Jump to content

Audi A4 B7 2.0TDI BPW


Recommended Posts

Здравейте, интересува ме какво ще ми кажете за този двигател на А4 -BPW 2.0TDI. Нещо по специфично ако има за него което е хубаво да се знае. Иначе колата която съм гледал с него е тази:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417183339039838

Редактирано от elfa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специфичнито при този мотор е, че е с 8клапана, не с 16 като другите 2.0 TDI.

Колата от обявата изглежда много добре и си заслужава вниманието. Писа ли са, че е 143к.с., а е 140к. с.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специфичнито при този мотор е, че е с 8клапана, не с 16 като другите 2.0 TDI.

Колата от обявата изглежда много добре и си заслужава вниманието. Писа ли са, че е 143к.с., а е 140к. с.

Видях ги, че са писали че е 143к.с. :razz: Иначе съдейки по двигателите на VW, би ли следвало този с 8 клапана да е по-сполучлив спрямо 16V. Kазват, че няма разлика във вървенето между 8v и 16v.

Редактирано от elfa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това стана ясно и то, мерси колега!

Интересува ме дали двигателя е проблемен както се говори като цяло за тези мотори.Прословутия маслен привод при него дали е оправен?!

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как по-точно се отстранява? Този проблем не важи ли само за 16v. Чета за комплекти от по 2000+ лв.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами рециклира се по определен начин, като може да се каже че става вечен. Вече има коли на над 200 000км. след правенето му и няма никакъв проблем . Излиза около 700лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този проблем не се ли отнася само за 16v моторите?

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Райно ти пише нещо ти си знаеш твоето.. аз като собственик на 1.8Т се оглеждам за дизел, 2.0TDI и съвет най-честен ти давам дай 1 идея повече пари но си вземи комън рейл, бомба дюзата си е бомба дюза...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този проблем не се ли отнася само за 16v моторите?

Категорично, със сигурност и гарантирано BPW е с баланс шафт модул.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази я гледах преди няколко месеца... само на снимките изглежда запазена за съжаление. Погледни е все пак, може на мен да са ми завишени критериите, знам ли. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пратих един приятел да я погледне. Да, има забележки по колата,отзад в дясно броня-одрана,калник- леко огънат, от другата страна левия заден калник е бая одран. Иначе като двигател е работила добре,но засега отпада като вариант. Интересното с тази кола е,че е произведена 11.2006г., модела й е 2007г., а първа регистрация е 2008г. :razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем нормално е. След 6ти месец на производство се води

следващата година. След това въпросът е и кога е регистрирана, може примерно да е стояла на склад или в някой шоуруум.

За пример давам моята Б8ца, която почти 1г. е стояла в шоуруум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да ме извини автора, че се намесвам в темата, но видях, че става въпрос за "баланс шафт модул" и за това да попитам. По принцип търся А3-ка но видях една седанова А4-ка, S-line -170 кс, 2007 г.,която ми хвана окото. Някой може ли да каже дали от годината на производство зависи дали този "баланс шафт модул" е с шестограм или зъбни колелета и как се познава това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От който и тип да е баланс шафта все прави проблеми. Не се плаши от този проблем, вече се отстранява евтино и става вечно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! А какви са симптомите на прецакан или "тръгнал да си отива" такъв модул? Може ли да се хване при преглед на колата? И другото, което е при този мотор, акцията за смяна на дюзите върви ли още и фатално ли е ако не са сменени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптом има само при единия от двата типа модули, този с веригата и той че започва да работи грубо колата, чува се като стържене.

При другия със зъбните колела, просто си превърта без никакви симптоми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как седят нещата с дюзите питам тъй като се оглеждам за дизел ПД на пасат обаче :)

агрегатите със 170 к.с. кое им е по-проблемното от тези на 140 ?

Ако е удобно за райно да каже кой буквени означение на агрегати си хвърлят глави дюзи баланс шафти + маслена помпа ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...