иво костов Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Здравейте,колеги!Имам една болна тема с моята каруца!Някой може ли да ми каже кой бушон е за бензиновата помпа,за да я изключвам когато съм на газ,колата е 92г.,2.0моно 90коня,АБТ.Мерси !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Сложи/да ти сложат реле,което при преминаване на газ,ще спира помпата автомат.Има тема,потърси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Бушон номер 12 или 13 беше 15А. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 20 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Търсих и немога да намера такава тема,все нещо друго но не и това което ми трябва,иначе за релето съм се сетил но незнам как се прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 20 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 Виж в този линк http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=26958 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dobcho Публикувано 21 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 (Редактирано) Моята беше б3 но предполагам и при теб е същото кабелите минават под задната седалка там сложиха релето тъй като и за газовата бутилка трябваше захранване (бутилката е холандска).А ако не знаеш как да вържеш релето иди при някой газаджия да ти сложи. Редактирано 21 Ноември 2014 от Dobcho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 21 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2014 Неможах да открия бушона но се установи че винаги пали на бенз дори и копчето да е само на газ,и затова немога да я изолирам защото трабва да въртя 6-8сек. докато запали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 23 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2014 (Редактирано) За да пали по лесно сутрин я оставяй вечер на бензин. Не е зле да караш поне 500 - 1000 м. на бензин преди да я изгасиш. Ако пак имаш проблем е възможно скоро помпата ти да свърши. Провери я. Редактирано 23 Ноември 2014 от НаскоТ4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 24 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Колата е гаражна,пали ваднага,но мисълта ми беше да спра бенз.помпа,защото ми се губи бенз.,а не каран на бенз. и не я паля на бенз.Онзи ден разбрах друго-колата е с ГУ от италия,копчето е с три положения.вляво е само на бенз.,дясно автоматично-пали на бенз.и като подадеш газ и стигне 2000обр. минава на газ,и средно газ,но пали на бенз.и след 6-7сек.прехвърля на газ сама без да подаваш газ.вече разбрах къде ми се губи бенз. Мисля да я оставя така както е направил италиянеца. Някой може ли да ми каже как се свалят задните барабани и как е процедурата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Пич остави копчето само на газ(на дясно) като дадеш на контакт ако изчакаш обръща на бензин,ако искаш да не палиш на бензин въртиш ключа веднага,без да чакаш и ще палиш на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Реле номер 10 е за горивната помпа,а бушона за подгряване на горивната помпа е номер 13 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 24 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Да но като махна 13 бушон и не иска да запали и на двете,а на дясно е само бенз. няма как и с чакане да запали на газ.така съм я купил с този ключ Bedini от италия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 (Редактирано) Колата е гаражна,пали ваднага,но мисълта ми беше да спра бенз.помпа,защото ми се губи бенз.,а не каран на бенз. и не я паля на бенз.Прочети тази тема и ще разбереш защо ти свършва бензина,докато караш на газ.Дори с изключена бензинова помпа,пак ще ти намалява.5 години търсих причината.Кога преминава на газ,като минеш 2000 оборота или при определена температура? Редактирано 26 Ноември 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 ае... съмнява ме да му намалява бензина ако си извади релето на помпата, и си го прибере в чекмеджето за 1 месец Няма да ти мръдне стрелката на бензина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 26 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Аз не съм ГИ а с АГУ,и го разбрах къде е проблема,както писах по горе,дори и да е САМО на газ/в средно положение на копчето/,колата пали на бенз./само за запалването/и после след5-6 сек си минава сама на газ/баз да давам газ и да стига 2000 оборота/,а като махна релето не иска да запали,така го е направил италианеца!така го оставам щото сигурно е по добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 (Редактирано) ае... съмнява ме да му намалява бензина ако си извади релето на помпата, и си го прибере в чекмеджето за 1 месец Няма да ти мръдне стрелката на бензина така си мислиш,5 литра ми заминаваха за 160 км с изключена бензинова помпа със стария мотор с обикновена АГУ. Бензиновите пари отиваха към двигателя. С новия имах същия проблем,докато не направих някои промени. Сега 5 литра отиват за 250 км,но е студено и карам на бензин докато вдигне 30 градуса Редактирано 26 Ноември 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 тея пари не требва ли да не отиват да изгарят, а да се връщат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване