D.Stoykov Публикувано 1 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2015 Втора употреба, сваляни от ударен автомобил в морга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koksss Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Колега коя точно добавка си слагал защото аз изредих 3 Бардал и наистина имаше някакъв ефект (макар и не пълен) но после всичко се връща сега мисля да сложа тази която я дават грам на литар за подобряване на горивото. Ходих и в бош на диагностиката всичко е ок с незначителни разлики на дюзите и казаха че няма смисал да се пипа за сега. А проверката с подмяна на дюзите сструва 150лв. и ако се наложи смяна на дюза с втора ръка около 180лв на дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Бардал слагах две:http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4282и http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5750 Сега съм приготвил една друга за тест, но изчаквам да имам по дълго пътуване за да я сложа:http://xenum.expertoils.com/index.php?id_product=19&controller=product Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Колега след коя добавка претрисането намаля и имаше ли разлика после в корекциите на дюзите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 След първата тресенето се усеща само на студен двигател, а преди това слагах втората, която е по скъпа и трябва да се бръмчи на място със равномерно гориво подаване около 30 мин. Тогава корекциите на дюзите намаляха с около 20% на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Днес изчистих дюзите на ултра звукова вана и след това ги размених. Оказа се, че всички работят добре, но която и да сложа на 3-ти цилиндър прави най големи корекции +1.5 до +1.9. Същата дюза на 4-ти цилиндър работеше около "0". Явно има разлика в компресията на този цилиндър. Може да е клапан, вал, сегменти или какво ли не Колата си върви супер, разхода е в норма, пали без проблем студена и топла и смятам повече да не обръщам внимание на това претрисане и да я карам така. Усеща се само докато загрее, а след това е моментно и понякога. Но поне ми стана ясно, че не е от дюзите. Набутах се и купих две преди време. Сега имам една за продаване, и една разкопчана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Добро решение си взел. Какъв е номера на дюзата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 BJ накраяSent from iPhone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Bosch 0414720229 / 038130083BJ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 ДаSent from iPhone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 За колко я продаваш? С нови уплътнения ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 200 лв. За толкова съм я купил и отделно съм и сложил ново оригинални уплътнения за 70 лв Sent from iPhoneВ допълнение е почистена с ултра звук за 20 лв Sent from iPhone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 След което не е слагана и каранаSent from iPhone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koksss Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Бардал слагах две:http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4282и http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5750 Сега съм приготвил една друга за тест, но изчаквам да имам по дълго пътуване за да я сложа:http://xenum.expertoils.com/index.php?id_product=19&controller=productКолега и аз съм ползвал същите без последната и резултатите са идентични явно ще си караме така сега слагам от тази http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5192но отново си претриса когато му хрумне . Явно и аз ще взема решение повече да не и обръщам внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 (Редактирано) Само си даваме парите за тези добавки а оправия няма Цитиране на предходно мнение! Редактирано 28 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Тандем помпите проверихте ли?Защото те нещата са:ТампониМаховикДюзиКабели към дюзиТандем помпаГрешно зацепване на ремъкМеката връзка след турботоИзядени валове(слабо вероятно, без филми)И микс от всичкоТа оправия има, ама в конкретен случай... къде ще му излезе края не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 25 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 (Редактирано) Само ще добавя, че лоша компресия в един от цилиндрите ( сегмент, клапан а защо не и спукано бутало) води до същият невероятен резултат - претрисане и корекции в дюзите. Кабел на дюзите няма как да бъде, защото веднага ще запише грешна и ще се види на VAGCom. Мисля, че и тандем помпата ако не е ОК ще отчете грешка. Меката връзка не е на B7, ремък също лесно се разбира че не е зацепен правилно. Sent from my iPad Редактирано 25 Юни 2015 от D.Stoykov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 26 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 Тандем помпите проверихте ли?Защото те нещата са:ТампониМаховикДюзиКабели към дюзиТандем помпаГрешно зацепване на ремъкМеката връзка след турботоИзядени валове(слабо вероятно, без филми)И микс от всичкоТа оправия има, ама в конкретен случай... къде ще му излезе края не знамОт това изброеното само Дюзи и тандем помпа не сам сменял но показанията според ваг ком са около 0,18 до 0,40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 28 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2015 Значи работят ОК. Корекции в тези норми са супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 2 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2015 Колеги някои може ли да ми каже колко трябва да е акумулатора на А4 2.0 БЛБ мотора,защото ми се струва че трудно върти стартера.Моя е 75Ач на 640 стартов ток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 2 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2015 Моят е 100 със 840 пусков ток, но e възможно проблемът да е в стартера. Моят го свалих и го дадох да му направят профилактика и сега върти като луд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 2 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2015 Благодаря ти колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Днес си поиграхме с колата и след корекция на центровката от -1 на +1 досадното приклащане почти е недоловимо да не кажа ,че го няма изцяло.Колата реагира доста по добре и дюзата на първи целиндър ,която показваше малко завишени стойности си влезе в норма.И между другото направихме навигацията при стартиране да изписва AUDI RS4 ,много готино като не можем да караме такива поне да мясат хихихи....-))). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 31 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Как се прави тази корекция на центровката? Сваля се вероятно капака на клапаните и се регулира положението на вала?! Моята навигация още от малка показва този надпис и е много по готин от стандартния Прави се през VCDS, както и други шукарии. Изключих си автоматичното заключване на вратите, както и досадното пищене на коланите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване