната крушка. Аз така съм направил на моето 4B с насаден биксенон. Редактирано 19 Ноември 2014 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДЕНТАСТОМ Публикувано 19 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 (Редактирано) Огип, когато се свалят лупите на 4Ф-ката фара с бронята ли се демонтира или може да се свалят без демонтаж на фара? Редактирано 19 Ноември 2014 от ДЕНТАСТОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 19 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2014 Абсурд е без демонтаж на фара. С тоя фар има особен филм с декоративния ринг пред лупата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 А ако са с завиване положението е ужасно.... трябва да се отварят отпред.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mnqk Публикувано 16 Април 2022 Доклад Share Публикувано 16 Април 2022 Здравейте колеги някой намерил ли е решение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване