elfa Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 (Редактирано) Здравейте, интересува ме какво ще ми кажете за този двигател на А4 -BPW 2.0TDI. Нещо по специфично ако има за него което е хубаво да се знае. Иначе колата която съм гледал с него е тази:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417183339039838 Редактирано 3 Декември 2014 от elfa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 (Редактирано) Специфичнито при този мотор е, че е с 8клапана, не с 16 като другите 2.0 TDI.Колата от обявата изглежда много добре и си заслужава вниманието. Писа ли са, че е 143к.с., а е 140к. с. Редактирано 3 Декември 2014 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 В случая по-добре ли е, че е с 8 клапана? Чисто информативно питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elfa Публикувано 3 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 (Редактирано) Специфичнито при този мотор е, че е с 8клапана, не с 16 като другите 2.0 TDI.Колата от обявата изглежда много добре и си заслужава вниманието. Писа ли са, че е 143к.с., а е 140к. с.Видях ги, че са писали че е 143к.с. Иначе съдейки по двигателите на VW, би ли следвало този с 8 клапана да е по-сполучлив спрямо 16V. Kазват, че няма разлика във вървенето между 8v и 16v. Редактирано 3 Декември 2014 от elfa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 Няма разлика във вървенето между тях.BPW е със DPF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elfa Публикувано 3 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 (Редактирано) Това стана ясно и то, мерси колега!Интересува ме дали двигателя е проблемен както се говори като цяло за тези мотори.Прословутия маслен привод при него дали е оправен?! Цитиране на предходен пост! Редактирано 4 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 Баланс шафт модула е същия, но това вече е лесно и евтино отстраним проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elfa Публикувано 3 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 (Редактирано) Как по-точно се отстранява? Този проблем не важи ли само за 16v. Чета за комплекти от по 2000+ лв. Цитиране на предходен пост! Редактирано 4 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Ами рециклира се по определен начин, като може да се каже че става вечен. Вече има коли на над 200 000км. след правенето му и няма никакъв проблем . Излиза около 700лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elfa Публикувано 4 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 (Редактирано) А този проблем не се ли отнася само за 16v моторите? Цитиране на предходен пост! Редактирано 4 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Райно ти пише нещо ти си знаеш твоето.. аз като собственик на 1.8Т се оглеждам за дизел, 2.0TDI и съвет най-честен ти давам дай 1 идея повече пари но си вземи комън рейл, бомба дюзата си е бомба дюза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 А този проблем не се ли отнася само за 16v моторите?Категорично, със сигурност и гарантирано BPW е с баланс шафт модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 6 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2014 Тази я гледах преди няколко месеца... само на снимките изглежда запазена за съжаление. Погледни е все пак, може на мен да са ми завишени критериите, знам ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elfa Публикувано 8 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Пратих един приятел да я погледне. Да, има забележки по колата,отзад в дясно броня-одрана,калник- леко огънат, от другата страна левия заден калник е бая одран. Иначе като двигател е работила добре,но засега отпада като вариант. Интересното с тази кола е,че е произведена 11.2006г., модела й е 2007г., а първа регистрация е 2008г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Съвсем нормално е. След 6ти месец на производство се водиследващата година. След това въпросът е и кога е регистрирана, може примерно да е стояла на склад или в някой шоуруум.За пример давам моята Б8ца, която почти 1г. е стояла в шоуруум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Кои не си обичаха главите? 8 или 16 клапановите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 16ките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blajko Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Да ме извини автора, че се намесвам в темата, но видях, че става въпрос за "баланс шафт модул" и за това да попитам. По принцип търся А3-ка но видях една седанова А4-ка, S-line -170 кс, 2007 г.,която ми хвана окото. Някой може ли да каже дали от годината на производство зависи дали този "баланс шафт модул" е с шестограм или зъбни колелета и как се познава това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 От който и тип да е баланс шафта все прави проблеми. Не се плаши от този проблем, вече се отстранява евтино и става вечно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Мишо е човека за баланс шафт модулите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blajko Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Благодаря за отговорите! А какви са симптомите на прецакан или "тръгнал да си отива" такъв модул? Може ли да се хване при преглед на колата? И другото, което е при този мотор, акцията за смяна на дюзите върви ли още и фатално ли е ако не са сменени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Симптом има само при единия от двата типа модули, този с веригата и той че започва да работи грубо колата, чува се като стържене.При другия със зъбните колела, просто си превърта без никакви симптоми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 А как седят нещата с дюзите питам тъй като се оглеждам за дизел ПД на пасат обаче агрегатите със 170 к.с. кое им е по-проблемното от тези на 140 ?Ако е удобно за райно да каже кой буквени означение на агрегати си хвърлят глави дюзи баланс шафти + маслена помпа ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване