Jump to content

Неравномерна работа на 2,00 TDI / тресе на ниски обороти


D.Stoykov

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Отговори 179
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега коя точно добавка си слагал защото аз изредих 3 Бардал и наистина имаше някакъв ефект (макар и не пълен) но после всичко се връща сега мисля да сложа тази която я дават грам на литар за подобряване на горивото. Ходих и в бош на диагностиката всичко е ок с незначителни разлики на дюзите и казаха че няма смисал да се пипа за сега. А проверката с подмяна на дюзите сструва 150лв. и ако се наложи смяна на дюза с втора ръка около 180лв на дюза. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бардал слагах две:

http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4282

и 

http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5750

 

Сега съм приготвил една друга за тест, но изчаквам да имам по дълго пътуване за да я сложа:

http://xenum.expertoils.com/index.php?id_product=19&controller=product

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След първата тресенето се усеща само на студен двигател, а преди това слагах втората, която е по скъпа и трябва да се бръмчи на място със равномерно гориво подаване около 30 мин. Тогава корекциите на дюзите намаляха с около 20% на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Днес изчистих дюзите на ултра звукова вана и след това ги размених. Оказа се, че всички работят добре, но която и да сложа на 3-ти цилиндър прави най големи корекции +1.5 до +1.9. Същата дюза на 4-ти цилиндър работеше около "0". Явно има разлика в компресията на този цилиндър. Може да е клапан, вал, сегменти или какво ли не :( Колата си върви супер, разхода е в норма, пали без проблем студена и топла и смятам повече да не обръщам внимание на това претрисане и да я карам така. Усеща се само докато загрее, а след това е моментно и понякога. Но поне ми стана ясно, че не е от дюзите. Набутах се и купих две преди време. Сега имам една за продаване, и една разкопчана :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

200 лв. За толкова съм я купил и отделно съм и сложил ново оригинални уплътнения за 70 лв :)

Sent from iPhone

В допълнение е почистена с ултра звук за 20 лв

Sent from iPhone

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бардал слагах две:

http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4282

и 

http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5750

 

Сега съм приготвил една друга за тест, но изчаквам да имам по дълго пътуване за да я сложа:

http://xenum.expertoils.com/index.php?id_product=19&controller=product

Колега и аз съм ползвал същите без последната и резултатите са идентични явно ще си караме така сега слагам от тази http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5192но отново си претриса когато му хрумне . Явно и аз ще взема решение повече да не и обръщам внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само си даваме парите за тези добавки а оправия няма

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тандем помпите проверихте ли?

Защото те нещата са:

Тампони

Маховик

Дюзи

Кабели към дюзи

Тандем помпа

Грешно зацепване на ремък

Меката връзка след турбото

Изядени валове(слабо вероятно, без филми)

И микс от всичко

Та оправия има, ама в конкретен случай... къде ще му излезе края не знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Само ще добавя, че лоша компресия в един от цилиндрите ( сегмент, клапан а защо не и спукано бутало) води до същият невероятен резултат - претрисане :( и корекции в дюзите. Кабел на дюзите няма как да бъде, защото веднага ще запише грешна и ще се види на VAGCom. Мисля, че и тандем помпата ако не е ОК ще отчете грешка. Меката връзка не е на B7, ремък също лесно се разбира че не е зацепен правилно.

Sent from my iPad

Редактирано от D.Stoykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тандем помпите проверихте ли?

Защото те нещата са:

Тампони

Маховик

Дюзи

Кабели към дюзи

Тандем помпа

Грешно зацепване на ремък

Меката връзка след турбото

Изядени валове(слабо вероятно, без филми)

И микс от всичко

Та оправия има, ама в конкретен случай... къде ще му излезе края не знам

От това изброеното само Дюзи и тандем помпа не сам сменял но показанията според ваг ком са около 0,18 до 0,40

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някои може ли да ми каже колко трябва да е акумулатора на А4 2.0 БЛБ мотора,защото ми се струва че трудно върти стартера.Моя е 75Ач на 640 стартов ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят е 100 със 840 пусков ток, но e възможно проблемът да е в стартера. Моят го свалих и го дадох да му направят профилактика и сега върти като луд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Днес си поиграхме с колата и след корекция на центровката от -1 на +1 досадното приклащане почти е недоловимо да не кажа ,че го няма изцяло.Колата реагира доста по добре и дюзата на първи целиндър ,която показваше малко завишени стойности си влезе в норма.И между другото направихме навигацията при стартиране да изписва AUDI RS4 ,много готино като не можем да караме такива поне да мясат хихихи....-))).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се прави тази корекция на центровката? Сваля се вероятно капака на клапаните и се регулира положението на вала?! 

Моята навигация още от малка показва този надпис и е много по готин от стандартния  :dance:  Прави се през VCDS, както и други шукарии. Изключих си автоматичното заключване на вратите, както и досадното пищене на коланите  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...